menu

ثبت آگهی رایگان

برای نخستین بار در نمایشگاه مسکن صورت می گیرد:

تهاتر مصالح ساختمانی ایرانی با املاک خارجی

تهاتر-مصالح-ساختمانی-ایرانی-با-املاک-خارجی

دبیر اجرایی دومین نمایشگاه مسکن از تهاتر مصالح ساختمانی ایرانی خبر داد و گفت: با سه کشور ترکیه، قبرس و امارات در حال رایزنی هستیم که در ازای خرید مصالح ساختمانی ازتولید کنندگان ایرانی، آپارتمان و ملک در اختیارآنها قرار دهند.

غلامرضا رضائیان دبیر اجرایی دومین نمایشگاه مسکن، شهر سازی و بازآفرینی شهری در گفتگو با خبرنگار پیام ساختمان گفت: نمایشگاه دوم مسکن که با تمرکز بر بخش خصوصی و انبوه سازان، هشتم تا دهم دی ماه برگزار می شود، بحث تهاتر را در بخش ساخت و ساز و مسکن کشور به صورت جدی مورد توجه قرار می دهد.

وی افزود: جرقه فکری تهاتر مصالح ساختمانی ایرانی با املاک خارجی از آنجایی زده شد که بر اساس آمارمنتشر شده، مشخص گردید در سالهای اخیر ایرانیان بالاترین میزان خرید ملک را در کشورهایی نظیر قبرس،ترکیه و امارات داشته اند.

رضائیان با بیان اینکه برای انبوه سازان ترک و دو کشور دیگر بسیار مقرون به صرفه است که از ایران مصالح ساختمانی وارد کنند، اظهار داشت: اگر چنانچه این پیشنهاد (تهاتر مصالح ساختمانی با املاک خارجی) مورد موافقت شرکت های خارجی قرار گیرد، از این به بعد ارز کمتری جهت خرید املاک خارجی از ایران خارج خواهد شد.

طرح ویژه فروش

وی در خصوص دیگر طرح های دومین نمایشگاه مسکن نیز گفت: همچنین دراین نمایشگاه طرح فروش ویژه نیز اجرا می شود که در آن انبوه سازان می توانند واحدهای ساخته شده و نیمه کاره را با ارائه شرایطی ویژه به متقاضیان عرضه کنند.

دبیر دومین نمایشگاه مسکن از حضور شرکت های استارتاپی در این دوره نیز خبر داد و افزود: امسال شاهد حضور پررنگ در نمایشگاه خواهیم بود که که توسط صندوق شکوفایی و نوآوری ریاست جمهوری حمایت ویژه مالی می شوند.

به گفته رضائیان در نمایشگاه امسال، تاکنون 18 سازمان حاکمیتی و 90 شرکت بخش خصوصی اعلام حضور کردند.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×