menu

ثبت آگهی رایگان

تولید کابل های سیلیکون درشرکت سیم و کابل مشهد

تولید-کابل-های-سیلیکون-درشرکت-سیم-و-کابل-مشهد

قائم مقام شرکت صنایع سیم و کابل مشهد از ورود محصولی جدید به سبد کالایی این شرکت خبر داد و گفت: برای نخستین بار، خط تولید کابل سیلیکون و نسوز در شرکت سیم و کابل راه اندازی شد.

اطلاعات تماس شرکت صنایع سیم و کابل مشهد

مهندس مرتضی مهدوی قائم مقام شرکت سیم و کابل مشهد در گفتگو با خبرنگار پیام ساختمان با اشاره به تنوع محصولات سیم و کابل مشهد گفت: در حال حاضر تولیدات شرکت بالغ بر 1000 نوع محصول است که با ساخت کابل سیلیکون و نسوز، سبد محصولات سیم و کابل مشهد باز هم متنوع تر شد.

وی افزود: کابل های هالوژن فری با نوار میکا که تحمل 1000 درجه سانتیگراد را به مدت 90 دقیقه در مجاورت شعله مستقیم آتش دارند، نیز از جدیدترین محصولات سیم و کابل مشهد است که تجهیز کامل ازمایشگاه اکرودیه کابلهای هالوژن فری و مقاوم در برابر اتش با قابلیت انجام کلیه آزمونها به تازگی انجام شده است.

وی با اشاره به فعالیت بیش ازیک ربع قرن شرکت سیم و کابل مشهد اظهار داشت: در طول این سالها، قابلیت و توانمندی تولید انواع سیم و کابل های فشار ضعیف، فشار متوسط و فشارقوی تا سطح ولتاژ63 کیلو ولت و نیز کابل های شبکه مخابراتی، کابل های تلفنی، کابل های خود نگهدار، کابل های ابزار دقیق، کابل های مورد نیازدر شرکت های توزیع برق، شرکت نفت و صنایع پتروشیمی و کابل های خاص که در پروژه های دفاعی و نظامی کاربرد دارند، ایجاد شده است.

وی ادامه داد: توانایی تولید کابل هایی که در صنایع نظامی و دفاعی بکار می روند، موجب شد تا شرکت سیم و کابل مشهد پروژه هایی را برای وزارت دفاع و دانشگاه مالک اشتر به انجام برساند.

افتخارات سیم وکابل مشهد

قائم مقام شرکت سیم و کابل مشهد با اشاره به اینکه در حال حاضر این مجموعه صنعتی در سه شیفت کاری با 200 نفر پرسنل فعال است، تصریح کرد: در طول سالهای گذشته، مجموعه سیم و کابل مشهد افتخاراتی چون کسب عنوان برند برتر ملی درسال 97، واحد تحقیق و توسعه برتر سال 95، برند کیفی ملی از اداره استاندارد در سال 98 و نیز 16 دوره واحد کیفی برتر استان و... را داشته است.

سیم-2

محصولاتمان هم طراز رقبا است

وی در پاسخ به این پرسش که محصولات سیم و کابل مشهد تا چه اندازه قابل رقابت با تولیدات مشابه داخلی و خارجی است، اظهار داشت: به جرات می توان گفت که محصولات ما هم طراز با بسیاری از تولیدات رقبا در بازارهای بین المللی است . حتی در برخی موارد سطح استاندارد محصولات سیم و کابل مشهد از ساخته های کشورهای رقیب نظیر ترکیه، اردن، چین و برخی کشورهای اروپایی نیز بالاتر است.

سیم-6

به گفته مهدوی، به دلیل تنوع گسترده، کیفیت و قیمت مطلوب، هیچ مشکلی برای ورود و تصاحب بازارهای هدف صادراتی پیش روی محصولات شرکت سیم و کابل مشهد وجود ندارد.

وی ادامه داد: با وجودی که از دو سال پیش تا کنون، قیمت مس در کشور چدین برابر شده، ولی محصولات سیم و کابل مشهد همچنان هم قیمت تولیدات مشابه خارجی در بازارهای بین المللی عرضه می شود.

تنوع محصولات، برگ برنده در بازارهای صادراتی

این فعال صنعتی با بیان اینکه شرکت سیم و کابل مشهد صادرات موفقی را به کشورهای عراق، ترکمنستان، افغانستان انجام داده است، تصریح کرد: تنوع محصولات و کیفیت بالا نقطه عطف و برگ برنده سیم و کابل مشهد در بازارهای داخلی و خارجی است.

وی به امکانات آزمایشگاهی و فنی شرکت سیم و کابل مشهد نیز اشاره کرد و گفت: آزمایشگاه اکرودیته سیم و کابل مشهد اولین دارنده گواهینامه تایید صلاحیت کشوری در شمال شرق از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران است که با برخورداری از تجهیزات پیشرفته و نیروی انسانی متخصص و صاحب تجربه در زمینه آزمون انواع سیم و کابل مطابق استاندارد های ملی و بین المللی می باشد.

سیم-3

وی افزود: یکی از دلایل موفقیت شرکت سیم و کابل مشهد، سیاست گذاری های مدیریتی آن است که هیچگاه تنها بر تولید محصولات تک بعدی و تک کاربری متمرکز نمی شود. درواقع این شرکت با ایجاد ظرفیت تولید انواع مختلف و متنوعی از محصولات، همیشه بحران های بازار را پشت سر گذاشته است.

وی ادامه داد: از آنجایی که شرکت سیم و کابل مشهد از دانش و توان تولید بالایی برخوردار است به همین خاطر قدرت لازم برای ورود به قرار دادهای بزرگ را دارا می باشد. از این رو همیشه سهم خوبی از بازارهای داخلی در اختیار سیم و کابل مشهد است.

سیم-5

اطلاعات شرکت صنایع سیم و کابل مشهد

اطلاعات تماس سایت اینستاگرام

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 363

فهرست مطالب شماره 363

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×