menu

ثبت آگهی رایگان

ساجیران محصول منحصر به فرد شما را تولید می کند

ساجیران-محصول-منحصر-به-فرد-شما-را-تولید-می-کند

ساجیران از معدود شرکت های ایرانی است که تنها محصول تولید نمی کند، بلکه براساس ویژگی ها و مختصات محیط و نیز سلیقه مشتری، کالایی خاص و منحصر به فرد تولید می کند.در واقع این شرکت، مجموعه ای از امکانات قابل طراحی و ساخت خود را به مشتریان ارائه می کند.

اطلاعات تماس ساجیران

این شرکت که 25 سال پیش به همت خانواده ی عابدی تاسیس گردید، با گذشت زمان و با تلاش تمامی پرسنل آن و کار تیمی منسجم، امروزبه یک واحد تولیدکننده و تجهیزکننده صفر تا صد دفاتر ادرای، تبدیل شده است.

سهیل عابدی مدیر عامل و یکی از موسسین ساجیران که دانش آموخته رشته مهندسی کامپیوتر- گرایش نرم افزار از دانشگاه آزاد تهران است، در گفتگو با خبرنگار پیام ساختمان گفت: سالها پیش وقتی به همراه برادر و پدر خود، تصمیم به راه اندازی این واحد تولیدی گرفتیم، تمام تلاشمان این بود که محصولی خلاقانه، خاص و ویژه تولید کنیم.

وی افزود: در آن سالها با فراگیری استفاده از رایانه در ادارات و خانه ها، ضرورت تولید میز کامپیوتر مطرح شد و از این رو در سال 1375، ساجیران فعالیت خود را با تمرکز بر طراحی و تولید میزهای کامپیوتر شروع کرد.

عابدی با بیان اینکه میزهای کامپیوتر تولید ساجیران، در مقایسه با تولیدات سایر رقیبان داخلی و خارجی، امتیازاتی ویژه داشت، اظهار داشت: این میزها از ساختار پروفیلی و محکم با پوشش مقاوم رنگ پودری، الکتروستاتیک در کنار استفاده از صفحات نئوپان و MDF با روکش ملامینه و ارتفاع قابل تنظیم و طراحی ارگونومیک برخوردار بود.

وی افزود: خط تولید میزهای کامپیوتر در ساجیران رفته رفته و در گذر زمان به گونه ای متحول شد، که امروز یکی از توانمند ترین واحدهای تولید مبلمان اداری در کشور، شرکت ساجیران است.

وی با اشاره به اینکه ساجیران، به عنوان یک شرکت مشاوره و مهندسی، قبل از طراحی، در خصوص اینکه چه گزینه هایی می تواند بهترین گزینه باشد، به مشتری مشاوره می دهد، تصریح کرد: در حال حاضر ساجیران به صورت تخصصی طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی کلیه ی فضاهای اداری شامل انواع میز ، مبل ، صندلی اداری و همچنین پارتیشن اداری را در دستور کار خود دارد .

ساجیران1

تجهیز صفر تا صد

وی با بیان اینکه ساجیران متشکل از حروف نخست کلمات سیستم اتصالات جدا شونده( ساجیران) است، گفت: ساجیران توانایی تجهیز صفر تا صد دفاتر اداری را دارد؛ چه دفاتر نوساز که نیاز به تجهیز بر اساس نیاز کاربردی مشتریان داشته باشند و چه دفاتر قدیمی که نیاز به بازسازی و طراحی مجدد داشته باشند.

وی همچنین به وجود نرم افزار جامع مدیریت منابع ( ERP ( به عنوان زیرساخت اصلی شرکت ساجیران اشاره کرد و بیان نمود که تمامی فرایندهای سازمان توسط این نرم افزار مدیریت و کنترل میشوند .به واسطه ی این نرم افزار، این امکان وجود دارد تا تمامی اطلاعات مربوط به نقشه و سابقه تولید هر محصولی حفظ و نگهداری شود. از این روکلیه سفارشات مشتریان و احیانا خدماتی که در سالهای آینده برای محصول یا قطعاتی از آن قابل شناسایی و ردیابی است و نیز قطعات مورد نیاز به اصلاح، در کوتاهترین زمان ممکن شناسایی و خدمات مورد نیاز صورت میگیرد.

این کارآفرین موفق در پاسخ به این پرسش که آیا ساجیران صادراتی نیز دارد، اظهار داشت: از آنجایی که کیفیت و طراحی محصولات ساجیران در حد و اندازه برند های اروپایی است، کشش بسیار خوبی در بازارهای صادراتی برای آن وجود دارد به ویژه اینکه قیمت های ما بسیار پایین تر از کالای مشابه خارجی و اروپایی است.

وی افزود: در حالی که ساجیران و بسیاری از شرکت های مشابه تلاشهای جدی برای انجام صادرات و استمرار آن داشته و دارند، ولی به دلیل نبود یک سیاست واحد و منسجم صادراتی از سوی دولت، این تلاشها تاکنون آنطور که باید نتیجه ای در بر نداشته است.

وی گفت: ساجیران در طول سالهای گذشته به کشورهای عراق، الجزایر، ارمنستان، سوریه و افغانستان صادرات داشته است.

ساجیران-2

چند برابر شدن قیمت مواداولیه

این مدیر صنعتی همچنین به مشکلاتی که تولید کنندگان ایرانی در بازارهای صادراتی دارند، اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه 50 درصد از مواد اولیه محصولات ساجیران وارداتی است ، نوسانات نرخ ارز به ویژه در سال گذشته موجب شد که در تامین به موقع مواد اولیه دچار مشکل شویم که البته با تدابیر بکار رفته درشرکت، این مسئله بر تحویل به موقع محصولات ما در بازارهای داخلی و خارجی اثری نداشت.

وی افزود: نوسان نرخ ارز، قیمت مواد اولیه وارداتی را حداقل سه برابر کرده است، که این مسئله موجب شده تا تولید کننده و صادرکننده ایرانی به دلیل فقدان سیاست های حمایتی دولت، به سختی بتوانند با رقبای ترک و چینی خود در بازارهای بین المللی رقابت کنند.

عابدی این را نیز گفت که صنعت مبلمان اداری در ایران با وجود تمام مشکلات، رشد چشمگیری در طول سالهای گذشته داشته است، به گونه ای که امروز کشور از واردات این اقلام بی نیاز است.

ساجیران3

تفکر اصلی ساجیران، کارگروهی است

وی در پاسخ به این پرسش که مجموعه ساجیران چطور بر مشکلاتی که در مسیر تولید در کشور وجود دارد، فائق می شود، گفت: تفکر اصلی ساجیران، انجام کار گروهی است. از این رو هیچ گونه وابستگی شخصی در مجموعه وجود ندارد که همین امر موجب شده تا ساجیران موفقیت های بسیاری را از زمان تاسیس تا امروز کسب کند.

وی ادامه داد: البته از آنجایی که برخورد منطقی با مشکلات و یافتن راه حل برای آنها، روحیه ای است که در خانواده ساجیران نهادینه شده است بنابراین هرگاه در طول مسیر با مشکل و مانع خاصی روبرو می شویم ، بدنبال راهکاری برای عبور از آن میگردیم و هیچ گاه ناامیدی و بن بستی را برای خودمان متصور نیستیم ؛ همیشه برای حل مساله ، راه حلهای بسیاری هست ...

ساجیران-4

اطلاعات شرکت ساجیران

اطلاعات تماس سایت اینستاگرام

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 363

فهرست مطالب شماره 363

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×