menu

ثبت آگهی رایگان

نمایشگاه صنعت ساخت، دروازه ورود به بازار منطقه

نمایشگاه-صنعت-ساخت-دروازه-ورود-به-بازار-منطقه

مدیر عامل صدر استون از ورود شرکت های ساختمانی و عمرانی ایران به بازار کشورهای سوریه و عراق در آینده نزدیک خبر داد و گفت: دومین نمایشگاه صنعت ساخت، می تواند دروازه ورود شرکت های ایرانی به بازارساختمانی کشورهای منطقه باشد.

مهندس امید صدری مدیر عامل شرکت صدر استون در گفتگو با خبرنگار پیام ساختمان با اشاره به نزدیک شدن تاریخ برگزاری دومین نمایشگاه صنعت ساخت در تهران گفت: بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده، قرار است در دومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت ساخت که 8 تا 10 دی ماه سال جاری در هتل المپیک برگزار می شود، زمینه برای عقد قراردادهای ساختمانی و عمرانی میان ایران و کشورهای منطقه از جمله عراق، سوریه و قطر فراهم شود.

وی افزود: دومین نمایشگاه صنعت ساخت به همت مرکر تحقیقات راه مسکن و شهر سازی، شرکت مهندسین مشاور مقاوم سازه پویا، شرکت سهلان نما و شرکت صدر استون به صورت مشترک و با حمایت هسته های علمی دانشگاهی در تهران برگزار می شود.

نمایشگاه-صنعت-ساخت

سوریه،عراق و قطر مقصد صادراتی ایران

مدیر عامل شرکت صدر استون با اشاره به روابط خوب ایران با کشورهایی نظیر سوریه، عراق و قطر اظهار داشت: بازارساختمانی و عمرانی این کشورها می تواند یکی از مقاصد صادراتی ایران در بخش صدور کالاهای ساختمانی و نیز خدمات فنی مهندسی باشد.

به گفته صدری، در دومین نمایشگاه صنعت ساخت، مهمانانی از کشورهای ترکیه، عراق، قطر و سوریه دعوت شدند تا ضمن آشنایی با شرکت های داخلی، امکان عقد قرار داد جهت صدور خدمات فنی مهندسی و نیز صادرات محصولات ساختمانی ایران به کشورهای متبوعشان را فراهم کنند.

وی ادامه داد: تمامی هزینه های دعوت و اقامت این مهمانان برعهده حامیان مالی نمایشگاه صنعت ساخت است.

غرفه سازی و پذیرایی رایگان

این فعال صنعتی با اشاره به حضور 100 شرکت ساختمانی، تاسیساتی،دکوراتیو و....در نمایشگاه صنعت ساخت امسال گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شده، تمامی شرکت کنندگان می توانند از تسهیلاتی نظیر غرفه سازی و پذیرایی(ناهار) به صورت رایگان بهره مند شوند.

مدیر عامل شرکت صدر استون با تاکید بر اینکه دومین نمایشگاه صنعت ساخت با رویکرد ایجاد تحول علمی و اجرایی برگزار می شود، تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که این نمایشگاه دروازه ورود شرکت های ایرانی به بازارکشورهای منطقه را بگشاید. چرا که ایران با برخورداری از ظرفیت بالای علمی و اجرایی در حوزه ساخت و ساز، طراحی و دکوراسیون، معماری، خدمات تاسیساتی و... توانمندی زیادی جهت تامین نیازهای ساختمانی و عمرانی کشورهای منطقه دارد.

به گفته این فعال ساختمانی، در دومین نمایشگاه صنعت ساخت، همایشی دو روزه نیز برگزار می شود که در آن بسیاری از فعالان بزرگ علمی و ساختمانی کشور حضور دارند و به ایراد سخنرانی در بخش صنعت ساخت و ساز خواهند پرداخت.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×