menu

ثبت آگهی رایگان

همایش روز بتن و نخستین همایش ملی سنگدانه آغاز به کار کرد

همایش-روز-بتن-و-نخستین-همایش-ملی-سنگدانه-آغاز-به-کار-کرد

نخستین همایش ملی سنگدانه به همراه یازدهمین همایش ملی بتن و هفدهمین دوره همایش روز بتن با حضور جمع کثیری از اساتید، فعالان صنعت بتن و سنگدانه کشور، اعضای انجمن علمی بتن ایران و انجمن شن و ماسه و جمعای از دانشجویان در مرکز تحقیقات راه، مسکن وشهرسازی آغاز به کار کرد.

در افتتاحیه اولین همایش ملی سنگدانه ، محسن تدین رئیس هیات مدیره انجمن بتن ایران با اشاره به اینکه مبحث سنگدانه یکی از مهمترین پارامتر ها در حوزه بتن به شمار می رود، گفت: انجمن بتن به سنگدانه به عنوان جزئی از مهمترین اجزای بتن نگاه می کند و مسائل کیفی آن را مورد توجه قرار می دهد.

وی ادامه داد: امیدواریم این همایش بتواند سبب شود تا دست اندرکاران تولید شن و ماسه، با دید علمی تری به این حوزه نگاه کنند. در بخش دیگری از اولین همایش ملی سنگدانه کلیپی مشتمل بر گفتگو با تنی چند از مدیران و متخصصین حوزه بتن کشور پخش شد. وی افزود: از تولیدکنندگان سنگدانه ها در کشور درخواست دارم که با همکاری مراکز تحقیقاتی دانشگاهی به موضوع واکنش های قلیایی توجه کرده تا ما بتوانیم با کمک سازمان نظام مهندسی معدن اطلس سنگدانه ها را تهیه کنیم.

در بخش دوم این همایش میزگرد صنفی و تخصصی نقش سنگدانه در بتن با حضور ریاست سازمان نظام مهندسی معدن، ریاست انجمن بتن برگزار شد و در ادامه روز نخست کلهری دبیر اجرای همایش خاطرنشان کرد: مشکلات بسیاری در حوزه بتن وجود دارد که موضوع کیفیت حتی به اولویت پنجم هم نمی رسد. وی تاکید کرد: امیدواریم کیفیت بتن با تاکید بر موضوع سنگدانه به عنوان یک دغدغه مطرح شود چرا که 70 درصد بتن را سنگدانه تشکیل می دهد

شایان ذکر است نشریه پیام ساختمان به عنوان حامی رسانه ای در این همایش با حضور در غرفه ای اختصاصی علاوه بر پوشش خبری اقدام به توزیع رایگان نشریه بین مدعوین و مشارکت کنندگان در نمایشگاه بتن کرد.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 362

فهرست مطالب شماره 362

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×