menu

ثبت آگهی رایگان

مدیر برگزاری نمایشگاه بین المللی تأسیسات خبر داد:

پاویون مهندسان در هجدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات، سیستم های سرمایشی و گرمایشی

پاویون-مهندسان-در-هجدهمین-نمایشگاه-بین-المللی-تاسیسات-سیستم-های-سرمایشی-و-گرمایشی

مدیر برگزاری هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی تأسیسات از رونمایی طرحی ویژه برای مهندسان خبر داد و گفت: در این دوره از نمایشگاه برای نخستین بار پاویونی ویژه مهندسان جهت گفتمان و تبادل نظر عزیزان برپا می شود.

زمان افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات،سیستم های سرمایشی و گرمایشی

هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی تأسیسات ، سیستم های سرمایشی و گرمایشی در سال جاری در حالی برگزار می شود که روز اول آن 29 مهر مصادف است با روز ملی صادرات و تا 2آبان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ادامه خواهد یافت . در این رویداد بین المللی نمایشگاه تأسیسات ، مهندسان ،فعالان و صاحبان حوزه صنعت تأسیسات در محیطی تجاری و تخصصی گرد هم می آیند. در ارتباط با نحوه برگزاری و اهداف این نمایشگاه خبرنگار پیام ساختمان گفت وگویی با دکتر عبدالکریم جلالی مدیرعامل شرکت نما نگر به عنوان مجری برگزاری بزرگ ترین رویداد نمایشگاهی صنعت تأسیسات در کشور صورت داده است که در پی می آید

تاریخچه فعالیت نمایشگاه بین المللی تأسیسات،سیستم های سرمایشی و گرمایشی

گفتنی است اولین گام این نمایشگاه در دهه هفتاد باهدف شناسایی توانمندی های تولیدی بخش های مختلف با نگاهی حمایتی و ملی تدوین و برگزار شد و از دهه هشتاد جایگزین نمایشگاه تخصصی صادراتی شد.از سویی نمایشگاه تأسیسات تهران IHE با توجه به شاخص های اتحادیه جهانی نمایشگاه ها UFI ازجمله نمایشگاه های مهم و موفق تهران می باشد که با توجه به تأییدیه آن اتحادیه، نمایشگاه IHE به عنوان نمایشگاهی شاخص در حوزه تأسیسات و تهویه مطبوع منطقه و جهان هست.

آمار مشارکت کنندگان و شرت های تولیدی در هجدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات،سیستم های سرمایشی و گرمایشی

جلالی با نگاهی بر برگزاری نمایشگاه تأسیسات در دوره قبل افزود: امسال در هجدهمین دوره نمایشگاه تأسیسات ، سیستم های سرمایشی و گرمایشی در حدود 500 شرکت در فضایی بالغ بر 3500 مترمربع برگزار خواهد شد.که در مقایسه با دوره قبل رشد چشمگیری داشته که گویای مشارکت پررنگ تولیدکنندگان داخلی در نمایشگاه بین المللی تأسیسات است. مدیر برگزاری نمایشگاه بین المللی تأسیسات در ادامه یادآور شد یادآور شد بیش از 200 شرکت متقاضی پشت درهای انتظار برای حضور در نمایشگاه به خاطر محدودیت در فضای نمایشگاهی جا ماندند. دکتر جلالی در رابطه با کمبود فضای نمایشگاهی تصریح کرد: امسال نمایشگاه کیف و کفش در کنار نمایشگاه تأسیسات سبب گردید که متقاضیان زیادی نتوانند در نمایشگاه حضور یابند. علی رغم اینکه ما تمام تلاشمان را کردیدم و باکم کردن فضای های دیگر درخواست کنندگان سعی در تعدیل فضای نمایشگاهی کردیم. اما برای سال بعد این مشکل را حل کردیدم و نمایشگاه کیف و کفش را از هم زمانی با نمایشگاه بین المللی تأسیسات برداشتیم.

گروه کالایی مشارکت کنندگان در هجدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات،سیستم های سرمایشی و گرمایشی

دکتر جلالی درباره گروه کالایی مشارکت کنندگان در هجدهمین دوره نمایشگاه تأسیسات،سیستم های سرمایشی و گرمایشی گفت: تمامی گروه کالایی تهویه مطبوع، سیستم های سرمایشی و گرمایشی اعم از سیستم های سرمایش و گرمایش خانگی و صنعتی، لوله و اتصالات ، پمپ، شیرآلات پالایه ها، دیگ های بخار و آب گرم، تجهیزات تصفیه هوا و اتاق های تمیز، تجهیزات تصفیه آب و مشابه در این نمایشگاه حضور یافته اند و جدیدترین فنّاوری های موجود در تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی روز دنیا را برای صاحبان صنعت و مهندسان به نمایش خواهند گذاشت.

حضور استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان در هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی نمایشگاه تأسیسات،سیستم های سرمایشی و گرمایشی

مدیر برگزاری نمایشگاه بین المللی تأسیسات،سیستم های سرمایشی و گرمایشی درباره رویکرد هجدهمین نمایشگاه گفت: تلاش کرده ایم که در این نمایشگاه به جز این گروه کالایی ها از استارت آپ و شرکت های دانش بنیان دعوت کنیم و شرایط ویژه ای را برای آن ها فراهم آوریم. وی در ادامه درباره شرایط ویژه حمایتی از استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان اذعان کرد: صندوق توسعه و شکوفایی ریاست جمهوری و شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی در نظر دارند تا قسمتی از هزینه های اجاره غرفه را پرداخت نمایند دکتر جلالی اظهار امیدواری کرد که فرصت های موجود در نمایشگاه بین المللی تأسیسات،سیستم های سرمایشی و گرمایشی بتواند زمینه های شناسایی بازار برای مشارکت کنندگان استارت آپ و شرکت های دانش بنیان را فراهم کند و از سویی تولیدکنندگان و صاحبان صنعت با بهره گیری از ایده های خلاقانه استارت آپ ها سبب رشد و شکوفایی صنعت تأسیسات شود.

اهداف برگزاری هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی تأسیسات،سیستم های سرمایشی و گرمایشی

مجری برگزاری هفدهمین دوره نمایشگاه تأسیسات در پاسخ به سؤال اهداف نمایشگاه گفت: همان طور که از عنوان این نمایشگاه مشخص است این نمایشگاهی تخصصی در سطح بین المللی در حوزه صنعت تأسیسات است که برای هجده سال متوالی برگزار می گردد. لذا ما همیشه سعی داشته ایم معرفی فنّاوری های نوین در جهت بهینه سازی انرژی و استفاده از دانش روز دنیا در صنعت تأسیسات از اولویت های اهداف ما باشد و امید داریم این نمایشگاه زنجیره لجستیکی صنعت تأسیسات به مدد تولیدکنندگان با حلقه ارتباطی با قطب دانشگاه گردد تا شاهد تولید محصولات با درجه کیفیت بالا و بروز در بازار مصرف کنندگان باشیم. دکتر جلالی با اشاره به اینکه امسال سال حمایت از تولید کالای ایرانی نام گذاری شده است تصریح کرد: بر هیچ کس پوشیده نیست بی ثباتی ارز و شرایط تحریم امروز آسیب جدی به همه بخش های اقتصادی کشور واردشده است بااین وجود به نظر می رسد ممنوعیت واردات 1399 قلم کالایی که در داخل توان تولید آن وجود دارید فرصتی طلایی برای تولیدکنندگان باشد که ضمن ارتقای سطح کیفی محصولات از شرایط به وجود آمده برای صادرات محصولات حداکثر بهره برداری را نمایند. لذا شرکت نمانگر مجری برگزاری نمایشگاه بین المللی تأسیسات،سیستم های سرمایشی و گرمایشی بنا به مسئولیت اجتماعی سعی دارد تا در نمایشگاه با برنامه ریزی خاص و برنامه های جانبی فرصت های جدیدی تجاری برای بهبود محیط کسب وکار برای مشارکت کنندگان محترم فراهم نماییم .

پاویون ویژه مهندسان در نمایشگاه بین المللی تأسیسات،سیستم های سرمایشی و گرمایشی

دکتر جلالی در خصوص برنامه های هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی تأسیسات از رونمایی طرح پاویون ویژه مهندسان خبر داد و گفت: برای نخستین بار در صنعت نمایشگاهی ایران شرکت نمانگر به عنوان صاحب این ایده قصد دارد برای احترام به شأن بازدیدکنندگان محلی را برای پاویون ویژه مهندسان برپا کند. وی ادامه داد این پاویون محلی برای گفتمان،تبادل نظر و استراحت مهندسان عزیز که از نمایشگاه بازدید می نمایند خواهد بود. دکتر جلالی در ادامه این گفتگو از کلیه مشارکت کنندگان ، تولیدکنندگان، سازمان نظام مهندسی ساختمان ، انجمن تأسیسات و ... به خاطر حمایت از نمایشگاه بین المللی تأسیسات تقدیر و تشکر کرد و دراین باره یادآور شد : اطلاع رسانی و معرفی فرصت ها و ظرفیت های نمایشگاه تأسیسات همیشه بر دوش نشریات تخصصی بوده که دراین بین جا دارد از نشریه وزین پیام ساختمان که همواره حامل پیام برای جامعه مهندسی و صنعت ساختمان و تأسیسات بوده تشکر ویژه داشته باشم.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 361

فهرست مطالب شماره 361

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×