menu

ثبت آگهی رایگان

رئیس هیات مدیره مجموعه شیرآلات شودر:

حاضر نیستم، شودر را با نامی غیر از ایران صادر کنم

حاضر-نیستم-شودر-را-با-نامی-غیر-از-ایران-صادر-کنم

شودر در زبان کردی به معنی درخت لیمو است. لیمو از جمله مرکباتی است که مصرف آن به انسان حس تازگی و طراوات می دهد.

بنیانگذار شیر آلات شودر هم علت نامگذاری محصولاتش به این نام را، دریافت همان حس طراوات و تازگی می داند که پس از هر بار استفاده ازشیر آلات شودر به فرد دست می دهد.

رضا قره داغی که 30 سال است در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی فعال است، از سال 1370 واحد تولیدی شودر را راه اندازی کرده است.

او که کیفیت محصولاتش به اندازه ای بالاست که در خارج از کشور به وی پیشنهاد می کنند تولیداتش را با نام آلمان صادر کند، دقت در جزییات را در حین طراحی و ساخت یک اصل بنیادی می داند.

رضا قره داغی در حال حاضر رئیس هیات مدیره مجموعه شیرآلات شودر است وی در شرایطی که رکود بر بازار ساختمان باعث شده تا بسیاری از تولیدکنندگان محصولات ساختمانی خط تولید خود را با یک سوم ظرفیت سرپا نگه دارند،می گویدکه خط تولید شودربا تمام ظرفیت کار می می کند.

این فعال صنعتی کشور با بیان اینکه یکی از ویژگی محصولات شودر توجه کامل به جزییات است، اظهار داشت: در حال حاضر شیرآلات شودر با تکیه بر تجربیات ارزنده ی گذشته و نیز تولید کارا ترین، با دوام ترین و زیباترین محصولات، سطح کیفیت صنعت شیرآلات ایران را ارتقاء بخشیده و با بهترین برندهای اروپایی و جهانی رقابت می کند.

وی در گفتگو با خبرنگار پیام ساختمان با بیان اینکه نزدیک به سی سال پیش تصمیم گرفتم در حوزه تولید شیرآلات بهداشتی محصولی خاص و مرغوب تولید کنم، اظهار داشت: در آن زمان محصولات خاص و مرغوب( در بخش شیرآلات بهداشتی و ساختمانی) در ایران کم بود و ما به دنبال این بودیم، محصولی تولید کنیم که جایگرین محصولات خاص و مرغوب خارجی شود.

وی افزود: در ابتدای کار، هماهنگی و گستردگی تولید در شودر به اندازه ای نبود که بتوانیم از صفر تا صد محصول را در داخل مجموعه تولید کنیم و تنها 25 درصد از کار را خودمان انجام می دادیم.

وی ادامه داد: این در حالی است که امروز با وجود تولید بیش از 60 مدل متنوع در رنگبندیهای مختلف از صفر تا صد کار را خودمان داخل مجموعه شودر انجام می دهیم. به گفته قره داغی، شودر از همان ابتدای تاسیس، تولیدات خود را با حفظ کیفیت بالا، متناسب با سلیقه و توان مالی مشتری ارائه داده است.

وی در پاسخ به این پرسش که شیرآلات شودر در مقایسه با شیرآلات خارجی تا چه میزان مقرون به صرفه تر و ارزان تر است،اظهار داشت: به جرات می توان گفت که قیمت شیر آلات شودر یک چهارم تا یک پنجم شیر آلات وارداتی است.

وی افزود: این در حالی است که کیفیت و نیز ارائه خدمات پس از فروش رایگان و در اسرع وقت شودر به هیچ وجه با شیرآلات وارداتی قابل مقایسه نیست.

این فعال کارآفرین با اشاره به اینکه ما شودریها در بین خودمان جمله ای داریم مبنی بر اینکه در هنگام ارائه خدمات پس از فروش باید سریعتر از پلیس 110 در محل حاضر شد، تصریح کرد: ارائه بهترین خدمات پس از فروش یک اصل تغییر ناپذیر در مجموعه شودر است ولی از آنجایی که محصولاتمان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است از این رو بسیار کم پیش می آید که برای تعمیر و یا خدمات پس از فروش از مشتریانمان سفارشی بگیریم.

وی افزود: با این حال در سراسر کشور، پایگاههایی از افراد آموزش دیده ایجاد کردیم که در کوتاه ترین زمان ممکن، در محل حاضر می شوند و بهترین خدمات پس از فروش را رایگان ارائه می دهند.

به گفته این فعال صنعتی، در شودر شرایطی ایجاد شده تا مصرف کنندگان و سازندگان، محصولات مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت ومنطقی ترین قیمت در اختیار داشته باشند.

وی در خصوص کیفیت محصولات شودر گفت: در مجموعه تولیدی شودر، تمامی محصولات به صورت تکی، پس از پایان هر مرحله از جمله ریخته گری، آبکاری و پرداخت مورد کنترل کیفیت قرار می گیرند و در واقع در شودر هیچ گاه کنترل کیفیت و تست محصولات به صورت رندمی انجام نمی شود.

قره داغی در خصوص صادرات محصولات شودر نیز گفت: متاسفانه در چند سال اخیر برخی تجار و صادر کنندگان داخلی، شیر آلاتی با کیفیت بسیار پایین به کشورهای مختلف صادر کردند که موجب شده تا در بازار کشورهای اطراف، نام نیکی از محصولات ایرانی برده نشود. در نتیجه امروز شاهدیم که برخی از تجار خارجی به شودر پیشنهاد دهند که محصولات خود را نه با نام ایران بلکه با نام کشورهای دیگر از جمله آلمان صادر کنیم، پیشنهادی که قویا از طرف ما رد شده است.

وی ادامه داد: مجموعه شودر با توجه به فضای منفی که در بازارکشورهای همسایه در مورد شیرآلات ایران وجود دارد، تمام تلاش خود را بکار بسته، تا ضمن منفی زدایی از اذهان، دیدگاه مشتریان خارجی را به گونه ای تغییر دهد تا بتواند کلیه محصولات شودر را با عنوان ساخت ایران به اقصی نقاط جهان صادر کند.

وی گفت: در این ارتباط تورهای بازدیدی از خط تولید شودر برای مشتریان خارجی مان برقرار کردیم تا آنها از نزدیک خطوط تولیدی شیرآلات شودر را دیده و نسبت به کیفیت، دوام و زیبایی محصولات ما مطمئن شوند.

الهام نرجه پور

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 361

فهرست مطالب شماره 361

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×