menu

ثبت آگهی رایگان

قیمت روشویی دیاموند، یک چهارم مشابه خارجی

قیمت-روشویی-دیاموند-یک-چهارم-مشابه-خارجی

مدیر عامل شیشه دیاموند گفت: قیمت تمامی محصولات تولیدی این شرکت، یک چهارم ارزانترین محصول مشابه خارجی در بازار ایران و کشورهای همسایه است.

حامد شادلو مدیر عامل شرکت شیشه دیاموند در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران و در گفتگو با خبرنگار پیام ساختمان گفت: مجموعه دیاموند که در صنایع تولید شیشه و محصولات شیشه ای از سابقه خوبی برخوردار است، نزدیک به سه سال است که انواع روشویی های کاسه ای شیشه ای را با طراحی های متنوع تولید می کند.

وی افزود: در حال حاضر خط تولید دیاموند قابلیت ساخت روشویی های کاسه ای شیشه ای را در 50 طرح دارد که از این تعداد 10 طرح بسیار خوش فروش و پرفروش است.

شادلو با اشاره به اینکه مجموعه دیاموند امکان تولید روشویی شیشه ای بر اساس طرح های مشتری را دارد، اظهار داشت: از زمان ارائه طرح مشتری و سفارش محصول، تا زمان تحویل کالای مورد نظر، یک هفته بیشتر طول نمی کشد که این موضوع نشانگر توان بالای مجموعه دیاموند در تولید متناسب با سلیقه مشتری می باشد.

به گفته این فعال صنعتی، در حال حاضر مجموعه دیاموند توانایی تولید دو هزار کاسه روشویی شیشه ای را در سال دارد که این رقم هر ماه در حال افزایش است.

وی در خصوص بازار داخلی روشویی های شیشه ای نیز گفت: از زمانی که واردات این محصولات دیگر مقرون به صرفه نیست، هر روز بر میزان تولیدات داخلی در این بخش افزوده می شود و سهم بیشتری از بازار داخلی و نیز بازارهای کشورهای همجوار در اختیار تولید کننده وطنی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: مجموعه دیاموند در حال حاضر صادرات مستقیمی ندارد ولی به صورت غیر مستقیم کالاهای تولیدی دیاموند به کشورهای عراق، هند و مالزی صادر شده است.

شادلو همچنین به کیفیت محصولات تولیدی دیاموند اشاره کرد و گفت: کیفیت بسیار مناسب و رقابتی محصولات دیاموند و نیز ارائه خدمات پس از فروش، گارانتی کامل محصول حتی درصورت شکستگی، تغییر رنگ و... موجب شده تا بتوانیم گوی سبقت را از رقبای خود در بازار داخلی و بازارهای کشورهای همجوار برباییم.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×