menu

ثبت آگهی رایگان

پیام ساختمان، دیده بان آگاهی بازار ساختمان

پیام-ساختمان-دیده-بان-آگاهی-بازار-ساختمان

پیام ساختمان، از معدود نشریات تخصصی است که در طول شانزده سالی که از عمر انتشارش می گذرد بیش از دهسال به عنوان اصلی ترین حامی رسانه ای نمایشگاه صنعت ساختمان تهران، حضوری تاثیرگذار در این نمایشگاه داشته است.

این نشریه که در ابتدا تنها به صورت کاغذی منتشر می شد، از دو سال پیش تاکنون علاوه بر انتشار نسخه کاغذی، به اخبار و مطالب حوزه ساخت و ساز را الکترونیکی، تلگرامی و اینستاگرامی نیز نشر می دهد.

از آنجایی که دایره مخاطبان پیام ساختمان هر سال نسبت به سال قبل بیشتر و متنوع تر می شود، از این رو این نشریه تخصصی، همگام با آخرین پیشرفت های فناوری ارتباطات و نیز سلایق مخاطبان خود به روز رسانی می شود.

با توجه به اینکه پوشش رسانه ای نمایشگاههای تخصصی صنعت ساختمان در سراسر کشور، از جمله وظایفی است که برای دست اندرکاران نشریه پیام ساختمان تعریف شده، امسال نیز همانند ده ، دوازده سال گذشته، تیم تحریریه، بازرگانی و توزیع این رسانه، یک تنه بار اطلاع رسانی نمایشگاه صنعت ساختمان تهران را به دوش کشیدند.

امسال همانند سالهای پیش از یک ماه مانده به برپایی بزرگترین رویداد ساختمانی کشور یعنی همان نمایشگاه صنعت ساختمان، تیم پیام ساختمان مبادرت به انجام مصاحبه، تهیه گزارش و تولید محتوا در حوزه تخصصی صنعت ساختمان برای علاقمندان کرد.

در این میان گروه بازرگانی نشریه نیز به منظور هدفمند کردن بیش از پیش تبلیغات، جلساتی را با حضور خبرنگاران مجموعه برای انجام مصاحبه با آگهی دهندگان و مدیران واحدهای تولیدی، صنعتی حوزه ساخت و ساز ترتیب دادند.

نتیجه آن شد که در چهار ویژه نامه نمایشگاه صنعت ساختمان تهران از بیشتر صاحبان تبلیغات، گفتگوهایی مبسوط در خصوص وضعیت کسب و کار، مشکلات و راهکارهای تولید و صارات منتشر شد که بازخورد بسیار خوبی نیز داشت.

به طور مثال در ویژه نامه های چهار روز نمایشگاه، گفتگو و مصاحبه هایی از رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران، میرعامل نمایشگاههای بین المللی تهران،مدیر عامل شیرآلات شادان، مدیر یشیل پروفیل، وال اسپید، آذرخش و....منتشر شد.

در روزهای برپایی نمایشگاه، طبق برنامه ریزی انجام شده گروه سی نفره مجموعه پیام ساختمان در چهار غرفه که در چهار گوشه نمایشگاه تعبیه شده بود، مستقر بودند.

این چهار گروه، وظیفه راهنمایی و آگاه ساختن مخاطبان و بازدید کنندگان را نسبت به حوزه توانایی نشریه پیام ساختمان در انجام تبلیغات و تولید محتوای مربوط به حوزه ساخت و ساز را برعهده داشتند.

همچنین در طول چهار روز برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان، بیش از دهها انجمن تولیدی و تبلیغاتی با حضور در غرفه مرکزی پیام ساختمان واقع در درب ورودی سالن شش، علاوه بر آگاهی یافتن از تجارب و توانمندیهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی این نشریه، به ارائه پیشنهادات، انتظارات و انتقادات خود نسبت به عملکرد این رسانه پرداختند.

بسیار بودند افرادی از تولید کنندگان، سازندگان و مصرف کنندگان که ضمن بیان مشکلات خود، خواستار انعکاس آن از طبق نشریه کاغذی و الکترونیکی پیام ساختمان شدند.

کسانی که بر این باور بودند و هستند که نشریه پیام ساختمان قبل از اینکه بازوی تبلیغاتی صنعت ساختمان باشد، دیده بانی برای دیدن و شنیدن مشکلات، چالش ها و راهکارهاست.

در واقع مخاطبان ما به نشریه پیام ساختمان به چشم دیده بان نگاه می کنند، دیده بانی که حتی در دوران رکود صنعت ساختمان هم، راکد نمی ماند و با وجود تمام سختی های مالی و معنوی دنیای مطبوعات، باز هم نشریه ای پویا و به روز در حوزه صنعت ساخت و ساز و مسکن باقی می ماند.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×