menu

ثبت آگهی رایگان

شیرآلات شادان، مادام العمر گارانتی می شوند

شیرآلات-شادان-مادام-العمر-گارانتی-می-شوند

علی آرمان تولید کننده ای که روزگاری نه چندان دور خود یکی از واردکنندگان شیرآلات بهداشتی ساختمان از چین بود،امروز اما صادر کننده ای است که از چین سفارش کالا می گیرد تا به کشورهای لیبی، عربستان و عراق صادر کند.

وی از سال 1378 وارد صنف فروش و واردات شیرآلات بهداشتی ساختمانی شده ولی به قول خودش از سال 88 همزمان با افزایش تدریجی قیمت دلار تصمیم گرفت که بجای واردات ، تولید را پیشه خود کند. اینجا بود که با فروش مغازه خود در میدان توپخانه، کارگاه تولیدی کوچکی راه انداخت که بعدها تبدیل به کارخانه بزرگ تولید شیرآلات بهداشتی با نام تجاری شادان شد.

این صنعتگر جوان، که در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان تهران باخبرنگار پیام ساختمان سخن می گفت، معتقد است 90 درصد از تولید کنندگان حاضر در این نمایشگاه محصولات با کیفیت تولید و عرضه می کنند.

علی آرمان مدیر عامل واحد تولیدی شیرآلات بهداشتی شادان، درخصوص دانش فنی تولید کنندگان وطنی در بخش شیرآلات گفت: ایران از نظر توان تولید شیرآلات و نیز دانش فنی آن ، کشور نخست منطقه است.

این صنعتگر جوان کشور با بیان اینکه واحد تولیدی شادان، ظرفیت تولید ماهیانه یک هزار سری شیرآلات بهداشتی از جمله شیر روشویی، ظرفشویی، دستشویی، سردوشی و مخلوط را دارد، اظهار داشت: در حال حاضر ماهیانه 2500 سری تولید می کنیم که این میزان تولید شامل 37 مدل انواع شیرآلات بهداشتی ساختمانی است.

وی در مورد کیفیت و قیمت محصولات شادان نیز گفت: از نظر کیفیت در سطح بالایی هستیم در حالی که قیمت هایمان از مشابه چینی 30 درصد پایین تر است.

آرمان البته این را نیز گفت، که در ایران شیرآلات شادان خیلی ارزان نیست ولی به لحاظ کیفیت ، جنسی اعلا است.

وی که از میان حرف هایش، دلبستگی به ایران را کاملا حس می کنی، تصریح کرد: بخاطر کشورم کالای کم کیفیت و نامرغوب تولید و صادرنمی کنم چرا که هر کالایی نماینده کشورش در بازارکشورهای دیگر است.

وی افزود: نمی خواهم بخاطر سودی مقطعی، به نام سرزمینم در بازارهای جهانی خدشه ای وارد شود.

این فعال صنعتی در پاسخ به این پرسش که آیا در ساخت شیرآلات شادان از تجهیزات کاهنده مصرف آب استفاده می شود یا خیر، اظهار داشت: سرشیرهای (پرلاتورهای) شادان لیپر آلمانی است که در مقایسه با سرشیرهای معمولی تا 13 لیتر بر دقیقه آب کمتری از شیر خارج می کند.

وی ادامه داد: در سرشیرهای (پرلاتورهای) معمولی که تا حد کمی آب و هوا را مخلوط می کنند، تا 20 لیتر آب در دقیقه خارج می شود ولی در پرلاتورهای کاهنده که میزان اختلاط آب و هوا بیشتر است، خروجی ثابت آب 7 لیتر است.

وی با اشاره به اینکه با بکارگیری سرشیرهای کاهنده حجم آب مصرفی بدون ایجاد کوچکترین مشکل برای مشترکان تا 70 درصد کاهش می یابد، تصریح کرد: تجهیز شیرآلات شادان به سرشیرهای کاهنده، هزینه های تولید را بالا می برد ولی این بخش از هزینه بر قیمت نهایی ما بی تاثیر است چرا که اینجا به خاطر مشکل کم آب بودن ایران دیگر سود برایم معنی ندارد و فقط به بقای کشورم و تضمین آینده آبی آن توجه می کنم.

گفتنی است سرشیرهای کاهنده آب با ترکیب آب و هوا، مصرف آب را بهینه می کنند؛ کارکرد این تجهیزات چنین است که میزان خروجی آب از شیرآلات را کاهش و آب را به میزان لازم در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

در واقع بکارگیری این تجهیزات موجب می شود تا با کاهش دِبی، مقدار آبی که از نقطه مشخص در واحد زمان عبور می کند، از هدر رفت آب جلوگیری می شود.

آرمان همچنین در مورد خدماتی که شادان به مشتریان خود ارائه می دهد، گفت: شیرآلات خریداری شده شادان، توسط نمایندگان این شرکت، سر ساختمان بسته و نصب می شود ودر صورت خرابی تا کمتر از 24 تعمیر می شود. همچنین محصولات شادان تا 6 سال گارانتی دارد که البته در برخی از محصولاتمان به دلیل بالا بودن کیفیت، گارانتی مادام العمر ارائه می شود.

این کارآفرین جوان با بیان اینکه کارتریج( مغزی داخل شیر آلات) شادان در محصولات مادام العمر، تا 800 هزار تست آزمون عملکردی دارد، تصریح کرد: این در حالی است که در ایران حداکثر آزمون عملکردی شیرآلات تا 150 هزار تست است.

وی در پاسخ به این پرسش که مغزی یا کارتریج شیرآلات شادان از کجا تامین می شود، تصریح کرد: تنها چند کشور در جهان مغزی شیرآلات بهداشتی را تولید می کنند که یکی از آنها چین است، و مجموعه شادان کارتریج مورد نیاز خود را از بهترین تولیدات چینی تهیه و تامین می کند.

الهام نرجه پور

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×