menu

ثبت آگهی رایگان

مدیرعامل ویتا خبر داد:

رونمایی از 20 مدل جدید که در انحصار تولید اروپا بود

رونمایی-از-20-مدل-جدید-که-در-انحصار-تولید-اروپا-بود

سجاد ناموری کارآفرینی که معتقد است کار و تلاش مبنای هر موفقیتی در جهان است، از سختکوشی یک سال و نیمه کارکنان و صنعتگران شرکت ویتا خبر داد که منجر به تولید 20 مدل کابینت روشویی شده که تاکنون در انحصار شرکت های اروپایی بوده است.

به گفته این فعال صنعتی، تولید این روشویی ها به زمانی برمی گردد که یکی از دوستان آقای ناموری برای تعمیر کابینت روشویی اتوبوس خود، از آرژانتین به ایران می آید. ماجرا از این قرار بوده که یک سال و نیم پیش دزدی هنگام دستبرد به اموال باارزش این اتوبوس، کابینت روشویی این وسیله نقلیه را شکسته و تخریب می کند. از آنجایی که قالب این کابینت روشویی تنها برای اتوبوس یاد شده ساخته شده بود، بنابراین امکان تعویض آن وجود نداشته.

ناموری با اشاره به اینکه برای ساخت قالب این کابینت روشویی، شرکت ویتا توانست از طریق تشکیل کارگروهی 5 الی 6 نفره ازدانش آموختگان دانشگاهی مرتبط با شرکت های دانش بنیان، به دانش فنی تولید نسل جدیدی از کابینت های روشویی دست یابد، اظهار داشت: هنگامی که داشتیم کابینت صدمه دیده را تعمیر و بازسازی می کردیم توانستیم به دانش فنی ساخت قالب آن دست یابیم و دقیقا یک نمونه از همان قالب را برای نخستین بار در کشورتولید کنیم.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مدل تولید، طراحی، قالب پذیر بودن و ساختن آن متناسب با سلیقه و نظر مشتری است.طراحی این مدل به دلیل جنس مواد آن به گونه ای است که حتی قابلیت کوچک و بزرگ کردن اندازه قالب آن در حین ساخته شدن را نیزدارد. به تعبیری دست سازنده برای قالب پذیری آن کاملا باز است.

به گفته ناموری، کابینت های جدید روشویی ویتا مانند چینی سخت و مقاوم است ولی به لحاظ متریال بسیار سبک تر از چینی است.همچنین ساختار آن به گونه ای است که از سنگ سخت تر و از شیشه شفاف تر است.

وی افزود: مواد این مدل های جدید در صادرات بسیار باصرفه است چرا که به نسبت چینی بهداشتی 5 الی 6برابر سبک تر است.

این کارآفرین جوان کشورمان با بیان اینکه جنس این کابینت های جدید به شکلی است که در مقایسه با چینی های بهداشتی جرم بسیار کمتری به خود می گیرد، اظهار داشت: به صورت مشخص جنس این کابینت ها، فراتر از کورین و نزدیک به کوارتز است . همچنین این کابینت ها بسیار تمیز شونده و ضد خش بوده و در قالب های متعدد قابلیت ساخت دارد.

ناموری در پاسخ به این پرسش که قیمت این کابینت ها در هنگام عرضه انبوه آن چقدر است، گفت: قیمت آن بسیار مناسب است و ما امیدواریم این محصولات را به لحاظ قیمتی هم طراز سنگ و چینی بهداشتی ایران به بازارعرضه کنیم.

وی ادامه داد: 11 مدل از 20 مدل کابینت های روشویی جدید، در نمایشگاه کاشی و سرامیک سال 98 به نمایش درآمد که بسیار مورد توجه بازدید کنندگان و نمایندگی های عرضه کابینت روشویی قرار گرفت. به گونه ای که سفارش ساخت و تولید چند صد تایی از این محصولات جدید به ویتا داده شد.

به گفته مدیر عامل ویتا، در این رونمایی برای نخستین بار زمینه تولید سنگ های مسطح (فلت) در اندازه های یک متر و یک متر و بیست سانت که قبلا در ایران تولید نمی شد و با قیمت های گزاف وارد می شد، نیز فراهم شده است.

ناموری تاکید کرد: این مدل تولید به انبوه سازان، این امکان را می دهد که متناسب با واحدهای مسکونی و یا تجاری در دست ساخت خود، با هر اندازه و طرحی که مد نظر دارند، سفارش کابینت روشویی بدهند. بدیهی است متناسب با طرح درخواستی آنها قالب کابینت های روشویی ساخته و به نام پروژه آنها ثبت شود.از این رو می توانند صدها بار دیگر نیز از آن قالب استفاده کرده و سفارش تولید بر اساس آن را بدهند.

مدیر عامل ویتا معتقد است با بومی سازی طراحی، ساخت و تولید قالب های این مدل جدید، قطعا فاصله صنعت تولید کابینت های روشویی در ایران با مشابه های برتر جهانی بسیار کمتر خواهد شد.

الهام نرجه پور

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×