menu

ثبت آگهی رایگان

نورپردازی با نوار LED

نورپردازی-با-نوار-LED

یکی از این راهکارهای دکوراتیو کردن فضا، نورپردازی است که این روزها با استفاده از تجهیزات گوناگون صورت می گیرد و فضا را جذاب تر نشان می دهد.

یکی از روش های نورپردازی که این روزها رواج یافته و به راحتی و با کمترین هزینه انجام می شود استفاده از نوارهای LED است.

نورپردازی با نوارهای ال ای دی بسیار هیجان انگیز می باشد و یکی از خلاقانه ترین روش هایی است که در طراحی دکوراسیون اکثر فضاها به چشم می خورد.

هر چند این نوع نورپردازی معمولاً در زیر کابینت آشپزخانه برای تامین نور مورد نیاز کانتر و یا برای دیگر قسمت ها مورد استفاده قرار می گیرد اما افراد به شیوه های خلاقانه ای از آن استفاده نموده و جلوه ای متفاوت و فوق العاده به مکان مورد نظر خود می بخشند.

انعطاف پذیر بودن رشته های LED یک مزیت بزرگ است زیرا دیگر نیازی به نصب لامپ ها در یک مکان نیست و آن ها را در هر جای ممکن می توانید استفاده نمائید.

مهم تر از همه این است که نورپردازی با نوارهای ال ای دی را می توان با رنگ های مختلف اجرا کرد. چه شما بخواهید نوار LED را در مکان هایی مانند سقف قرار دهید و چه بخواهید نورپردازی رنگی داشته باشید، استفاده از این نوارها بهترین راه حل است.

استفاده از نوار LED در زیر راه پله ها

قرار دادن نوارهای ال ای دی در زیر راه پله ها بیشتر از اینکه کاربردی باشد نقشی دکوراتیو دارد.

با توجه به تصویر زیر متوجه می شوید که نورپردازی چقدر زیبا اجرا شده و این نوارهای ساده و رولی توانسته اند زیبایی راه پله را دوچندان کنند.

از لامپ کم مصرف LED هم برای زیباسازی طراحی راه پله های خارجی ساختمان و هم برای بالا بردن جذابیت پله های شناور تمام شیشه ای استفاده می شود. اگر می خواهید فضایی زیباتر و خلاقانه تر داشته باشید بهتر است از نوارهای ال ای دی رنگی استفاده کنید.

برای انتخاب رنگ ال ای دی ها به پالت رنگی فضای مورد نظر توجه کنید، سپس یکی از رنگ های برجسته را انتخاب نموده و لامپ ها را به همان رنگ خریداری کنید.

هماهنگی رنگ نورپردازی با رنگ بارز فضا، هارمونی فوق العاده ای به نمایش می گذارد. اگر می خواهید متفاوت تر عمل کنید، لامپ های ال ای دی با قابلیت تغییر رنگ را به شما پیشنهاد می دهیم. این ایده ها را می توان هم در داخل ساختمان و هم خارج از آن اجرا نمود.

محوطه خانه هایی که با نوارهای LED نورپردازی شده اند بسیار زیبا و جذاب خواهد شد. برای فضای سفارشی خود هر ایده ای که در خصوص استفاده از این نوع نورپردزی دارید را به نمایش بگذارید.

تزئین سقف با نوار LED

یکی از مکان هایی که ممکن است هیچ گاه به نورپردازی آن با نوار ال ای دی فکر نکنید، سقف است.

برای نورپردازی سقف از انواع لامپ استفاده می شود اما نورپردازی با LED به برجسته نشان دادن اشکال هندسی کمک می کند و سقف را زیباتر نشان می دهد.

نه تنها نورپردازی سقف را می توان با این نوارها انجام داد بلکه برای مکان های آرامی مانند حمام که نیاز به نور ملایم دارند نیز این المان ها قابل استفاده هستند.

برای ایجاد حسی دوست داشتنی و سرشار از آرامش بهتر است ترفند بازی رنگ ها را به کار ببرید و از ال ای دی های رنگی استفاده کنید.

استفاده از نوار LED در زیر کابینت

نوارهای ال ای دی را در زیر کابینت های بالایی آشپزخانه نصب می می کنند تا فضای کانتر برای انجام فعالیت های مختلف روشن شود اما گاهی اوقات قرار دادن این نوارها در زیر کابینت های پایینی حسی متفاوت و دوست داشتنی ایجاد می کند و فضای کف آشپزخانه روشن تر خواهد شد.

با نگاه به تصویر زیر متوجه می شوید که چگونه لامپ های LED نوری نرم و ملایم به فضای آشپزخانه بخشیده اند. این نحوه نورپردازی در فضاهایی که پالت رنگی آن ها خنثی است تاثیری شگرف خواهد داشت.

نور ملایم زرد رنگ به فضا رنگ اضافه می کند و در چنین فضایی هیچ رنگ برجسته ای نیست که قابل مقایسه با نور زرد باشد، از این رو فضا متفاوت و خاص به نظر خواهد آمد.

اگر آشپزخانه شما با این روش نورپردازی شده برای ایجاد حسی دوست داشتنی تر می توانید لامپ های سقف را خاموش کنید و از نورپردازی زیر کابینت لذت ببرید. بنابراین نورپردازی انواع کابینت آشپزخانه با استفاده از نوار ال ای دی ترفندی بسیار عالی برای زیباسازی فضای آشپزخانه می باشد.

دکوراتیو نمودن قفسه ها با نوار LED

یکی دیگر از روش هایی که علاوه بر داشتن کارایی لازم منجر به دکوراتیو نمودن فضا می شود، نورپردازی قفسه ها با نوارهای ال ای دی است.

این نورپردازی نوری ملایم برای پس زمینه المان هایی که در قفسه هستند فراهم می نماید.

قفسه هایی که با انواع لامپ LED تزئین می شوند از نظر زیبایی جذاب و خاص به نظر می رسند و تمام آنچه که در آن ها چیده شده متفاوت خواهند بود.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 359

فهرست مطالب شماره 359

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×