menu

ثبت آگهی رایگان

نوسان قیمت نبشی و سپری بیش از 200 تومان نیست

نوسان-قیمت-نبشی-و-سپری-بیش-از-200-تومان-نیست

یک کارشناس فروش با اشاره به مقاومت خمشی پایین سپری(پروفیل t) در ساختمان گفت: نرخ این محصول پر کاربرد در ساختمان، از کیلویی 5300 تا 5500 تومان متغیر است.

حیدری در گفتگو با خبرنگار پیام ساختمان با بیان اینکه سپری یا پروفیل tدر متصل کردن پل به ستون ها، ستون و خرپا ، سازه های فلزی، ساخت درب و پنجره، سقف و نماهای شیشه ای، نورگیر زیر زمین، صنایع سدسازی و.. مورد استفاده قرار می گیرد، اظهار داشت: معایب سپری در مقاومت خمشی پایین و مشکل در اتصالات به دلیل مقاومت در برابر خم شدن و سطوح مایل به سمت بال است ولی به طورکلی جزو محصولات پرکاربرد در ساختمان است.

وی افزود: قیمت سپری 3،4،5،6 در حال حاضر در بازار بیشتر از کیلویی 5500 تومان نیست.

به گفته این کارشناس فروش بازار آهن آلات، نبشی یا پروفیل L شکل هم جزو محصولات پر کاربرد در صنعت ساختمان است،که برای استفاده در انواع سازه های ساختمانی و صنعتی عرضه می شوند.

وی افزود: نبشی به صورت مرکب یا تکی و بر اساس طول و ضخامت بال ها می توانند در موارد متعددی مورد استفاده قرار بگیرند.

حیدری گفت: نبشی و سپری آهنی هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند اما اصولا در ساخت درب و پنجره مورد استفاده قرار می گیرند.

وی ادامه داد: از نبشی های خرد شده که اصطلاحا لقمه نامیده می شود در برخی سازه ها مثل سازه های مرتبط با آسانسور استفاده می شود.

به گفته این کارشناس در حال حاضر قیمت نبشی از سایز 3 تا 12، کیلویی 5 هزار تومان است و معمولا نوسان قیمت آن از 4800 تا 5 هزار تومان است.

وی تاکید کرد: نوسان قیمت دو محصول نبشی و سپری هیچ گاه از 200 تومان بیشتر نبوده است.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×