menu

ثبت آگهی رایگان

درب ضد سرقت ایرانی، چیزی از خارجی کم ندارد

درب-ضد-سرقت-ایرانی-چیزی-از-خارجی-کم-ندارد

درب ورودی خانه یا محل کار یکی از نخستین مواردی است که میهمان یا هرکسی که به خانه یا محل کار شما می آید خواهد دید.از این رو، انتخاب یک درب ورودی مناسب برای ساختمان شما، می تواند در دید کلی افراد نسبت به خانه یا محل کار شما به شدت تاثیرگذار باشد. با توجه به گسترش شهر نشینی و بلند مرتبه سازی، یکی از رایج ترین درب های ورودی برای آپارتمانها درب ضد سرقت است که اتفاقا قیمت آن از درب های دیگر کمی گرانتر نیز است.

با توجه به گسترش شهر نشینی و بلند مرتبه سازی، یکی از رایج ترین درب های ورودی برای آپارتمانها درب ضد سرقت است که اتفاقا قیمت آن از درب های دیگر کمی گرانتر نیز است

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت از جمله درب های محبوب و رایج در آپارتمان های امروزی است که عنوان ضد سرقت آن به دلیل امنیت بالایی است که در مقایسه با سایر درب ها برخوردار است و از نظر جنس، ساختار، لولا و قفل متفاوت میباشد.

یک کارشناس فروش درب های ضد سرقت در گفتگو با خبرنگار پیام ساختمان، با بیان اینکه درب های ضد سرقت روکش دار از نظر کیفیت و ظاهر در اولویت نخست نسبت به سایر درب های ضد سرقت است، گفت: لایه داخلی درب های ضد سرقت از جنس فولاد است که با لایه ای از چوب پوشیده شده و در فضای داخلی آن از پشم سنگ به عنوان عایق صوتی و حرارتی استفاده شده است.

وی افزود: داخل درب های ضد سرقت روکش دار از 5 ردیف عمودی و افقی پروفیل ونیز دو ورقه صد در صد فولادی تشکیل شده است.

این کارشناس فروش با اشاره به اینکه وزن درب های ضد سرقت به 100 تا 110 کیلو می رسد، اظهار داشت: ساختار این درب ها به گونه ای است که از انتقال سر و صدا و اتلاف انرژی نیز جلو گیری می کند.

وی ادامه داد: در ساخت این درب ها از دو قفل استفاده شده که 5 سال ضمانت پس از خرید دارد.

کیفیت درب های ضد سرقت ایرانی،همطراز خارجی

یک کارشناس نصب درب های ضدسرقت گفت: درب های ضد سرقت تولید ایران از نظر کیفی از مشابه ترک و چینی چیزی کم ندارد.

شهبازی در گفتگو با خبرنگار پیام ساختمان با بیان اینکه درب ها از اجزاء مختلفی از جمله لنگه، قاب، آستانه، کتیبه، وادار و... تشکیل شده، تصریح کرد: در حال حاضر قیمت درب های ضد سرقت در بازار از یک میلیون و 350 هزار تومان شروع و تا نرخ دو میلیون و 100 هزار تومان ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه درب های ضد سرقت ترک که طرح برجسته باشد، به نرخ یک میلیون و 750 هزار تومان عرضه می شود، اظهار داشت: نرخ درب های ضد سرقت طرح برجسته همیشه گرانتر از درب های ضد سرقت ساده و بدون طرح است.

وی با تاکید بر اینکه درب های ضد سرقت ایرانی از نظر کیفیت چیزی از مشابه ترک و چینی کم ندارد، گفت: چنانچه در درب های ضد سرقت ایرانی قفل و یراق غیر ایرانی بکار رود، به قیمت نهایی آن 100 هزار تومان افزوده می شود.

وی قیمت درب های ضد سرقت طرح CNC با روکش PVC را یک میلیون و 400 هزار تومان و در صورت برخورداری از رنگ پلی اتیلن یک میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرد و افزود: همچنین قیمت درب ضد سرقت با روکش ترک راش یک میلیون و 650 هزار تومان است.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×