menu

ثبت آگهی رایگان

کدام کولرها، بیشترین دوام را دارند+قیمت؟

کدام-کولرها-بیشترین-دوام-را-دارند-قیمت

یک کارشناس نصب و تعمیر کولرهای آبی گفت: کولرهای آبی با نشان(برند )سپهرالکتریک وانرژی بادوام ترین کولر های آبی تولیدی در ایران هستند.

غلامی در گفتگو با خبرنگار پیام ساختمان با بیان اینکه در حال حاضرکولرهای مارک سپهرالکتریک و انرژی بیشترین میزان رضایت مندی مردم را در میان سایر برندهای ایرانی به خود اختصاص دادند، اظهار داشت: به دلیل کیفیت مطلوب و کارایی بالا، بیشترین میزان تقاضا برای خرید کولرهای آبی به این دو برند تعلق دارد.

وی افزود: کولر آبی با توان 7000 برای واحدهای مسکونی و اداری بالای 100 متر و کولر آبی با توان 5500 برای متراژ 50 تا 100 متر کاملا مناسب است.

به گفته غلامی در حال حاضر قیمت کولر آبی مدل 7000 انرژی سه میلیون و 200 هزار تومان و قیمت همین مدل ازبرند سپهرالکتریک 2 میلیون 650 هزار تومان است.

وی ادامه داد: همچنین کولر آبی ارج با دو توان 7000 و 5500 نیز پس از دو برند یاد شده پرفروش ترین کولر آبی در بازار کشور است.

این کارشناس نصب و تعمیر کولر با اشاره به اینکه سه برند یاد شده دارای دو سال ضمانت پس از فروش( گارانتی ) هستند، اظهار داشت: کولرهایی که از این سه برند نام بردم به دلیل برخورداری از موتور قوی قابلیت 15 سال کار مفید را دارند.

وی در پاسخ به این پرسش که چه عاملی موجب خرابی و از کار افتادگی کولر های آبی می شود گفت: معمولا نوسان برق موجب می شود که موتور کولر از کار بیفتد که برای پیشگیری از چنین مواردی خازن برآن نصب می شود.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×