menu

ثبت آگهی رایگان

10 ایده برای مدرن کردن دکوراسیون اتاق نشیمن

10-ایده-برای-مدرن-کردن-دکوراسیون-اتاق-نشیمن

چند بار تا حالا پیش آمده است که به اتاق نشیمن نگاه کنید و دلتان بخواهد دکوراسیون آن را عوض کنید؟ با این همه استایل های متفاوت و جدید سخت است که در مقابل تعمیرات منزل مقاومت کنیم. هرکسی متناسب با سلیقه خودش یک دکوراسیون خاص مد نظرش است. شما می توانید بر اساس رنگ مورد علاقه مبل، دیوار، مدل مبل، مدل قالیچه و فرش و کوسن ها و قاب ها و تزیینات خاص در اینترنت جستجو کنید و راهنمایی بگیرید. با ما همراه باشید تا ایده های جذاب را برای شما بیان کنیم.

سایه آبی رنگ به دکوراسیون خود اضافه کنید و حس طراوت و تازگی به خانه خود ببخشید.

دکوراسیون

لازم نیست تمام دکوراسیون شما هماهنگ و یکسان باشند. سلیقه شخصی خود را در به کارگیری طرح ها و رنگ ها به کار ببرید و یک دکوراسیون ترکیبی کار کنید.

ایده های دکوراسیون

یک فضای مثبت و آرامش بخش با ورود نور خورشید به اتاق نشیمن ایجاد کنید.

دکوراسیون مدرن

از کوسن های رنگی و گلچین برای مبل گوشه نشیمن استفاده کنید. از یک تابلوی متناسب با رنگ کوسن ها نیز استفاده کنید تا این گوشه از اتاق نشیمن خیره کننده به نظر بیاید.

مبلمان در دکوراسیون

فضای خانه را با رنگ های طبیعی و زنده جان ببخشید. از گل هایی به رنگ روشن و جیغ در نقاط مختلف نشیمن استفاده کنید و هارمونی رنگ ها را به وجود اورید.

استفاده از گل در دکوراسیون

گاهی اوقات چیزهای کوچکتر باعث می شوند فضا بزرگ تر و بهتر به نظر برسد. از یک قالیچه زیبای مدرن به ابعاد کوچک استفاده کنید به گونه ای که پایه مبل ها کاملا درون قالیچه باشد و از آن بیرون نزند.

فرش در دکوراسیون مدرن

از طبیعت الهام بگیرید و آن را به خانه بیاورید. یک مبل در وسط نشیمن بگذارید و از گیاهان زیبای سبز رنگ و گلدان های کوچک در اطراف آن استفاده کنید.

اگر پذیرایی پنجره دارد پرده های بلند سورمه ای رنگ دو طرف پنجره آویزان کنید و از مبلمان سفید و یک قالیچه قرمز زیبا استفاده کنید و اجازه بدهید نور به داخل نشیمن بتابد.

دکوراسیون زیبا

جملات زیبا و اشعار زیبا را همه دوست دارند. بنابراین با ترکیب قاب های زیبا این اشعار و جملات را به نشیمن بیاورید و یک فضای متفاوت ایجاد کنید.

دکور مدرن

اگر فضای صمیمانه دوست دارید سعی کنید فضا را از حالت خشک و غیر رسمی در بیاورید به گونه ای که مهمان کاملا احساس راحتی کند و از آن لذت ببرد. اگر مبلمان به تعداد کم دارید از صندلی استفاده کنید و آن در مقابل مبل بگذارید و از چند کوسن و بالشت نرم و مجله برای روی میز استفاده کنید. همه و همه اینها با خلاقیت خودتان کامل می شوند و هرکس می تواند دکوراسیون ایده آل خودش را داشته باشد.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 357

فهرست مطالب شماره 357

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×