menu

ثبت آگهی رایگان

نوآوری جدید در صنعت ساختمان با کاشی استیل

نوآوری-جدید-در-صنعت-ساختمان-با-کاشی-استیل

در نهمین نمایشگاه بین المللی معماری خانه مدرن و دکوراسیون داخلی میدکس با حضور در غرفه کاشی گلدن لئون گفتگویی با مدیر عامل این مجموعه آقای حسن جالو انجام دادیم که از نظر می گذرد.

لطفا مجموعه تحت مدیریت خودتان را معرفی بفرمائید؟

شرکت گلدن لئون 14 سال سابقه تولید تایل کاشی در زمینه های استیل و کامپوزیت در اشکال و طرح های متنوع را دارد.

در سال های ابتدای شروع به کار گلدن لئون، تنها تولید سایز های بزرگ انجام می شد ولی رفته رفته تنوع طرح و سایز و رنگ محصولات بیشتر شد. این محصولات بیشتر مورد استفاده در بین کابینت ها است اما مورد قابل توجه این است که محصولات تولیدی شرکت ما هم قابلیت استفاده در محیط داخلی ساختمان (indoor) و هم در محیط خارجی ساختمان (outdoor) را دارد.

در پروژه هایی متعدد کاری لئون، از محصولات ما در هتل ، بیمارستان، لابی های مختلف ، کانتر ، اتاقک آسانسور و در ایستگاه مترو حتی در محیط های رطوبتی چون حمام، استخر و سرویس های بهداشتی استفاده شده است. طراحان دکوراسیون زیادی با مجموعه ما همکاری دارند و با سلیقه و ابتکاری که دارند این محصولات را مورد استفاده قرار میدهند و این محصولات به دلیل شکیل بودن آن خیلی مورد توجه شرکت های مهندسی و طراحی دکوراسیون قرار دارد.

استیل محصولی هست که به خاطر جنس آن که از نانو تشکیل شده از ویژگی ضد میکروب بودن و راحت تمیز شدن برخوردار است. در دنیا خیلی به آن پرداخته شده است و ما نیز در این عرصه وارد شده و رفته رفته تولید را از نوع استیل به کامپوزیت گسترش و تنوع دادیم و امسال برای اولین بار از تایل های کورین رونمائی کردیم که یک محصول جدید است و از لحاظ قیمت مقرون به صرفه تر هست.

در زمینه صادرات چه مقدار فعالیت دارید و چه برنامه ای برای توسعه بازار های صادراتی دارید؟

صادرات ما به این شکل هست که بیشتر خریداران ما از خارج از کشور به ما مراجعه میکنند و از ما خرید انبوه انجام میدهند.

ما در تهران دفتر مرکزی داریم و فروشگاههایی که در خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز، خیابان بنی هاشم ،دفاتر دکوراسیون داخلی و دفاتر ساختمان در خیابان سهروردی از محصولات ما استفاده میکنند.

خیلی از مشتریان ما از کشور عراق در شهرهای کرکوک، اربیل و سلیمانیه هستند. همچنین از کشور ترکمنستان هم مشتریان خوبی داریم.

این چندمین دوره است که در این نمایشگاه حضور دارید و برگزاری این نمایشگاه ها تا چه اندازه می تواند به فعالان صنعت ساختمان کمک کند؟

این چهارمین دوره ایست که ما در نمایشگاه حضور داریم. و بازخورد خیلی خوبی گرفتیم و خیلی هم راضی بودیم. مراجعه کنندگان خیلی استقبال کردند از تولیدات ما. در واقع آنها مشوق ما بودند که ما این کار تولیدی را ادامه دهیم چرا که این محصولات در ابتدا فقط در کشورهای اروپائی تولید می شد و سپس در چین و کره . ولی الان شاهدیم که در ایران هم تولید می شود و مردم هم استقبال زیای کردند. معتقدم نمایشگاه، دروازه خوبی برای بازار یابی و توسعه بازارهای هدف است.

ممنون از زمانی که در اختیار ما گذاشتید اگر صحبت پایانی دارید بفرمائید؟

از آنجایی که دولت در مورد واردات برخی از جنس های استیل سخت گیری می کنند این مسئله باعث می شود قیمت تمام شده محصولات افزایش و قدرت خرید مشتریان کاهش داشته باشد.پیشنهاد می کنم در این زمینه یک سهولتی در روند واردات انجام شود تا به تبع آن استقبال بیشتری از تولید این نوع محصولات در کشور صورت گیرد.

گفتنی است شرکت گلدن لئون یکی از تولید کنندگان برتر محصولات تایل استیل و کامپوزیت و طرح کورین و همچنین تولید کننده انواع نوار های آلمینیوم و استیل در مدل های ال ، یو ، کنج ، نبشی و گلیسی در صنعت ساختمان می باشد.

کاشی (تایل) و نوارهای فلزی (استیل و کامپوزیت) در رنگهای طلایی، مسی، نقره ای و دودی به صورت خشدار و میرور (مات و براق) و تایلهای طرح کورین در رنگبندی های گوناگون از جمله قهوه ای ، سفید ، مشکی ،کرم و در صورت سفارش بالا در سایر رنگبندیها و با قابلیت ترکیبی از تولیدات این گروه است.

جنس تمام استیل های بکار رفته شده در کاشی های استیل از گرید 304 ، ضد زنگ ، مقاوم در برابر تغییر رنگ و قابل شستشو با محلول های تمییز کننده با اسید پایین مانند آب و صابون می باشد همچنین طرح های کورین نیز مقاوم در برابر حلال ها و مواد شیمیایی موجود در محیط و با رطوبت بالا می باشد.

عدم اشتعال پذیری تا دمای 95 درجه سانتی گراد ، انعطاف و شکل پذیری برای محیط های قوس دار از خصوصیات کلیه تایلهای فلزی و طرح کورین این شرکت است.

کاشی های فلزی این شرکت به سه نوع پشت چسب ، پشت کاشی و پشت استیل با کار بردهای متفاوت در حال تولید می باشند.

کار بردهای این کاشی ها عبارتند از : بین کابینت ، دیوار های تزئینی مانند TV room ، لابی ورودی ساختمانها و هتل ها ،کانتر و پیشخوان فروشگاهها و ادارات و شرکت ها ، داخل و خارج آسانسور ، فروشگاهای لوکس ، حمام و روشویی ، ستونها ، دیوارهای بیرونی استخر ، سقف و سایر سطوح دیوارهای دکوراتیو می باشد.

نوار های استیل و آلومینیوم و طرح کورین جهت زیبایی هر چه بیشتر نمای کاشی های کار شده در بین، کنج و لبه ها به کار گرفته میشود.

از خاصیت این کاشیها نسبت به سایر کاشیهای دیگر درخشندگی ، نظافت ساده ، دوام بالا ، سرعت نصب بالا بدون نیاز به تخریب و هچنین استاد کار ماهر ، ضخامت کم و قابلیت نصب روی تمامی سطوح می باشد .

جنس استیل به جهت خاصیت نانو ، آنتی باکتریال می باشد و نفوذ آلودگی در آنها تقریبآ صفر می باشد.

برای تمیز کردن تایلها صرفآ با یک پارچه آغشته به آب گرم و صابون آنها را پاک کرده و سپس با یک دستمال خشک و نرم سطح آنها را میتوان خشک کرد.

این محصولات بسیار مقاوم بوده و به راحتی شکسته نمی شوند ولی به علت آبکاری های رنگی می توانند خش بردار باشند به همین دلیل در استفاده از آنها باید دقت کافی نمود.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 354

فهرست مطالب شماره 354

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×