menu

ثبت آگهی رایگان

زمان برگزاری نمایشگاه در و پنجره مناسب نیست

زمان-برگزاری-نمایشگاه-در-و-پنجره-مناسب-نیست

در چهارمین گردهمایی بزرگ عایق کویر در سال جاری در برج میلاد که به منظور تبادل نظر و آشنایی مجموعه های همکار برگزار شده بود،

پس از عرض خیرمقدم آقان مهندس اخوان دستمالچی مدیرعامل گروه عایق کویر، دکتر سعید اخوان دستمالچی قائم مقام مدیر عامل گروه عایق کویر و مهندس افلاطونیان مدیر فروش این گروه تولیدی، مهندس محمود صداقت (مدیرعامل ویستابست)، دکتر مهندس خطیبی (ریاست هیات مدیره شرکت زرین بنا پارسیان تولیدکننده پروفیل با برند سیندژ) به سخنرانی پرداختند.

یکی از مشکلات استفاده از در و پنجره های دوجداره به علت نوپا بودن این صنعت در ایران، این بوده که مشتری انتخاب های خود را محدود می دانسته و در بسیاری موارد به علت انعطاف پذیر نبودن این تولیدات در برابر خواسته آنها، مجبور به استفاده از در و پنجره های قدیمی و غیر عایق می شد؛ اما اکنون با پیشرفت این صنعت و ورود تکنولوژی روز دنیا به ایران، گروه عایق کویر یزد موفق به تولید و ارائه حداکثر درخواست های مشتریان خود و پنجره های خاص شده است.

در بخش دوم این گردهمایی جناب آقایان اقدامیان و صداقت مدیران شرکت ویستابست پس از توضیحات کوتاه در خصوص وضعیت بازار کنونی و آینده این صنعت به سوالات حضار پاسخ داده و پس از ایشان جناب آقای خطیبی و آقای قاسمی از شرکت سیندژ نیز پس از سخنرانی کوتاه به سوالات عاملین گروه عایق کویر پاسخ دادند.

در ادامه برنامه و پس از پذیرایی کوتاه بخش سوم این گردهمایی با سخنرانی جناب آقای دکتر یعقوبی از مشاورین فروش و مارکتینگ فعال در این صنعت با عنوان (توصیه هایی برای فروش در رکود) برگزار گردید. در انتهای این گردهمایی به رسم جلسات قبل از نمایندگان برتر گروه عایق کویر درسال 96 تجلیل و تشکر شد.

در پایان این گردهمایی گفتگویی با مدیرعامل گره عایق کویر و مدیرعامل انحمن تولیدکنندگان د رو پنجره یو پی وی سی انجام دادیم که از نظر می گذرد.

بخش ساختمان با داشتن سهم 35 درصدی با هزینه بالای انرژی و محدودیت منابع آن در سراسر دنیا از مهمترین مسائل می باشد که لازم است در مصرف این سرمایه گرانبها که حیات،آسایش و اقتصاد را رقم میزند، بنابراین یکی از راهکارهای موثر در کاهش مصرف انرژی ،کنترل و بهینه سازی مصرف در ساختمان ها است . لازم به یادآوری است 30تا 40 درصد انرژی از طریق پنجره ها در ساختمان ها به هدر می رود که بسیاری از مصرف کنندگان را به استفاده از سیستم درب و پنجره عایق راغب می کند.

مهندس دستمالچی در باره تاریخچه گروه عایق کویرگفت: گره عایق کویر پس از انجام مطالعات گسترده در زمینه تولید انواع درب و پنجره های عایق در سال 1385 تاسیس و با بهره گیری از پرسنلی آموزش دیده در کشور آلمان شروع به فعالیت نمود. وی افزود: گروه عایق کویر برای اولین بار از مدرنترین ماشین آلات تمام اتوماتیک (SBZ) ساخت Elumatec آلمان بهره جسته است و حداکثر کیفیت ،عمر مفید محصول ،سرعت و دقت بالا در تولید از مشخصه های تولیدات گروه عایق کویر می باشد. مهندس دستمالچی درباره ظرفیت و توانایی و تکنولوژی ساخت در و پنجره گروه تولیدی عایق کویر گفت: از آنجا که در طراحی ساختمان های جدید، مهندسین طراح اخیرا به معماری سبک قدیم توجه بیشتری دارند و همچنین در تعویض و بازسازی در و پنجره های قدیمی و فرسوده از در و پنجره عایق آلومینیوم و UPVC استفاده می کنند، گروه عایق کویر با کاملترین و مجهزترین خط تولید در و پنجره های دوجداره و با داشتن دستگاه مخصوص خم پروفیل UPVC و آلومینیوم (نورد سرد)، توانسته انبوهی از پروژه های خاص اعم از خم آرک (خم از بالا)، خم ویترینی (قوسی)، خم مسجدی (گنبدی) و غیره را با بالاترین ظرافت و کیفیت تولید و اجرا کند و در و پنجره های دوجداره، خم مورد نیاز بسیاری از پروژه ها و مصرف کنندگان گرامی را محقق نماید.

دستمالچی، ریاست انجمن تولیدکنندگان در و پنجره ایران در مورد بی ثباتی نرخ ارز در تهیه مود اولیه که این روزها شاهدیم تمامی تولیدکنندگان در گیر آن هستند و با این دغدغه ها دست و پنجه نرم می کنند گفت:

در حال حاضر با وجود شرایط تحریم به خصوص بی ثباتی ارز بازار کوچکتر شده است با این وجود ما تولیدکنندگان چاره ای جز ادامه مسیر تولید در این شرایط سخت را نداریم و در ادامه خواستار همراهی مسئولان و دولتمردان برای حمایت از تولیدکنندگان شد و تصریح کرد در این شرایط تولیدکنندگان انتظاری جز ثبات نرخ ارز در بازار را ندارند چراکه این ثبات نرخ ارز تنها راهی است که تولیدکننده به مدد آن می تواند در این شرایط سخت حداقل برنامه ریزی برای خرید مواد اولیه و فروش با نرخ مشخص برای بازار را داشته باشد.

وی در ادامه یادآور شد: نرخ مواد اولیه پروفیل به عنوان اصلی ترین مواد اولیه ای ساخت در و پنجره که به طور میانگین بیش از 50 درصد افزایش یافته است و افزود که علاوه بر افزایش مواد اولیه پروفیل در و پنجره ، شیشه و یراق آلات در در و پنجره هم افزایش یافته است که افزایش قیمت ها در این صنعت تصمیم گیری و انتخاب را برای خریداران سخت کرده است.

وی به عنوان یکی از تولیدکنندگان و عضوی از انجمن تولیدکنندگان در و پنجره ایران خاطر نشان کرد: برای عبور از این بحران باید همه تولیدکنندگان، شرکت های تامین کننده و به خصوص دولتمردان دست به دست هم دهند تا از این شرایط تحریم عبور کنیم.

زمان برگزاری نمایشگاه در و پنجره مناسب نیست

در پایان این گفتگو دستمالچی در مورد دهمین دوره نمایشگاه در و پنجره گفت: گروه عایق کویر در این دوره از نمایشگاه شرکت نکرده است و به عنوان ریاست انجمن و خواسته اعضای تولیدکننده درو پنجره سال هاست که نارضایتی اعضای انجمن تولیدکنندگان در و پنجره ایران از زمان نامناسب برگزاری نمایشگاه در و پنجره را به مجری برگزاری اعلام کرده ایم که امیدواریم با توجه به قولی که جناب امینیان داده است در سال 98 شاهد آن باشیم که تاریخ برگزاری این نمایشگاه تغییر نماید و در زمان مناسب تری برگزار شود، تا بازدیدکنندگان بیشتری از نمایشگاه بازدید نمایند.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 352

فهرست مطالب شماره 352

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×