menu

ثبت آگهی رایگان

نهمین نمایشگاه بین المللی میدکس، برندی جهانی

نهمین-نمایشگاه-بین-المللی-میدکس-برندی-جهانی

نهمین دوره نمایشگاه بین المللی میدکس با حضور 180 شرکت ایرانی و 30 نماینده از کشورهای خارجی برگزار شد. در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و تکنولوژی های شرکت کنندگان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی ج . ا. ایران برای عموم به نمایش گذاشته شد.

دکتر جلالی مدیر عامل شرکت نمانگر و مجری برگزاری نهمین دوره نمایشگاه بین المللی میدکس در گفتگو با خبرنگار پیام ساختمان در باره نهمین دوره نمایشگاه گفت: خیلی خوشحالیم که در سال سخت اقتصادی کشور نه تنها از شکوه نمایشگاه نهمین دوره نمایشگاه میدکس کاسته نشده است بلکه شاهدیم 180شرکت ایرانی با این امید که اثرات تحریم ها را کاهش دهند در این دوره مشارکت کردند و جالبتر اینکه با اینکه در این شرایط تحریم 30نماینده از شرکت های خارجی در این نمایشگاه حضور یافتند.

مجری نمایشگاه تاکید کرد: نمایشگاه میدکس خوشبختانه به عنوان یک برند جهانی شناخته شده است و در حال حاضر دامنه اطلاع رسانی این نمایشگاه از مرزهای ایران به کشورهای خارج هم رسیده است. و از همین رو باعث افتخار است که شاهدیم در این دوره از اقتصاد پرفراز و نشیب ایران نهمین نمایشگاه میدکس باشکوه برگزار شد و و بازدیدکنندگان زیادی از این نمایشگاه دیدن کردند.

دکتر جلالی با بیان اینکه در نمایشگاه میدکس 3 گروه کالایی حضور داشتند، اظهار داشت:

گروه اول شرکت های مشاور و دفاتر خدمات مهندسی هستند و ما خوشحالیم که توانسته ایم بستری برای حضور این معماران که مشاوران پروژه های بزرگ در ایران و سایر کشورها هستند در این نمایشگاه به وجود آوریم و امیدواریم در سال های آتی به صورت گسترده تری شاهد حضور این گروه از مهندسان معمار باشیم.

گروه دوم مربوط به تولیدکنندگان هستند که به واسطه رودررویی مستقیم با مصرف کننده نهایی در این دوره از نمایشگاه میدکس مشارکت کردند.

گروه سوم مربوط به خانه مدرن و نوآوری های جدید در عرصه هوشمند سازی و سبک سازی و بهینه سازی انرژی به عنوان یکی از ضرورت های بهبود صنعت ساخت وساز است که هرساله همواره موردتوجه بازدیدکنندگان می باشد و خوشبختانه شاهد هستیم که امسال خیلی از شرکت ها منحصربه فرد با نوآوری های جدید و جذاب در نمایشگاه میدکس مشارکت کردند.

جلالی درباره یکی از رازهای مهم حضور تولیدکنندگان در نمایشگاه های جهان گفت: ارتباط مستقیم مصرف کننده نهایی با تولیدکننده اصلی مهم ترین عاملی است که سبب می شود تولیدکننده خود را رصد کند و دائم به فکر نوآوری و بروز کردن تولیدات و محصولات با ذائقه و نیازهای مردم به عنوان مصرف کننده نهایی هستند.

وی در ادامه افزود: این نمایشگاه به نام خانه مدرن،معماری و دکوراسیون است که با برند میدکس شناخته شده است و ابداع عنوان خانه مدرن برای نخستین بار توسط مجموعه نمایشگاهی نمانگر به وجود آمده است که متاسفانه بی اخلاقی بعضی از همکاران در شهرستان ها با برگزاری نمایشگاه خانه مدرن در سطحی پایین آن هم در قالب فقط مبلمان سبب شده عنوان نمایشگاه خانه مدرن در شهرستان ها از چشم انداز اصلی مدنظر مجموعه نمانگر در برگزاری نمایشگاه خانه مدرن فاصله زیادی بگیرد.

مجری برگزاری نمایشگاه میدکس در مورد اهداف برگزاری نمایشگاه گفت: امروز شاهد آن هستیم تلفیق معماری ایرانی با معماری مدرن در بین مردم جا بازکرده است . از این رو نمایشگاه میدکس جهت عمل به وظیفه مسئولیت اجتماعی خود از وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی به عنوان متولی حفظ و احیای آثار معماری دعوت کرده و غرفه ای بانام خانه ایرانی در اختیار سازمان میراث فرهنگی قرار داد تا از این طریق ظرفیت های معماری ایران به بازدیدکنندگان معرفی شود.

جلالی از مهم ترین اهداف برگزاری نهمین دوره نمایشگاه بین المللی میدکس گفت:معرفی توانمندی های داخلی در حوزه تولید محصولات و خدمات معماری و دکوراسیون ،آشنای شرکت های ایرانی با آخرین تکنولوژی های روز دنیا، معرفی آخرین توانمندی ها و فناوری های نوین به ویژه در حوزه محصولات نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی،ایجاد فرصت های تجاری جدید، اشتغال زائی ، فراهم کردن زمینه تعامل بین دانشگاه و تولیدکنندگان و شناسایی پتانسیل خدمات صادراتی حوزه دکوراسیون کشور،می باشد.

وی افزود: امیدواریم همایش و کارگاه علمی آموزشی که هم زمان با نمایشگاه برپاشد توانسته باشد ارتباط بین دانشگاه و صنعت معماری و دکوراسیون داخلی را گسترش دهد .

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 352

فهرست مطالب شماره 352

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×