menu

ثبت آگهی رایگان

هدایت مدیرعامل جدید پردیس شد

هدایت-مدیرعامل-جدید-پردیس-شد

به گزارش خبرنگار پیام ساختمان طی حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی، مهدی هدایت به عنوان مدیرعامل شرکت عمران پردیس منصوب شد.

بنابر این گزارش طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران، مهدی هدایت مدیرعامل اسبق شرکت عمران پردیس بار دیگر به عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب شد. قرار است ساعت 14 امروز مراسم معارفه وی برگزار شود.

اردیبهشت امسال طی حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی هدایت به عنوان مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد منصوب شده بود. طی ماه های اخیر مسئله تامین آب پروژه های مسکن مهر این شهر به عنوان یکی از مشکلات جدید چند سال گذشته، حل شد. ضمن این که قطار شهری هشتگرد نیز با تسریع در روند اجرایی آخر امسال به بهره برداری می رسد.

مهدی هدایت اوایل سال 93 در اقدامی غیرمنتظره توسط محسن نریمان معاون سابق وزیر راه و شهرسازی از مدیرعاملی شرکت عمران پردیس کنار گذاشته شد. پروژه های مسکن مهر پردیس تا پیش از رفتن وی روند مناسبی در ساخت و ساز و تکمیل و تحویل به متقاضیان داشت اما پس از آن با وجود دو تغییر مدیریتی پیاپی برخی پروژه های این طرح همچنان دارای مشکلات عدیده است.

با توجه به عملکرد وی در هشتگرد و سابقه مناسب در دوره قبلی مدیرعاملی، پیش بینی می شود پروژه های نیمه تمام پردیس سریع تر از زمان پیش بینی شده به سرانجام برسند.

چندی پیش وزیر راه و شهرسازی در دیدار با معترضان مسکن مهر پردیس ضمن دلجویی از آن ها نسبت به کاستی های گذشته از آن ها عذرخواهی کرد. به نظر می رسد انتصاب مهدی هدایت به عنوان یکی از مدیران باسابقه وزارت راه و شهرسازی نشان از آن دارد که وزیر راه و شهرسازی اهل شعارگرایی نبوده و هرجا که لازم باشد از نیروهای متعهد استفاده می کند.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×