menu

ثبت آگهی رایگان

سایان اوج پارس شانزدهمین عامل خدمات پس از فروش محصولات روتنبرگر آلمان در دنیا

سایان-اوج-پارس-شانزدهمین-عامل-خدمات-پس-از-فروش-محصولات-روتنبرگر-آلمان-در-دنیا

روتنبرگر با بیش از 150 عامل فروش تنها 16 نماینده خدمات پس از فروش در دنیا دارد که ایران شانزدهمین عامل خدمات پس از فروش محصولات روتنبرگر در جهان است که مراحل اجرایی آن بزودی تکمیل و آماده بهره برداری می¬شود¬.

زمان زاده مدیرعامل مجموعه سایان اوج پارس همزمان با اولین حضور این شرکت در نمایشگاه بین المللی تاسیسات در گفتگو با خبرنگار پیام ساختمان به¬عنوان عامل فروش محصولات روتنبرگر آلمان گفت: بر پایه دودهه تجربه کار تجاری بین ایران و آلمان، در سال 1393 شرکت سایان اوج پارس (سهامی خاص) تأسیس گردید.

این شرکت در تامین ابزارتاسیسات و سیستمهای تامین و انتقال انرژی و ابزارهای اندازه¬ گیری دقیق فعالیت داشته و امکانات منحصر به فرد همراه با دانش و تکنولوژی های روز دنیا را به مشتریان خود در صنایع نفت، گاز، آب و صنعت ساختمان ارائه می دهد

مهندس زمان زاده درباره تنوع محصولات روتنبرگر گفت: محصولات روتنبرگر با تنوع بیش از شش هزار نوع محصول در زمینه ابزار لوله و تاسیسات سال ها وارد ایران می¬شد اما با وجود تحریم ها واردات این محصولات متوقف شد که پس از سالها شرکت سایان اوج پارس بعنوان نماینده رسمی کالاهای این شرکت آلمانی ، تامین کلیه کالاهای این شرکت مطرح آلمانی را با آغاز تبلیغات و فروش وارد مرحله جدیدی نمود. سایان-اوج-پارس

زمان زاده در راستای توسعه فرآیند بازرگانی این محصولات به برگزاری سمینار اردیبهشت 1397 در هتل اوین تهران و برگزاری سمینارهای مشترک ایران و آلمان توسط اتاق بازگانی و حضور فعال در نمایشگاه های بزرگ همچون نمایشگاه تاسیسات اشاره نمود و یادآور شد جهت معرفی آسانتر محصولات روتنبرگر مجموعه سایان اوج پارس در فرایندی در حال ترجمه کاتالوگ به زبان فارسی و راه اندازی سایت برای صنعتگران و فعالان عرصه تاسیسات می باشد.

زمان زاده در ادامه گفتگو با خبرنگار پیام ساختمان گفت ، سایان اوج پارس برای تامین نیاز مشتریان خود به شناسایی محصولات موردنیاز و متناسب با استاندارهای ایران پرداخته و جهت واردات محصولاتی که مورد نیاز مشتری است و در ایران موجود نیست تدابیری اندیشیده که فرآیند سفارش، خرید ،حمل و نقل و امور گمرکی با زمان اندکی محقق شده و کالاهای موردنیاز مشتریان تامین گردد.

این فعال بازرگانی گفت: آلمانی ها با وجود دسترسی به تکنولوژی های نوین و پیشرو بودن در علم و صنعت در ارائه دستاوردهای خود به مشتریان خود بسیار صادقانه عمل می کنند .

وی در ادامه افزود: مدیران روتنبرگر در آلمان درباره کیفیت محصولات معتقدند تنها مشکل ابزارآلات روتنبرگر این است که مشتری بعد از یکبار خرید دیگر به آنجا بر نمی¬گردد. چراکه محصولات روتنبرگر به خاطر کیفیت بالا و طول عمر طولانی رضایت خریداران را به دلیل کارایی و راندمان بالا فراهم می نماید.

این فعال صنعت گفت: ما معتقدیم استفاده از بهترین ابزارها حق یک کارگر و فنی کار است و افزود: ابزار خوب بهمراه آموزش مناسب می تواند کیفیت کار را بالا ببرد و سایان اوج پارس با واردات ابزار با کیفیت و ارائه فیلم های آموزشی از طریق کانال آپارات و سایت اختصاصی با زیر نویس فارسی در محقق شدن این امر تلاش می نماید تا بتواند سهم اندکی در پیشرفت و بالا بردن سطح کیفی صنعت تاسیسات و ساختمان در ایران ایفا نماید.

مهندس زمان زاده درباره برنامه های آتی سایان اوج پارس گفت: روتنبرگر با بیش از 150 عامل فروش تنها 16 نماینده خدمات پس از فروش در دنیا دارد که ایران شانزدهمین عامل خدمات پس از فروش محصولات روتنبرگر در جهان است که مراحل اجرایی آن بزودی تکمیل و آماده بهره برداری می¬شود¬

مدیرعامل سایان اوج پارس یادآور شد: از آنجایی که تاسیسات قلب تپنده هر واحد است سایان اوج پارس با تامین بهترین ابزارهای تاسیساتی در حوزه نفت،گاز،آب،¬پتروشیمی، سرمایشی و گرمایشی و تامین خدمات پس از فروش و ارائه گارانتی بدون قید و شرط یکساله سعی در تامین تمام نیازهای مشتریان این دسته از کالاها در ایران داشته وپذیرای نماینده فروش فعال در کشور هستیم ضمن آنکه آماده هرگونه همکاری در زمینه توسعه برنامه های آموزشی از طریق سازمان فنی و حرفه ای و نظام مهندسی و سایر نهادها در سراسر کشور می باشیم.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 349

فهرست مطالب شماره 349

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×