menu

ثبت آگهی رایگان

هانتا،پیشرو در هوشمندسازی ساختمان

هانتا-پیشرو-در-هوشمندسازی-ساختمان

شرکت دانش بنیان آینده سازان و ایده پردازان نسل توسعه الکترونیک تحت عنوان برند هـانتا طراح و تولید کننده سیستم های هوشمند ساختمان در سال 1389 با هدف ارائه محصولات و خدمات تخصصی مدیریت هوشمند ساختمان در راستای بهینه سازی مصرف انرژی، ارتقای امنیت فعالیت خود را آغاز کرد. حضور در نمایشگاه بین المللی برق بهانه ای شد تا کمی بیشتر با شرکت هانتا آشنا شویم.

مجموعه هانتا یک شرکت دانش بنیان با فعالیت سه ساله در بخش تحقیق و توسعه، خطایابی و عیب یابی کالاهای تولیدی کاملا ایرانی خود که شامل سیستم های هوشمند است را وارد بازار کرده است. BMS با مدیریت هوشمند ساختمان و Home Automation با کنترل تجهیزات برقی ساختمان دو سر فصل تولیدات مجموعه هانتا است. در بخش کنترل تجهیزات برقی ساختمان با تولید آیفون های تصویری هوشمند با قابلیت کنترل چهار درب پارکینگ و کنترل از راه دور از طریق اپلیکیشن نصب شده روی موبایل فرد و امکان دسترسی به اینترنت در واحد کالا ها و خدمات هوشمند سازی خود را ارائه می¬دهد

مجموعه هانتا در زمینه کدینگ امنیتی درب واحد های مسکونی و سایر خدمات هوشمند سازی تولیدات نرافزاری، سخت افزاری ، طراحی برد و قالب بدون هیچ گونه وابستگی کالاهای کاملا ایرانی با کیفیت و مقرون به صرفه را به بازار عرضه می کند . این مجموعه با تولید کلیدهای هوشمند با وجود رله ها داخل کلید هزینه سیم کشی را در پروژها به مبلغ 5 تا 15 میلیون را کاهش داد.

عدم وابستگی در خط تولید موجب پایداری و ثبات و عرضه کالاهایی با یک پنجم قیمت¬های روز بازار شده است. با اینکه در خصوص هوشمند سازی پروژه ها و واحدها فرهنگ سازی صورت نگرفته اما کیفیت و قیمت های مناسب تولیدات مجموعه هانتا باعث شد تا از محصولات در پروژه هایی چون برج ریاست جمهوری 12 طبقه ، رزمال با 210 واحد اداری، برج آریا استفاده شود.

هدف مجموعه هانتا تولید کالای بدون وابستگی و ماندگاری است که مشتری با رضایت مبلغ اصلی محصول برای سایرین باشد. این مجموعه در راستای جلب رضایت و اعتماد مشتریان با تولید کالاهایی با دوسال گارانتی، پشتیبانی آنلاین 24 ساعته و 10 سال خدمات پس از فروش که به این توانایی دست یافته است . تیم فنی، تیم زیرساخت و آموزش بصورت یکپارچه در کمترین زمان طی 24 ساعت بدون انکه سرویس به دلیل خرابی قطعه ای از کار بیافتد مشکل را بر طرف نمایند.

برآورد حدود قیمت هوشمند سازی توسط انبوه سازان با مبلغ 4.5 تا 6.5 میلیون و قراردادهای شخصی 7 تا 8 میلیون برای واحدهای مسکونی و ویلاها به انعطاف پذیری قیمت ها با توجه به نوع خدمات درخواستی مشتری اشاره نمود.

تولیدات این مجموعه با دو سرفصل تامین رضایت زندگی و مدیریت سازه اشاره دارد که با قابلیت این تجهیزات در کنترل و مدیریت روشنایی، سرمایش و گرمایش و ایمنی با هزینه مطلوب و سهولت در استفاده می تواند در خدمت مصرف کنندگان باشد.

همکاری این مجموعه با سایر شرکت های دانش بنیان در طراحی های ماژول هایی برای مدیریت تفکیک مصارف انرژی چون اب و گاز در مجتمع ها برای تعیین جزییات مصارف انرژی هر واحد از مجتمع ها به این صورت انجام می پذیردکه امکان اجرای آسان جهت دریافت خروجی جزییات میزان مصرف را در برآورد هزینه های انرژی ها به تفکیک را دارد.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×