menu

ثبت آگهی رایگان

شرکت بازرگانی برق و صنعت مغان

شرکت-بازرگانی-برق-و-صنعت-مغان

حفظ بازار صادراتی بعد از 22 سال فعالیت موجب شده شرکت بازرگانی برق و صنعت مغان به شناختی از نیاز بازار برسد و چارچوب کالاها را استاندارد سازی کرده و در نهایت به این شناخت دست یابد که چه کالایی را با چه مشخصاتی و منطبق با نیاز مشتریان عرضه نماید.

محمد مهدی محمدی رئیس هیئت مدیره شرکت بازرگانی برق و صنعت مغان در گفتگو با خبرنگار پیام ساختمان در هجدهمین نمایشگاه بینالمللی برق گفت : این شرکت فعالیت خود را در سال 1372 با فروش محصولات سیم و کابل مغان در شرق کشورآغاز نمود و در سال 1383 با هدف توزیع کالای برتر و ارائه خدمات متفاوت در صنعت برق، روشنایی و الکتریک این مجموعه را با نام شرکت بازرگانی برق و صنعت مغان به شماره 21578 در مشهد به ثبت رساند.

این شرکت با بهره گیری از چند دهه تجربه در بازارهای داخلی و گسترش فعالیت خود به خارج از استان خراسان توانست در عرصه بین المللی فعالیتهای صادراتی خود را گسترش دهد و در حوزه واردات نیز ارتباطات گسترده ای با کشورهای صاحب تکنولوژی پیشرفته در زمینه ی برق و صنعت روشنایی برقرار نماید

حفظ بازار صادراتی بعد از 22 سال فعالیت موجب شده شرکت بازرگانی برق و صنعت مغان به شناختی از نیاز بازار برسد و چارچوب کالاها را استاندارد سازی کرده و در نهایت به این شناخت دست یابد که چه کالایی را با چه مشخصاتی و منطبق با نیاز مشتریان عرضه نماید.

فعالیت در بخش صادرات ما را از برآورده کردن نیازهای داخلی غافل نکرده و محصولات مورد نیاز مصرف کنندگان داخلی را از بازارهای چین،آلمان،هنگ کنگ ، کره و ترکیه وارد می کنیم. از نظر من برای کشور ما صادرات به تنهایی و یا واردات به تنهایی کافی نیست بلکه یک جریان سیال باید وجود داشته باشد.

از سوی دیگر از گذشته صادرات به کشورهای افغانستان، ترکمنستان، قرقیزستان، تاجیکستان ، روسیه و اوکراین را انجام داده ایم و هم اکنون 90 درصد صادرات شرکت بازرگانی برق و صنعت مغان به کشور افغانستان می باشد .

محمدی در ادامه گفتگوی خود به این نکته اشاره کرد که با سیاست محدودیت واردات به کشور با هدف حمایت از تولیدکننده داخلی بدون ایجاد بسترهای مناسب وتقویت تولید کنندگان موافق نیستم این امر با از بین بردن رقابت در بازار موجب می شود که تولید کننده داخلی کالای خود را با قیمت بیشتر و کیفیت نامناسب به دلیل عدم رقابت با سایر کالاهای خارجی تولید نماید.

دوم آنکه حق انتخاب از مصرف کننده سلب می شود . برای دستیابی به یک بازار مناسب و با نشاط در قالب رقابت باید واردات در قالب چارچوب قانونی و کیفیت گرا به گونه ای صورت بگیرید تا تولید کننده داخلی برای تولید کالای با کیفیت تلاش نماید.

محمدی در ادامه از حضور شرکت بازرگانی برق و صنعت مغان در پروژه های بزرگ داخلی از جمله پروژه های موسسه ملل (تهران، مشهد، شیراز)، متروی مشهد و شیراز،آستان قدس رضوی،بازار بزرگ اطلس مشهد بیمارستان های استان خراسان، پدیده شاندیز ، فرودگاه بین المللی امام خمینی و بیش از دهها پروژه دیگر که بر روی سایت این شرکت به آدرس www.moghantrade.com می باشد اشاره نمود .

رئیس هیئت مدیره شرکت بازرگانی برق و صنعت مغان در آخر پیشنهاد نمود در ادامه شعار حمایت از کالای ایرانی باید حمایت از مصرف کننده ایرانی اضافه شود تا تولیدکنندگان در ایران به فکر ارتقای کیفیت، شناخت بازار و نیاز مشتری افتاده و در رقابت با بازارهای جهانی همسو شوند.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 348

فهرست مطالب شماره 348

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×