menu

ثبت آگهی رایگان

تهویه هوشمند با بدر تک الکتریک

تهویه-هوشمند-با-بدر-تک-الکتریک

مدیرعامل شرکت بدر تک الکتریک گفت: ارائه خدمات پس از فروش گسترده ، یکی از ویژگیهای تولیدات بدر تک الکتریک است .

تاریخچه بدر تک الکتریک

نعیم مایلی کهن مدیر عامل شرکت بدرتک الکتریک این شرکت را زیرمجموعه ای از گروه سرمایه گذاری بدر اعلام کرد و گفت که این گروه با سابقه 70 ساله در حال حاضر شامل 6 شرکت در حوزه های مختلف از جمله سیستم های تهویه مطبوع ، گرمایشی و سرمایشی، لوازم خانگی ، پمپ آب ، لوازم پیرایشی برقی ، ماشین های اداری و فرآوری و صادرات مواد غذایی می باشد. در سال 1383 بخش تهویه مطبوع از بخش لوازم خانگی جدا شده و به صورت سازمان یافته در شرکت بدرتک الکتریک متمرکز شد.این شرکت نماینده انحصاری سیستمهای تهویه مطبوع مرکزی میدیا، تک الکتریک و خدمات پس از فروش کریر و کولرهای گازی توشیبا در ایران می باشد

محصولات هوشمند در صنعت تهویه

دکتر مایلی کهن ، مدیرعامل شرکت بدر تک الکتریک درباره قدمت حضور شرکت بدر تک الکتریک در صنعت تهویه کشور میگوید: 7 دهه سابقه فعالیت مؤسسین گروه بدر در صنعت و تجارت اعتبار ماست. وی می افزاید: تولید و واردات محصولات با مصارف انرژی کم و بالاتر از گریدA از جمله مزیت های ماست. اسپلیتهای ارائه شده توسط این شرکت هوشمند بوده و کاربر می تواند دمای هوای محیط را بدون هیچ هزینه اضافی برای تجهیزات جانبی توسط موبایل خود و خارج از محل کار یا منزل کنترل نماید.

در بخش تهویه مرکزی بدرتک الکتریک با ارائه سبد کاملی از محصولات از جمله انواع چیلر و فن کوئل و VRF با کیفیت و استانداردهای اروپا و آمریکا نیاز هر سازنده و مشاوری را فراهم می نماید. سیستم های VRF با قابلیت خارج از مدار کردن بخشی از محیط که نیاز به تهویه ندارد تاثیر شایانی در کاهش مصرف برق دارند.

مزایای محصولات بدر تک الکتریک

مایلی کهن نکته حائز اهمیت و برجسته همه محصولات را خدمات پس از فروش گسترده با بیش از 400 نمایندگی در سراسر ایران می داند و می افزاید: تنوع محصولات با کاربری های متنوع و قیمت های متناسب با نیاز مشتری از افتخارات مجموعه بدر تک الکتریک است.

محصولات پرفروش تهویه مطبوع

مایلی کهن همچنین درخصوص اسپیلتهای گرید A، فن کوئل ، چیلرهای هوا خنک ماژولار این شرکت بعنوان محصولات پرفروش و مقبول مشتریان خود نام برد و داشتن برنامه بلند مدت برای هر شرکت در فراز و نشیب های اقتصادی و تحریم ها را کلید موفقیت دانست. در پایان این گفتگو که در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات انجام شد، مایلی کهن در خصوص مشخصات فنی محصولات تولیدی بدر الکتریک گفت: اسپلیت و کولرگازی تک الکتریک در مدل های معمولی و اینورتر هر دو با گرید حداقل A و در پنل های مختلف پنجره ای ، ایستاده و دیواری ارائه می گردد که بسته به نوع آب و هوا مشخصات آن برای مناطق حارهای و معتدل متفاوت است.

وی افزود: دستگاه های دارای کمپرسور اینورتر (دور متغیر) شامل مدل سوپر بوده و دستگاه های معتدل و گرمسیری با کمپرسور دور ثابت در مدل های کامفورت و تروپیکال ارائه می شود. به گفته مایلی کهن، مدل های پنجره ای شامل ظرفیت های 18000 و 24000 بی تی یو است و اسپلیتهای دیواری بازه 9000 تا 36000 بی تی یو را پوشش می دهد.همچنین دستگاه های ایستاده معمولاً برای فضاهای بزرگتر و با ارتفاع سقف بیشترز استفاده شده و تا 95000 بی تی یو را شامل می شود. وی ادامه داد: در بخش صنعتی انواع داکت اسپیلت ، چیلرهای آب خنک ، هوا خنک ، اسکرال ، اسکروسانتریفیوژ ارائه می گردد. همچنین انواع محصولات VRF و پیکج های پشتیبانی سبد محصولات این شرکت را کامل کرده است

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×