menu

ثبت آگهی رایگان

حکم حناچی در راه بهشت به بن بست رسید

حکم-حناچی-در-راه-بهشت-به-بن-بست-رسید

وزیر کشور اعلام کرده که ابهاماتی در خصوص فرآیند صدور حکم حناچی وجود دارد و تا رفع این ابهامات حکم صادر نخواهد شد.

صبح امروز جلسه هم اندیشی با موضوع آخرین وضعیت صدور حکم پیروز حناچی شهردار منتخب تهران با حضور اعضای شورای شهر تهران و حناچی برگزار شد. وی افزود: در این جلسه درخصوص عدم صدور حکم حناچی توسط وزیر کشور، بحث و تبادل نظر شد و هر یک از اعضا نظرات و مطالب خود را مطرح کردند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: در این جلسه در خصوص اظهارات وزیر کشور نیز در جلسه بحث شد چرا که وزیر کشور اعلام کرده است که ابهاماتی در خصوص صدور حکم آقای حناچی وجود دارد و باید این ابهامات برطرف شود.

نژادبهرام در پاسخ به این پرسش که آیا این ابهامات مربوط می شود به حضور برادر حناچی در گروهک منافقین، بیان کرد: در این زمینه وزیر کشور هیچ صحبتی بیان نکرده است و تنها به این کلمه بسنده کرده که ابهاماتی در این زمینه وجود دارد و در واقع در خصوص این ابهامات توضیح بیشتری نداده است.

وی گفت: البته آخرین وضعیتی که ما از وزیر کشور جویا شده ایم این است که آقای وزیر اعلام کرده اند که در حال حاضر نمی توان حکم زد و البته به این موضوع هم اشاره کرده اند که باید ابهامات در این بخش مرتفع شود و به محض اینکه این ابهامات برطرف شود حکم صادر می شود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه "ما همچنان بر انتخاب خود مصرّ هستیم"، گفت: اعضای شورای شهر تهران، حناچی را به عنوان شهردار منتخب تهران انتخاب کرده اند و بر نظر خود پافشاری می کنند و ما همچنان در انتظار صدور حکم خواهیم بود.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×