menu

ثبت آگهی رایگان

سیم و کابل افلاک الکتریک

سیم-و-کابل-افلاک-الکتریک

مهندس محمدیان، مدیرعالی گروه کارخانجات افلاک الکتریک درباره ضرورت رعایت شاخصه های کیفیت درتولیدات سیم و کابل صنعت برق کشور گفت: وجود سیم و کابل در صنایع و استفاده از آنها در ساختمان ها به مانند رگ های بدن انسان می باشد که اگرچه دیده نمی شوند با اینحال وجودشان بسیار حیاتی می باشد. لذا کیفیت در تولید سیم و کابل و رعایت شاخصه های استاندارد از اولویت ها و مهمترین شاخصه ها تولیدکنندگان می باشد. چراکه در غیر اینصورت باید منتظر حادثه ای تلخ به مانند حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو برای سایر ساختمان ها باشیم.

حضور افلاک الکتریک در نمایشگاه بین المللی برق

در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق سراغ غرفه گروه کارخانجات تولیدی افلاک الکتریک خراسان رفتیم تا با مدیر عامل مجموعه گفتگویی داشته باشیم که مشاهده کردیم که بخشی از غرفه این شرکت به معرفی بزرگان فرهنگ و ادب تاریخ نیشابور اختصاص داده شده است برای خبرنگار پیام ساختمان بسیار جالب بود که تولیدکنندگان صنعتی نگاه ویژه ای به تاریخ و فرهنگ ایران زمین دارند. از همین رو بدون مقدمه از مهندس حسن محمدیان ، مدیرعالی گروه کارخانجات افلاک الکتریک خراسان پرسیدیم که غرفه دیدنی کتابخوانی مشاهیر نیشابور در غرفه افلاک الکتریک به چه منظوری ایجاد شده است؟ مهندس محمدیان در جواب گفت: به رغم پیشینه بسیار کهن نجوم و ستاره شناسی در ایران به خصوص حضور چهره های برجسته ای نظیر خیام نیشابوری ، ابوریحان بیرونی و خواجه نصیرالدین توسی در سپهر علمی جهان، حضور افلاک نماها در ایران باعث افتخار هر ایرانی است لذا در راستای انجام رسالت حمایت از توسعه کشور و فرهنگ غنی ایران زمین ، این شرکت تولیدی سیم و کابل به جهت تشابه اسمی با افلاک نمای خیام نیشابوری اقدام به چاپ کتابی به نام افلاک نمودیم و از سویی چون شهر نیشابور در سال قبل به نام مهد کتاب معرفی شد. مناسب دانستیم تا در نمایشگاه برق ایران در جهت حمایت از کتاب و کتابخوانی و معرفی فرهنگ بزرگان ایران زمین رسالت فرهنگی خود را ادا کنیم.

تاریخچه فعالیت گروه کارخانجات افلاک الکتریک خراسان

مهندس محمدیان در ادامه این گفتگو با اشاره به تاسیس این کارخانه از سال 1386 شمسی گفت: به منظور تولید بخشی از سیم و کابل (مسی و آلومینیومی) مورد نیاز کشور در زمینی به مساحت 20000 متر مـربع و در حدود 8000 متر مربع سالن تولید و اداری واقع در شهرک صنعتی خیام نیشابور، کارخانه افلاک الکتریک به عنوان یکی از بزرگ ترین واحد های تولیدی سیم و کابل در شرق کشور آغاز به فعالیت کرد.و افتخار می کنیم که توانسته ایم به مدد توان مهندسی داخل کشور امروز علاوه بر تامین نیازهای سیم و کابل باکیفیت در داخل کشور نیازهای کشورهای همسایه را در بخش صادارت نیز تامین نماییم.

مهندس محمدیان، مدیرعالی گروه کارخانجات افلاک الکتریک درباره ضرورت رعایت شاخصه های کیفیت درتولیدات سیم و کابل صنعت برق کشور گفت: وجود سیم و کابل در صنایع و استفاده از آنها در ساختمان ها به مانند رگ های بدن انسان می باشد که اگرچه دیده نمی شوند با اینحال وجودشان بسیار حیاتی می باشد. لذا کیفیت در تولید سیم و کابل و رعایت شاخصه های استاندارد از اولویت ها و مهمترین شاخصه ها تولیدکنندگان می باشد. چراکه در غیر اینصورت باید منتظر حادثه ای تلخ به مانند حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو برای سایر ساختمان ها باشیم.

استاندارهای سیم و کابل کارخانجات افلاک الکتریک خراسان

مهندس محمدیان درباره استاندارد و کیفیت محصولات سیم وکابل مجموعه افلاک الکتریک گفت: شعار مجموعه افلاک محصول با کیفیت است و در این سالها تلاش کرده ایم تا علاوه بر رعایت استانداردهای اجباری ایزوهای کشور های اروپایی از جمله آلمان را نیر کسب نماییم . وی گفت :ما افتخار می کنیم که کماکان کیفیت بالای محصولات اولویت و راز برتری مجموعه افلاک است . ودر ادامه افزود: برای واحد کنترل کیفی 17025 را برای ازایشگاه خود داریم و آزمایشگاه اکرودیته سیم و کابل افلاک الکتریک خراسان دارای تایید صلاحیت از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان می باشد.

افتخارات مجموعه افلاک الکتریک

در ادامه مهندس محمدیان مدیر عالی گروه کارنجات افلاک الکتریک خراسان با اشاره دریافت تندیس طلایی حقوق مصرف کننده و صادرکننده نمونه شرق کشور برای 3 سال متوالی را از جمله افتخارات مجموعه افلاک الکتریک دانست

قیمت تمام شده برای فروش سیم و کابل

مهندس محمدیان یادآور شد که در بحث مشتری مداری این مجموعه در مشهد مقدس با ایجاد 4 دفتر فروش مستقیم برای ارسال محصولات به دست مصرف کنندگان آمادگی دارد تا تمامی نیازهای سازندگان و انبوه سازان را پاسخ دهد. و در ادامه تاکید کرد ما در سایر نقاط ایران برای مشتری ها و مصرف کنندگان برای کاست هزینه حمل ونقل و قیمت تمام شده محصولات درخواستی سیم و کابل تمامی هزینه های حمل و نقل ارسال درخواست های سیم و کابل را به پای کارخانه گذاشته ایم تا حقوق مصرف کنندگان رعایت شود و قیمت تمام شده محصولات سیم و کابل کارنجات افلاک الکتریک خراسان در تمامی نقاط کشور یکسان باشد.

بازارهای خارجی سیم و کابل

حسن محمدیان مدیر عالی گروه کارخانجات افلاک الکتریک درباره صادرات سیم وکابل گفت:

خوشبختانه مجموعه افلاک الکتریک به خاطر کیفیت بالای سیم و کابل توانسته است سهم بالایی در بازار مصرفی کشور افغانستان و عراق را داشته باشیم . وی در خصوص پروژه های خارجی که از محصولات سیم و کابل افلاک الکتریک در آن بکار رفته، گفت:

در خارج از ایران در حال حاضر سیم و کابل در پروژه برق رسانی مزار شریف به کابل را مجموعه افلاک الکتریک تامین می کند و از سویی در شمال عراق در شهر اربیل و سلیمانیه از محصولات سیم و کابل افلاک الکتریک استفاداه می شود.

بازارهای داخلی سیم و کابل

مهندس محمدیان در خصوص پروژه های داخلی که از سیم و کابل کارنجات افلاک الکتریک استفاده شده است ، گفت:

در تهران پروژه های مسکن ارتش ، در بوشهر مسکن فرهنگیان و در مشهد در هتل ها و مسکن مهر خراسان رضوی از تولیدهای سیم و کابل افلاک الکتریک که کیفیت بالایی دارد استفاده شده است.

در ادامه مهندس محمدیان با اشاره به سبدکالایی کامل مجموعه افلاک الکتریک افزود:باعث افتخار است که مجموعه افلاک الکتریک امروز توانسته است تا بالغ بر 500 نوع محصول در سبد کالایی خود برای مصرف کنندگان با کیفیت بالا را تولید نماید و داشته باشد.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×