menu

ثبت آگهی رایگان

هانتا، گامی بلند در هوشمند سازی ساختمان

هانتا-گامی-بلند-در-هوشمند-سازی-ساختمان

با گسترش روز افزون علم و آشنایی بیشتر مردم بافناوری های روز دنیا، صرفه جویی در مصرف انرژی و ایجاد آسایش و استفاده از سایر امکانات ضرورت بکارگیری این تکنولوژی در زندگی بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

ایجاد ساختمان های بلند مرتبه و تجهیز آن ها به سیستم هوشمند قضیه ای بودکه به تدریج درصدر مباحث مهندسین و مشاورین و پیمانکاران وارد شد و مورد بررسی قرار گرفت.

عدم آگاهی مردم از این تکنولوژی و همچنین کسانی که در امر ساختمان و تجهیزآن فعالیت دارند باعث شد این روند به کندی و با سرعت کمی صورت پذیرد، اما از طرفی میل سیری ناپذیر به تکنولوژی باعث شد امروزه با شناخت بهتری به سمت توسعه وتجهیز ساختمانها در زمینه هوشمند سازی پیش رویم.

هدف اصلی از هوشمندسازی صرفه جویی درمصرف انرژی و هزینه ها ی مربوط به آن و ایجاد امکانات رفاهی لازم برای کاربران به صورت جامع و گسترده و سهولت استفاده و کنترل آنهاست. بهینه سازی و صرفه جویی در مصرف انرژی،ایجاد محیطی مطلوب برای ساکنان ساختمان ،پایش دائمی کلیه اجزای ساختمان ،مدیریت ساختمان در هنگام بروز حوادث، استفاده بهینه از تجهیزات و بالا بردن عمر مفید آن ها،کاهش هزینه های مربوط به نگهداری و تعمیرات،گزارش گیری آماری دقیق از عملکرد اجزای مختلف ساختمان به منظور بهینه سازی مصارف و عملکرد و ثبت دقیق میزان بهره برداری از قسمت های مختلف ساختمان،اولویت بندی هوشمندانه مصارف در هنگام اضطرار،ضرورت هوشمندسازی را دو چندان می کند.

هانتا برای پیشبرد همین اهداف و ایجاد امکانات رفاهی بیشتر نسبت به بومی سازی این تکنولوژی قدم در این راه گذاشته است. هوشمندسازی با محصولات هانتا هزینه کمتر و بازگشت هزینه در مدت زمان کوتاه را در پی خواهد داشت.

نصب و راه اندازی بسیار ساده وآسان و نیز اضافه نمودن این تجهیزات در هر مرحله از ساخت بدون محدودیت وصرفه جویی در هزینه و مصرف انواع انرژی، دیگر دلایل هوشمندسازی با هانتاست.

با ما می توانید هوشمند سازی را به صورت اختصاصی برای پروژه مورد نظر خود تعریف کنید و ملزومات مورد نیاز خود را مطابق هر آنچه تشخیص می دهید در پروژه لحاظ نمایید، به طور کامل دستورات هوشمندسازی شما تطابق پذیر خواهد بود. این یعنی انعطاف پذیری سیستم وهوشمندسازی اختصاصی برای هر مصرف کننده که به صورت انحصاری دراختیار خواهد داشت.

از کاربردی ترین و ملموس ترین ویژگی هوشمندسازی هانتا همان بس که هر کاربری اعم از افراد حرفه ای و غیر حرفه ای با کمترین مقدار آشنایی به راحتی می تواند ارتباط برقرار کرده و دستورات و خدمات مورد نیاز خود را مطالبه نماید، حتی در مورد افراد کهنسال و یا کودکان می توان سهولت استفاده از سیستم هوشمند هانتا را تجربه نمود.

بومی بودن هانتا سبب گردیده پشتیبانی 24 ساعته در اختیار کاربر عزیز ایرانی قرارگیرد ، همانطور که در پیش از این هم اشاره شد که نصب و راه اندازی سیستم بسیار ساده و آسان است در نتیجه عیب یابی نیز به همان صورت ساده وسریع انجام می پذیرد و باعث گردیده ما نیز در این مجموعه خدمات خود را 24 ساعته در اختیار مشتریان قرار دهیم.

قابل ذکر است حتی با یک فرد کمتر آشنا هم می توان اشکالات به وجود آمده را برطرف نمود و نیاز به حضورکارشناس سیستم هوشمند سازی نمی باشد، این یعنی صرفه جویی در هزینه و وقت شما همراه ایرانی هانتا.

هانتا هر روز با توجه به نیاز روز و با تکیه بر تکنولوژی روز، به روز رسانی می شود، پیشنهاد شما منجر به معرفی تکنولوژی به روز تری از طرف ما خواهد بود.

ما نگران تأمین قطعات خود با توجه به مشکلات ارز و واردات نیستیم و به تبع آن نوسانات قیمت ارز تأثیری در فعالیت و خدمات ما نخواهد داشت.

امیدواریم بتوانیم هر روز با هوشمندانه ترین حالت هوشمندسازی در کنار شما آرامش و آسایش را تجربه کنیم.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 346

فهرست مطالب شماره 346

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×