menu

ثبت آگهی رایگان

هفدمین دوره نمایشگاه بین المللی تاسیسات برگزار شد

هفدمین-دوره-نمایشگاه-بین-المللی-تاسیسات-برگزار-شد

به گزارش خبرنگار پیام ساختمان عبدالکریم جلالی رئیس ستاد برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسا ت با بیان اینکه این نمایشگاه از امروز تا چهارم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران بر پا شده است، گفت: در هفدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسا ت 439 شرکت داخلی و خارجی حضور و مشارکت دارند که از این تعداد 363 شرکت داخلی و 76 شرکت و نام تجاری خارجی هستند.

وی اضافه کرد: آلمان، ترکیه، فنلاند، چین، انگلستان، لهستان، کره جنوبی، مالزی، فرانسه، هند، اسپانیا و ایتالیا از جمله کشورهای حاضر در هفدهمین نمایشگاه بین المللی تأ سیسات ساختمان و سیستم های سرمایشی و گرمایشی تهران هستند که در کنار شرکت های ایرانی، تولیدات و خدمات خودشان را عرضه کرده اند.

جلالی با بیان اینکه در طول برگزاری نمایشگاه صنعتگران، انبوه سازان، مشاوران و صاحبان صنایع استان های مختلف کشور در نمایشگاه حضور می یابند، گفت: قرار است در زمان برگزاری این نمایشگاه چند هیئت تجاری، بازرگانی و سرمایه گذاری نیز از کشورهای مختلف در محل نمایشگاه حضور یابند و ضمن بازدید از غرفه ها و سالن های نمایشگاهی، با شرکت های داخلی و ا رد مذاکرات اقتصادی شوند.

وی با بیان اینکه هفدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات در فضای ی بالغ بر 43هزار متر مربع برگزار می شود، افزود: در حاشیه این نمایشگاه چندین همایش و نشست علمی آموزشی با همکاری تشکل های صنعت تأ سیسات و با حضور استادان دانشگاه ها و اندیشمندان و مدیران شرکت ها و کارخانه ها برگزار می شود.

کرد: آشنایی ­­با ­نوین ترین تولیدات و پیشرفتهای این حوزه، تبادل اطلاعات، دانش فنی و فناوری روز بین مشارکت کنندگان و متخصصین، آشنایی شرکت کنندگان و بازدید کنندگان با آخرین دستآوردهای عرضه شده در بخش سیستم های گرمایش و سرمایش، ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری، ایجاد فرصت های اشتغا لزای و بازاریابی و توسعه صادرات ، مهمترین اهداف برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات است.

جلالی گفت: صنعت تأسیسات که در صنایع مختلف از جمله صنعت­نفت و پتروشیمی، نیروگاه ها، آب و فاضلاب، ساختمان، صنایع غذایی، پزشکی، نساجی و دام و طیور نقش حیاتی دارد از قدیمی ترین صنایع کشورمان محسوب می شود که با برخورداری از دانش آکادمیک و تجربه فعالین، سابقه ای بیش از نیم قرن تولید برای مصرف داخلی و خارجی داشته و صادرات به دیگر کشورها نیز نشان از توان بالای تولیدی این صنعت در ایران دارد. شایان ذکر است نشریه پیام ساختمان با حضور در غرفه ای اختصاصی علاوه بر پوشش خبری اقدام به توزیع رایگان چند هزار نسخه نشریه بین بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان کرد

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 346

فهرست مطالب شماره 346

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×