menu

ثبت آگهی رایگان

چگونه سرویس بهداشتی داخل پذیرایی را پنهان کنیم!

چگونه-سرویس-بهداشتی-داخل-پذیرایی-را-پنهان-کنیم

در بسیاری از خانه ها شاهد یک مشکل مشترک هستیم که با این پرسش مطرح می شود : چگونه دید سرویس بهداشتی به پذیرایی را ببندیم؟ این اتفاق که می تواند دلایل زیادی مانند نقشه کشی نامناسب فضاهای خانه یا کوچک بودن آپارتمان داشته باشد برای بسیاری از ما ناخوشایند بوده و دوست نداریم که در ب سرویس بهداشتی مستقیم داخل پذیرایی یا نشیمن باز شود. از آن جای که نمی توان در همه موارد دست به بازسازی و تغییر فضاهای داخل خانه زد، بهتر است با روش هایی ساده و البته به صرفه تر این مشکل را برطرف نماییم.

پارتیشن

پارتیشن های متحرک جلوی سرویس بهداشتی

یکی از ساده ترین روش ها برای بستن دید سرویس بهداشتی به پذیرایی استفاده از پارتیشن های متحرک است. این پارتیشن که با متریال ها و در طرح ها و رنگ های بسیار متنوع تولید می شوند، می توانند متناسب با دکوراسیون منزل شما خریداری شده و جلوی درب سرویس بهداشتی قرار بگیرند. از مزایای به کار بردن این ایده این است که شما می توانید به راحتی در صورت نیاز پارتیشن را جابه جا کرده و یا کاملا آن را ببندید. بهتر است اصلا نگران این نباشید که پارتیشن وسط سالن شما قرار گرفته و یا فضای زیادی را اشغال می کند، زیرا فقط کافی است آن را در فاصله 1 متری درب سرویس بهداشتی قرار دهید. اگر خانه شما کوچک است حتی می توانید با این کار درب دستشویی را پوشانده و از فضای جلوی آن نیز برای چیدن وسایل و یا مبلمان استفاده نمایید.

پارتیشن1

بستن دید سرویس بهداشتن توسط پارتیشن ثابت

این نمونه نسبت به نمونه قبلی انعطاف پذیری کم تری دارد زیرا به صورت ثابت و غیر قابل جابه جایی استفاده می شود. تصاویر پایین به خوبی این ایده را به شما نشان می دهند. گاهی اوقات یک دیوار باریک و کوتاه به خوبی می تواند این جداسازی را برای شما انجام داده و در عین حال باعث دلگیر و تاریک شدن فضا نیز نشود.

انواع دیوارهای جداکننده در طراحی دکوراسیون داخلی

معمولا این دیوارها یا پارتیشن های کوتاه دارای کاربردهای مختلفی هستند. به طور مثال هم می توان از قسمت پایینی آن ها به عنوان کمد یا کتابخانه استفاده کرد و هم قسمت بالایی را با قرار دادن وسایل و اشیای دکوری تزیین نمود. انتخاب این مدل برای جداسازی قسمت سرویس بهداشتی از نشیمن کاملا به ابعاد و اندازه های فضای شما دارد و شاید برای خانه های بسیار کوچک مناسب نباشد.

پارتیشن-3

قرار دادن قفسه و کتابخانه به عنوان پارتیشن جلوی دستشویی

اگر واقعا تمایل دارید درب سرویس بهداشتی را پنهان کنید تا از پذیرایی یا نشیمن دید نداشته باشد و دو ایده قبلی نیز برایتان مناسب نبودند می توانید سومین ایده را به کار ببرید. در این حالت شما به راحتی می توانید از وسایلی مانند قفسه، کتابخانه و یا کمدهای کوتاه که در خانه دارید استفاده کرده و آن ها را کنار درب سرویس بهداشتی قرار دهید.

اگر داخل این قفسه یا کتابخانه با سلیقه تزیین و دکور شود، می تواند به جذابیت و خاص شدن دکوراسیون خانه تان کمک زیادی کند. به طور مثال فرار دادن وسایل همرنگ مبلمان، پرده ها و یا کوسن ها، قرار دادن گلدان های کوچک با گیاهان زیبا و حتی چیدمان مرتب کتاب ها و .... همگی روش هایی هستند که این جدا سازی را لذت بخش و خاص کرده و در عین حال مشکل اصلی شما را نیز حل می کنند.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 345

فهرست مطالب شماره 345

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×