menu

ثبت آگهی رایگان

شیرآلات کلارپویا،پویا در صنعت کشور

شیرآلات-کلارپویا-پویا-در-صنعت-کشور

حسین صدوقی تولیدکننده و مدیر شیرآلات کلارپویا در گفتگویی با خبرنگار پیام ساختمان توضیحاتی به شرح ذیل در مورد تاریخچه این برند ارائه دادند. این واحد در زمینه تولید شیرآلات اهرمی از سال 1377 به عنوان یکی از دو برند تولید کننده شیرآلات اهرمی در ایران بوده است و از سال 1382 فرمان هدایت این واحد تولیدی به دست اینجانب سپرده شده که با برند کلار پویا در بازار فعالیت خود را ادامه داده است.

تجربه سالها کار و فعالیت در عرصه تولید به ما نشان داد صنعت و اقتصاد ماهیتی پویا دارند و در یک نقطه متوقف نمیشوند . در آن زمان ما جزء سردمداران شیرآلات اهرمی در ایران بودیم کالایی که در آن زمان به عنوان یک جنس فانتزی شناخته میشد علیرغم مزیتهایی که نسبت به تولیدات کلاسیک داشت مدتی طول کشید تا به عنوان کالای نسل جدید جایگزین شیرآلات کلاسیک گردد.

پس ازآن با پیشرفت زمان و صنعت طرح شیرآلات توکار را با توجه به قابلیت های بسیاری که برای سازندگان و مصرف کنندگان به همراه داشت مطرح کردیم . ماندگاری این کالا تا زمان تخریب بنا از مزیت های قابل توجه این دسته شیرآلات بوده است ، شیرآلات توکار بسیاری از محدودیتهای موجود در شیرآلات کلاسیک اهرمی را برطرف میکرد و به لحاظ زیبایی شناسی ویژگی های زیباتری را در برمیگرفت. امتیازهایی نظیر دوام ، کار آیی بیشتر و زیبایی غیر قابل انکار ما را بر آن داشت تا با استراتژی قوی وارد تولید این محصول شویم هرچند که خیلی جلوتر از بازار ایران بودیم.

اغلب اولین ها در هر کاری متحمل ریسک زیادی میشوند اما تجربه سالها فعالیت در این صنعت باعث شد که همزمان با سرمایه گذاری در تولید این محصول فرهنگ مصرف آن را در جامعه گسترش دهیم. در این خصوص همایش هایی با محوریت آموزش در شهرهای گوناگون، توسط شرکت کلار پویا برگزار گردیده است وتعداد زیادی مجریان تاسیساتی و سرمایه گذاران در بخش ساختمان در این همایش ها شرکت نموده اند و در خصوص آشنایی با محصول و چگونگی نصب و به کار گیری آن در بنا آموزش های لازم را دیده اند. به جرات میتوانم بگویم که بیش از 30 هزار نفر را با برگزاری همایش و سمینارهایی در خصوص آشنایی، نصب و راه اندازی و پشتیبانی و تعمیر این کالاها در سراسر کشور آموزش داده ایم و از ابزارهایی چون فیلم و انیمیشن های قوی جهت فرهنگسازی بهره گرفتیم.

در رده تولیدات سری توکار، شرکت توانسته است در زمینه طراحی و ساخت ، اقدام به بومی سازی این محصول کند به صورتی که برای کاربر نگرانی بابت کیفیت و کارایی و خدمات پس از فروش محصول باقی نگذارد

صدوقی در خصوص عملکرد واحد تولیدی کلار پویا گفت : این واحد تولیدی در سال 1394 پس از ارزیابی های به عمل آمده از سوی کارشناسان اداره کل کار و تامین اجتماعی عنوان تولید کننده نمونه استان تهران را به دست آورده است. همچنین در کاربرد تولیدات کلار پویا در برخی هتلها با مواردی مواجه شده ایم که به عنوان مشتریان وفادار به برند ما بوده اند که حتی علیرغم مقاومتهای کارشناسها در خصوص استفاده از کالای خارجی و انجام آزمایشهای تخصصی این حوزه و مقایسه با برند آلمانی به این نتیجه دست یافتند که شیرآلات کلار پویا حتی کیفیت بالاتری نسبت به برند خارجی خود دارد.

صدوقی در ادامه در خصوص نحوه تولید شیرآلات کلار پویا گفت : در روند تولید شیرآلات چهار پایه اساسی جهت رسیدن به کالای مرغوب باید طی شود

مواد اولیه مرغوب که کلار پویا در این زمینه مواد اولیه خود را از صنایع مس شهید باهنر کرمان که یکی از برندهای مطرح در دنیا از لحاظ کیفی می باشد، تهیه میکند و کلیه متریال به کار رفته در ساخت شیرآلات دارای شناسنامه و آنالیز مشخص می باشد.

به کار گیری ماشین آلات و تجهیزات مناسب که در این زمینه شرکت با استفاده از دستگاه های مدرن و دقیق امکان ساخت کالاهای باکیفیت را در مجموعه خود فراهم آورده است

استفاده از قطعات با کیفیت که شرکت در این زمینه از قطعات مرغوب در زیر کاتریج های kerox دارای استاندارد nsf و پلاترهای ساخت شرکت newbrel و همچنین تهیه مواد آبکاری از شرکت کاوانیتا فرانسه نموده است

پایه و اساس تولید یک کالای با کیفیت فرایند کنترل دقیق در تمامی مراحل تولید از ورود قطعه تا خروج کالا می باشد. درواقع کلار پویا جزو رده برتر تولیدات خاورمیانه محسوب میشود.

قابل توجه اینکه میزان عودت کالا در خط تولید کلار پویا تقریباً صفر است و حدود 110 نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند و نمایندگی هایی با توجه به ظرفیت بازار هر منطقه در سراسر کشور وجود دارد.

حسین صدوق در پاسخ خبرنگار پیام ساختمان در خصوص وضعیت اقتصادی این روزهای کشور گفت : من به آینده کشور امیدوارم و معتقدم ایران در آینده بسیار نزدیک جایگاه اصلی خود را در اقتصاد باوجود بسیاری از سرمایه های اصیل خود ازجمله فرهنگ، دین، قدمت، سرزمین وسیع ، جمعیت و منابع بسیار .... به دست خواهد آورد.

این روزها اگر زمزمه تخلفات تعداد محدود آدمهای کوچک در جامعه میپیچد اما به همان اندازه افراد قوی و قهرمان در این کشور وجود دارد که حاضرند تلاش بی وقفه خود را فدای این کشور کنند و همان نقطه عطف امید است.

صدوقی در ادامه به بی ثباتی به عنوان عامل اساسی بحرانها و تضعیف صنعت و تولید اشاره کرد و مصوبات تئوری برخاسته از دل تحصیلکرده بی تجربه را به عنوان عامل بعدی بحران اقتصاد کشور برشمرد. او معتقد است تصویب وامهای بلندمدت و بهره کم درواقع پول توی جیب تولیدکننده گذاشتن مشکلی را از دوش این قشر برنمیدارد. بلکه به کارگیری کارشناسان واقعی و فعال در این حوزه که مشکلات اساسی هر صنف و صنعتی را به طور کاربری میشناسند و از نزدیک تجربه کرده اند میتواند راه گشای واقعی این امر باشند . استفاده دولت از تشکلهای صنفی و تولیدکنندگان که نبض کار را در دست دارند نتایج کاربردی تری را در بر خواهد داشت .

برخی از مسئولین حتی الویت صنایع را در داخل کشور به خوبی تشخیص نمی دهند بی شک صنعت ساختمان بزرگترین صنعت کشور می باشد ولی متاستفانه مشاهده میشود تا اسمی از صنعت برده می شود تنها صنعت خودرو که در انحصار 2 شرکت خودرو سازی می باشد مورد توجه قرار می گیرد

مهندس صدوقی در پاسخ خبرنگار پیام ساختمان برای ارائه پیشنهاد آخر به عنوان یک فرد مجرب در اقتصاد کشور برای بهبود روند اقتصادی کشور گفت: مسئولین باید با اصلاحاتی در امور پولی و بانکی کشور ، تا 40 درصد قیمت نهایی کالاهای داخلی را کاهش دهند.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 345

فهرست مطالب شماره 345

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×