menu

ثبت آگهی رایگان

انجمن طراحی ،معماری و دکوراسیون تهران برگزار می کند

نخستین فستیوال ملی معماران و کارفرمایان

نخستین-فستیوال-ملی-معماران-و-کارفرمایان

ه گزارش دبیرخانه دائمی، نخستین فستیوال ملی معماران و کارفرمایان از 21 تا 24 دی ماه سال جاری همزمان با نهمین نمایشگاه بین المللی معماری، خانه مدرن و دکوراسیون داخلی (Midex) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش دبیرخانه دائمی، نخستین فستیوال ملی معماران و کارفرمایان از 21 تا 24 دی ماه سال جاری همزمان با نهمین نمایشگاه بین المللی معماری، خانه مدرن و دکوراسیون داخلی (Midex) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. فستیوال-معماران-و-کارفرمایان

مهندس سیدکاظم سید مراد، رئیس انجمن کارفرمایی طراحی و معماری درباره این رویداد اظهار داشت: ضرورت و نیاز برای ایجاد ارتباط و پیوند مناسب میان معماران، طراحان و افراد صاحب ایده با سرمایه گذاران و سازندگان ساختمان، انجمن را برآن داشت تا با برنامه ریزی رویدادی متفاوت نسبت به معرفی توانمندی های جامعه معماران، ایجاد ارتباط موثر بین معماران و صاحبان پروژه، معرفی معماران به سرمایه گذاران و ارتقای مهارت های کسب وکار معماران از طریق برگزاری فستیوال اقدام نماید.

وی گفت: این فستیوال فرصتی برای نمایش برترین آثار جانبی و پروژه های شاخص یک معمار، و همچنین فرصت شناسایی معماران صاحب ایده در چهار بخش 1-ساختمان های مسکونی (تا10طبقه)، 2-ساختمان های ویلایی، 3- تفریحی تجاری و 4-طراحی داخلی خواهد بود. همچنین طی چهار روز برگزاری فستیوال به صورت هم زمان نشست ها و پنل های تخصصی، کارگاه های آموزشی و دوره های مدیریتی حوزه معماری اجرا می گردد.

مهندس سیدمراد با بیان اهداف فستیوال شامل: توسعه تعامل و ارتباط تجاری معماران و سازندگان، نمایش توانمندی جامعه معماری ایران، دعوت از انجمن ها، پیمانکاران و کارفرمایان حوزه ساختمان، تبیین راه های همکاری موسسات و نهادهای دولتی و خصوصی، ارتقای مهارت های کسب وکار و درآمدزایی معماران، و ثبت حقوق آثار معماری

از تمامی معماران، طراحان و کارفرمایان محترم دعوت کرد تا در این فستیوال مشارکت نمایند. رئیس انجمن کارفرمایی طراحی و معماری دستاوردهای این فستیوال را ارتباط با کارفرمایان و معماران، برندینگ، نمایش ملی آثار معماری، گردهمایی اعضای اکوسیستم معماری، ارتباطات تجاری با سرمایه گذاران و سازندگان، پیشکسوتان، مفاخر و چهره های مطرح حوزه معماری، و همچنین تحلیل و بررسی چالش ها و مشکلات معماری با حضور مسئولین دولتی و مجلس برشمرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در نخستین فستیوال ملی معماران و کارفرمایان می توانید به وبسایت فستیوال به نشانی www.archifestival.ir مراجعه نمایید.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×