menu

ثبت آگهی رایگان

دکوراسیون اتاق خواب بدون تخت

دکوراسیون-اتاق-خواب-بدون-تخت

تختخواب یکی از جزییات اساسی هر اتاق خوابی محسوب می شود، اما گاهی به علت کوچک بودن فضای اتاق خواب و یا دلایل شخصی امکان قرار دادن تختخواب درفضای اتاق خواب مقدور نمی باشد، بنابراین باید با ترفندهای هوشمندانه ی دیگری اقدام به چیدمان فضای داخلی اتاق خواب کنیم.

ساخت تختخواب برای اتاق خواب بدون تخت

اولین ایده ای که برای دکوراسیون اتاق خواب بدون تخت به ذهن می رسد، ساخت تختخواب است! با این کار به راحتی می توانید تخت خواب منحصر به فرد و کم هزینه خودتان را داشته باشید.

استفاده از فضای پنجره در اتاق خواب بدون تخت

یکی دیگر از راه های ایجاد فضای مناسب در دکوراسیون اتاق خواب بدون تخت استفاده از فضای پنجره هاست. کافی است طاقچه ی پنجره تان را با کوسن ها و تشکچه ها بپوشانید و فضای مناسبی برای استراحت و کتاب خواندن و یا حتی گفتگو ایجاد کنید، همچنین می توانید از فضای زیر آن برای کتابخانه و نظم بخشیدن به سایر لوازمتان استفاده کنید.

استفاده از پشتی در اتاق خواب بدون تخت

بسیاری از ما از فضای تختخواب به عنوان فضای نشستن و گفتگو یا انجام امور روزمره خود استفاده می کنیم، در دکوراسیون اتاق خواب بدون تخت با استفاده از پشتی و تشکچه های کوچک به سادگی می توانید این فضای استراحت را برای خودتان به وجود بیاورید و از داشتنش لذت ببرید.

تزیین اتاق خواب بدون تخت

اگر برای اتاق کودک خود تختخواب در نظر نگرفتید، کافی است با المان های ساده ای فضای تختخواب را برای شان ایجاد کنید، به سادگی می توانید با کمک ملحفه ها و پارچه های متنوع چادر بامزه ای همانند تصویر برای اتاق خواب بدون تخت دلبندانتان فراهم کنید وداخل آن را با وسایل دوست داشتنی خودشان یا حتی با کمک تشکچه های خوابشان پر کنید تا از داشتنشان لذت ببرند.

استفاده از تشکچه در اتاق خواب بدون تخت

در دکوراسیون اتاق خواب بدون تخت می توانید از تشکچه های ساده برای فضای کف اتاق تان استفاده کنید و به سادگی فضایی را برای نشستن و انجام امورد روزمره برای خودتان بسازید.

استفاده از مبل های شنی در اتاق خواب بدون تخت

مبلمان شنی یکی از مدرن ترین ایده ها برای تزیین اتاق خواب بدون تخت می باشد این مبلمان بهترین وسیله برای نشستن و یا حتی خواب های کوتاه عصرگاهی می باشد که به سادگی می توانید از آن برای دکوراسیون اتاق خواب بدون کمد خود و یا فرزندانتان استفاده کنید.

استفاده از مبلمان تابی در اتاق خواب بدون تخت

استفاده از مبلمان تابی در تزیین اتاق خواب بدون تخت ایده ی منحصر به فرد دیگری است که با کمک آن می توانید چهره ی جذابی به فضای اتاق خواب خود ببخشید. این مبلمان بهترین ایده برای اتاق خواب های کوچک و بدون تخت می باشد که به سادگی به فضای داخلی تان نظم و ترتیب می بخشند.

استفاده از گوشه های دیوار در اتاق خواب بدون تخت

گوشه های دیوار را فراموش نکنید، رختخواب های خودتان را روی هم بچنید و روی آن را با یک ملحفه خوش رنگ بپوشانید، حالا فضای دیوار را با کوسن ها و بالش های رنگارنگ پر کنید، از فضای ایجاد شده هم برای نشستن و هم برای استراحت می توانید استفاده کنید و لذت ببرید.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 344

فهرست مطالب شماره 344

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×