menu

ثبت آگهی رایگان

طراحی فضاهای چند منظوره برای خانه کوچک

طراحی-فضاهای-چند-منظوره-برای-خانه-کوچک

پیشرفت تکنولوژی و فناوری، نقشه خانه ها بازتر شده و وسایل الکترونیکی بسیاری نیز به آنها اضافه می شود. در این میان احساس نیاز به خانه هایی با نقشه های هوشمندانه و چند منظوره نیز شکل می گیرد؛ آشپزخانه هایی که با جزیره خود می توانند کاربرد ناهارخوری را هم به همراه داشته باشند، اتاق کارهایی که به عنوان اتاق مهمان نیز به کار می روند، همه و همه ایده هایی هستند که کمک می کنند بتوانید در فضاهای کوچک منزل خود، بخش های مختلفی را با هم ادغام کرده و اتاق ها را به صورت ترکیبی مورد استفاده قرار دهید.

دکوراسیون اتاق خواب و فضای وان حمام

قرارگیری وان حمام در فضای اتاق خواب ممکن است برایتان به یک چالش تبدیل شود؛ اما گاهی لازم است که این کار را انجام دهید. امروزه طراحان بسیاری وان حمام را به داخل دکوراسیون اتاق خواب می آورند. ممکن است در ابتدا از این کار تعجب نموده و یا احساس کنید که خواب می بینید! اما باید بگوییم که خانه های مدرن، طراحی هایی هوشمندانه را به شما عرضه می کنند که می تواند همراهی وان حمام و اتاق خواب را منطقی و درست نشان دهد.

دکوراسیون-آشپزخانه-و-ناهارخوری

فضای بازی در طراحی دکوراسیون داخلی

شاید بتوان گفت که شایع ترین نمونه این مورد در دکوراسیون اتاق کودک رخ خواهد داد. این ایده می تواند برای افرادی که حس می کنند فضاهای تفریحی در شهر برای فرزندانشان همراه با امنیت نیست، هوای شهر آلوده است و... مناسب باشد. این ایده هم چنین می تواند برای کودکانی که آلرژی های محیطی دارند نیز راه حل درستی به حساب آید.

دکوراسیون-اتاق-خواب

ترکیب دکوراسیون آشپزخانه و ناهارخوری

یکی از ساده ترین راه ها برای داشتن یک خانه چند منظوره هوشمندانه آن است که دکوراسیون آشپزخانه و دکوراسیون ناهارخوری را با یکدیگر ادغام نمایید. این کار، راه حل ویژه ای برای خانه هایی است که متراژ و ابعاد کمی دارند، چراکه دیگر احتیاجی به داشتن فضایی جداگانه برای صرف غذا نخواهد بود. از دیگر مزیت های ترکیب دکوراسیون آشپرخانه و ناهارخوری می توان به این اشاره کرد که دیگر هیچ کسی در زمان آشپزی از محفل و جمع خانوادگی دور نخواهد ماند.

دکوراسیون-خواب

دکوراسیون اتاق خواب قابل تبدیل

اگر شما در خانه ای کوچک زندگی می کنید باید خلاقیت بیشتری برای طراحی دکوراسیون منزل خود به کار بگیرید. پیشنهاد ما این است که دکوراسیون اتاق خواب خود را قابل تبدیل کنید. این یعنی مانند این تصاویر تخت تاشویی تهیه کنید که قابل جمع شدن باشد. در چنین حالتی می توانید دکوراسیون اتاق خواب را با یک فضای دیگر مثل اتاق کار یا اتاق مهمان ترکیب کنید و در زمانی که نمی خواهید بخوابید تخت را جمع نمایید، حالا انگار هیچ اثری از تخت خواب وجود نخواهد داشت و این یعنی یک کار هوشمندانه برای داشتن خانه ای هوشمندانه!

فضای-بازی

طراحی دکوراسیون فضای کار در دل فضاهای خانه

دکوراسیون اتاق کار در زمانی که به عنوان یک دفتر خانگی مورد استفاده قرار گیرند معمولا سختی های بسیاری پیش رویشان قرار خواهد گرفت. ممکن است که برایتان سخت باشد اتاق کار خود را به صورت مجزا در دکوراسیون منزل خود جای دهید. باید این را قبول کنید که اتاق کار می تواند با دکوراسیون اتاق خوابتان نیز همراه شود. علاوه بر این شما می توانید فضاهای دیگری از دکوراسیون منزل خود را در نظر گرفته و با توجه به شرایطی که دارید یکی از آنها را انتخاب کنید.

دکوراسیون-فضای-کار

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 344

فهرست مطالب شماره 344

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×