menu

ثبت آگهی رایگان

نتایج انتخابات نظام مهندسی ساختمان تهران اعلام شد

نتایج-انتخابات-نظام-مهندسی-ساختمان-تهران-اعلام-شد

آمار ماخذه از تمامی شعب اخذ رای 9751 عدد بوده است که نسبت به دوره هفتم انتخاب نظام مهندسی ساختمان تهران 519 رای بیشتر گزارش شده است.

محمد نادر محمد زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در گفتگوی خود با خبرنگار پیام ساختمان در روز 12 مهر همزمان با برگزاری هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان تهران در خصوص نحوه برگزاری انتخابات و تدابیر اندیشیده شده جهت حفظ سلامت در برگزاری انتخابات گفت انتخابات این دوره از چند منظر با انتخابات گذشته تفاوت دارد. اول آنکه در این دوره انتخابات همه استان¬ها همزمان صورت نمی گیرد بلکه پنج استان انتخابات خود را دو هفته گذشته برگزار کردند و حدود نیمی از استان¬های کشور امروز انتخابات را برگزار می کنند ، مابقی استان¬ها تا پایان هفته آینده انتخابات را پیش روی دارند.

دومین تفاوت برجسته انتخابات را محمدزاده سیستم مکانیزه این دوره برشمرد. این سیستم که شیوه برگزاری که برای بار سوم پس از برگزاری در انتخابات شورای شهر و انتخابات نظام مهندسی دو استان در هفته¬های اخیر صورت گرفت پس از انجام مانور و بررسی برخی مشکلات جزئی و رفع آنها با اطمینان خاطر از موفقیت آمیز بودن این شیوه در حال برگزاری است که در ساعت اولیه برگزاری هزار نفر مشارکت داشته¬اند که در مقایسه با سال¬های گذشته در این ساعت بهتر به نظر می¬رسد آخوندی-در-انتخابان-نظام-مهندسی

38 حوزه شعب برای اخذ رای

محمد زاده در خصوص آسیب شناسی رای گیری های گذشته و اخذ تدابیر لازم در خصوص بهبود نحوه برگزاری گفت : در دوره گذشته از شیوه دیگری جهت رای گیری استفده شده بود که در ساعت¬هایی با مشکل پشتیبانی مواجه بودیم اما در این دوره جهت ارتقای سلامت برگزاری انتخابات بطور مستقیم 600 نفر از جامعه مهندسین مشغول برگزاری هستند و در هر 38 حوزه انتخاباتی استان تهران که 26 حوزه آن در شهر تهران و همه مناطق ان مستقر است نزدیک به 15 نفر از ناظرین حوزه نظارتی، اجرایی و پشتیبانی الکترونیکی مستقر هستند .

نکته قابل توجه این دوره انتخابات دریافت و مشاهده پرینت رای مهندسین توسط خودشان و کسب اطمینان از رای ثبت شده است.من در این دوره انتخابات سلامت برگزاری را تضمین می کنم و این اطمینان خاطر را می¬دهم که مهندسین بدون هیچ شبهه ای مشارکت داشته باشند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در ادامه گفت : این انتخابات با مشارکت 5 درصدی یا 50 درصدی شکل می گیرد و هیئت مدیره انتخاب می¬شوند اما این استان با بیش از صدهزار مهندس عضو نظام مهندسی مشارکت به مراتب کمتری نسبت به سایر استان-ها داشته است، اما بنده با تضمین سلامتی از این عزیزان دعوت می کنم با مشارکت بیشتر سعی کنند با اجماع نظر بیشتر انتخابی شایسته داشته باشند محمد-نادر-محمد-زاده

ویژگی های هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان

محمد زاده در خصوص ویژگی¬های انتخابات امروز در گفتگو با خبرنگار پیام ساختمان گفت : انتخابات امروز بطور رسمی تا ساعت 17 در 38 حوزه انتخاباتی اعلام شده برگزار می¬شود . علی رغم شایعات موجود در فضای مجازی هیچ گونه صندوق سیاری وجود ندارد. احتمال تمدید زمان رای گیری بین یک تا دو ساعت پیش بینی می¬شود. تا پایان رای گیری و اتمام مهلت آن تنها امکان اعلام تعداد آرا است نه نتایج آرا ، پس از پایان زمان رای گیری صندوق ها به شبکه متصل می شوند و با زمان تقزیبا یک ساعت امکان اعلام نتایج بوجود می¬آید . ممنوعیتی برای رای دادن اعضای بدهکار به سازمان نظام مهندسی در نظر گرفته نشده است و مشارکت کنندگان می توانند با کارت ملی و شماره نظام مهندسی خود پای صندوق های رای بیایند.

وی در ادامه برای بهبود مشارکت مهندسین در انتخابات نظام مهندسی گفت بررسی انتخابات گذشته نشان می دهد با تامین بستر سخت افزاری و نرم افزاری به روز و تسهیل عملیات رای گیری با امنیت بالا به کمک کارت ملی هوشمند و کارت نظام مهندسی هوشمند مانند سایر عملیات الکترونیکی با گوشی موبایل یا سایر وسایل اکترونیکی می توان بطور چشمگیری بر میزان مشارکت مهندسین موثر بود که چه بهتر مهندسین پیشگام این شیوه رای گیری باشند حتی برای انتخابات مجمع و دیگر عملکرد هیئت مدیره هاست که می تواند با میزان تاثیرگذاری که بر فعالیت حرفه ای مهندسین دارند بر احساس خاصیت این نوع انتخابات موثر بوده و انگیزه بیشتری برای مشارکت بیشتر در جامعه مهندسین شکل دهند

آمار مشارکت هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی تهران

آمار ماخذه از تمامی شعب اخذ رای 9751 عدد بوده است که نسبت به دوره هفتم انتخاب نظام مهندسی ساختمان تهران 519 رای بیشتر گزارش شده است.

اسامی نامزدهای منتخب هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان تهران نتایج-انتخابات>

مطابق قوانین 3 روز زمان برای رسیدگی به اعتراض های نامزدهای هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان تهران در نظر گرفته شده است که پس از این مدت به صورت رسمی منتخبین برای هیات مدیره نظام مهندسی اعلام خواهد شد

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×