menu

ثبت آگهی رایگان

گردهمایی گروه پیمان برگزار شد

گردهمایی-گروه-پیمان-برگزار-شد

گردهمایی بزرگ گروه پیمان با معرفی 25 نامزد انتخاباتی در شهریار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پیام ساختمان در این گردهمایی که در شهرستان شهریار برگزار شد ، کانون های مهندسان ساختمان شهرستان شهریار،رباط کریم،گلستان،باغستان ری و جمعی از مهندسان ساختمان شهرهای اسلامشهر،اندیشه،قرچک،ورامین،پیشوا،ملارد، صفا دشت،وحیدیه،فردوسیه،شاهدشهر،صبا شهر،نصیر آباد ، صالحیه،شهر قدس،پاکدشت،چهاردانگه،حسن آباد،نیم شهر،پرند و دماوند حضور داشتند.

بر پایه این گزارش مهندس قربانخانی به عنوان یکی از مهمانان ویژه گفت:اگر ساختمانها موجود در کشور به درستی نگهداری نشوند فرسوده و غیر قابل سکونت و استفاده می شوند.

وی افزود: نباید یک پلاسکو جدید اتفاق بیفتند و دوباره همه از خواب بیدار شده و به فکر ریشه یابی و گزارش گیری بیفتند.

قربانخانی با بیان اینکه علی رغم تمام نامهربانی های روا شده به جامعه مهندسین اظهار داشت: قانون به ما اجازه داده که کسانی را انتخاب کنیم که مدافع حقوق مهندسان باشند.

وی ادامه داد: همان طور که می دانید بخشنامه ای کذایی به جامعه مهندسین تحمیل شد ولی این بخشنامه عملیاتی نشد و با همت و پیگیری شما مهندسین در آینده هم عملیاتی نخواهد شد.

به گفته قربانخانی ما نمی گوییم که عملکردمان بدون اشتباه است ولی بر این باوریم که می توانیم در جامعه مهندسین سیستم خود اصلاحی داشته باشیم.

وی گفت: نباید اجازه دهیم که از بیرون، دخالت های نابجایی به سازمان تحمیل شود.

وی افزود: دیدگاه ما این است که نظام مهندسی و جامعه مهندسین نیازمند نمایندگان شجاع است وی به اشاره به تشکل انجمن پیمان گفت: در دوره های گذشته گروه پیمان،یکی از گروههای منسجم در استان نشوند و با تهران بوده است. وی در پایان به تمامی مهندسان توصیه کرد که هرگز ناامید نشوند و حضور پرشور و پرررنگی در انتخابات ، داشته باشند.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×