menu

ثبت آگهی رایگان

نامزد هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان تهران

دکتر محمد رضا عطرچیان

دکتر-محمد-رضا-عطرچیان

معرفی کاندیداتوری هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان تهران

بیمه ساختمان از دهسال پیش تا دهسال بعد

عطرچیان به تجربه سازمان نظام مهندسی سیستان و بلوچستان در بیمه کردن اعضای خود با رقم 40 هزار تومان اشاره کرد و اظهار داشت: من به دنبال این هستم که علاوه بر بیمه اعضای 120 هزار نفری مهندسین سازمان نظام مهندسی استان تهران، رایزنی با شرکت های بیمه داشته باشم که براساس آن این شرکت ها اقدام به بیمه تمامی سازه های مهندس مربوطه از ده سال پیش تا ده سال بعد کنند.

وی ادامه داد: با اجرای چنین برنامه ای وقتی بیمه وجود داشته باشد به عنوان پشتیبان مهندسین در تمامی ساخت و سازها شده و در نتیجه اطمینان بیشتری هم برای مهندس و هم برای مالک آینده بنا به وجود خواهد آمد

این چهره دانشگاهی با بیان اینکه اهداف وی در صورت راهیابی به هیات مدیره دوره هشتم به طور کلی توزیع عادلانه کارو بحث ایجاد و گسترش پوشش های بیمه ای است، تصریح کرد: من اعتقاد دارم کار نظارت باید کما کان از طریق سازمان ارجاع شود و مالک ناظر را انتخاب نکند چرا که در این زمینه فساد به وجود می آید که منجر به خطرافتادن ایمنی و سلامت ساخت و ساز می شود.

وی تاکید کرد: مطابق قانون هر ساختمانی که ساخته می شود باید یک مهندس مجری داشته باشد در حال حاضر با توجه به اینکه از تمام اقشار جامعه مثل کاسب، وکیل ،پزشک و... به عنوان سرمایه دار در بخش ساخت و ساز وارد می شوند، بنابراین باید برای سلامت کار، حتما از وجود یک مهندس مجری در ساختمان بهره برد که این مهم علاوه بر افزایش ضریب اطمینان ساخت و ساز، موجب اجرای قانون و نیز اشتغالزایی برای بخش وسیعی از جامعه مهندسین کشور می شود.

ارائه کارت عضویت تنها شرط برای شرکت در انتخابات

وی همچنین توصیه کرد برای بالابردن میزان مشارکت مهندسان در انتخابات شرایطی فراهم شود که حتی اعضایی که حق عضویت خود را پرداخت نمی کنند، نیز بتوانند با ارائه کارت عضویت، امکان رای دادن داشته باشند. وی همچنین بر برگزاری دوره های آموزشی برای مهندسین در دوره هشتم تاکید کرد و گفت: بخش آموزش سازمان نظام مهندسی باید تقویت شود. و در این زمینه باید دوره های آموزشی باکیفیت و متناسب با شان مهندس، از بودجه و منابع مالی موجود در سازمان بهره گرفته شود

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×