menu

ثبت آگهی رایگان

140 محصول جدید به سبد آذرخش افزوده شد

نائب رئیس هلدینگ آذرخش، با اشاره به راه اندازی واحد تولیدی جدیدی در این مجموعه گفت: استراتژی سهم بازار آذرخش، بر صادرات متمرکز است، از این رو افزایش تولید در اولویت ماست.

محمد سیفی درگفتگو با خبرنگار پیام ساختمان در حاشیه هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در پاسخ به این پرسش که نمایشگاه امسال را چطور ارزیابی می کنید، گفت: امسال با توجه به شرایط فعلی اقتصادی با نمایشگاه خوبی روبرو نیستیم، که البته قابل پیش بینی هم بود.

وی افزود: از آنجایی که مجموعه آذرخش لیدر صنعت ساختمان در عرصه تولید و عرضه آجرهای نسوز نمای ساختمان است، همواره مسئولیت خود می داند که با وجود رکود، در نمایشگاه حضور مقتدرانه داشته باشد.

سیفی با اشاره به اینکه علت حضور در نمایشگاه می تواند به دودلیل مارکتینگ، برندینگ نیز باشد، اظهار داشت: مجموعه آذرخش همیشه سعی کرده در نمایشگاههای داخلی و خارجی حضور قوی و مقتدری داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که بازار مسکن و ساختمان کشوررا برای چند ماه آینده چطور پیش بینی می کنید، تصریح کرد:

با توجه به تورم، پیش بینی من این است که تا 5 الی 6 ماه آتی، تورمی که در بازار است به سمت بازارصنعت ساختمان انتقال پیدا کند.از این رو در ماههای آینده با یک افزایش قیمت مسکن روبرو می شویم.

این فعال صنعتی در خصوص راه اندازی خط تولید جدید در مجموعه آذرخش نیز گفت: در حال حاضر مجموعه آذرخش چهار واحد تولیدی دارد،که کارخانه شماره چهار حدود 5 ماه پیش به بهره برداری رسید.

وی افزود: شاید در شرایط فعلی رکود ، این سوال پیش بیاید که چرا کارخانه دیگری را راه اندازی کردید ، در این صورت پاسخ ما این است که استراژی سهم بازار یک استراژی بین المللی برای آذرخش است. ما در یکسال اخیر بیشتر اهدافمان را برمبنای صادرات گذاشتیم. بنابراین راه اندازی کارخانه شماره چهار با اهداف تولید صادرات محور انجام شده است.

وی ادامه داد: در چهار پنج ماه گذشته، معادل 140 نوع محصول جدید را به سبد محصولات گروه آذرخش وارد کردیم که بیشتر این محصولات هدف صادراتی دارد.

به گفته سیفی با توجه به شرایط رکود بازار داخلی، تمرکز گروه آذرخش بر بازار صادراتی است.

وی در پاسخ به این پرسش که محصولات آذرخش تا چه میزان قدرت رقابت با محصولات مشابه خارجی را دارد، اظهار داشت: وقتی در نمایشگاههای جهانی شرکت می کنیم از نظر تنوع محصولاتمان که بالغ بر 1000 مدل محصول آجر است وهمچنین از منظر کیفیت و قیمت، قدرت رقابت بالایی با بهترین محصولات مشابه اروپایی داریم.

سیفی در خصوص مزایا و ویژگی‏هایی محصولات آذرخش گفت: آذرخش مدت بیست سال است که به واسطه به کارگیری مواد اولیه مرغوب، استفاده از فناوری روز اروپا، بهره گیری از فرمول‏های اختصاصی و نیز تحقیق و توسعه گسترده در عرصه تولید محصولاتش توانسته به برندی شناخته شده و قابل اعتماد در رده تولید این محصول تبدیل شود.

وی افزود: آجر تولیدی توسط آذرخش در برابر یخبندان و همه نوع شرایط آب و هوایی بخصوص سرما بسیار مقاوم است. تنوع در رنگ و ترکیبات ویژگی دیگر این محصول است که به واسطه تولید آجرهای سنتی، آنتیک و مدرن طیف‏های متنوعی از استفاده کنندگان را از این محصول راضی کرده است. آجر آذرخش ضد سایش است و در صورت استفاده در کف، در مقابل ترددهای زیاد و عوامل فرسایش بسیار مقاوم است. «مقاومت فشاری بالا و قابل استفاده در بدترین شرایط سخت فشار»، «عدم رنگ پریدگی در مقابل نور آفتاب»، «مقاومت در برابر اسید وباران های اسیدی»، «سازگاری با محیط زیست به جهت عدم استفاده از مواد وآلاینده ها نظیر آذبست» و «قابلیت استفاده در فضای داخلی و خارجی ساختمان» برخی از ویژگی‏های این محصول است.

به گفته سیفی آجرهای تولیدی آذرخش، قابلیت استفاده در فضاهای داخلی و خارجی دارد که زنجیره زیبایی کارایی و دوام را تکمیل می‏کند. مشتریانی که این محصول را انتخاب و آن را در ساختمان خود استفاده می‏کنند، همیشه محصولی زیبا با همان خصوصیات ویژه و ماندگار خواهند داشت

وی همچنین به افزایش نرخ ارز و تاثیر آن بر صادرات نیز اشاره کرد و گفت: افزایش نرخ دلار زمینه بسیار خوبی را برای تمام تولیدات صادرات محور به وجود آورده است چرا که براساس آن میشود میزان صادرات را افزایش داد و درسطح جهانی مطرح شد.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 9754

فهرست مطالب شماره 9754

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×