menu

ثبت آگهی رایگان

سازه لاوان در نمایشگاه رونمایی شد

گروه صنعتی جلیس در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از محصول جدیدی رو نمایی کرده است که به گفته معاون این شرکت، ثبت اختراع ملی نیز شده است.

سعید عابدی معاون مدیر عامل در شرکت جلیس در گفتگو با خبرنگار پیام ساختمان،به تشریح این محصول جدید پرداخته که در قالب گزارش زیر از نظر می گذرد.

وی با بیان اینکه گروه صنعتی جلیس از سال 53 در حوزه مبلمان اداری و بعدا در پارتیشن اداری وارد شده است، گفت: باوجود اینکه جلیس در یک دوره از فعالیتش به حوزه مبلمان منزل هم وارد شد ولی در هم اکنون دوباره روی مبلمان اداری تمرکز کرده است.

عابدی با اشاره به نام محصول جدید جلیس اظهار داشت: سازه فلزی لاوانی، محصولی است که برای نخستین بار در نمایشگاه هجدهم صنعت ساختمان رونمایی شده است.

وی افزود: در گذشته تمامی پارتیشن های اداری از مرحله طراحی گرفته تا مرحله ساخت و اجرا توسط شرکت های سازنده از جمله شرکت جلیس انجام می شد و این مسئله در بازار مبلمان اداری با یک محدودیت اساسی روبرو بود.

این فعال صنعتی با بیان اینکه وابستگی تمامی مراحل طراحی تا اجرای پارتیشن های اداری به مرکز یعنی جایی که پارتیشن در آن تولید می شد، موجب شده بود که توسعه پارتیشن مهندسی شده در جاهای دورافتاده تر امکان پذیر نباشد، اظهار داشت: استفاده از پارتیشن در این مناطق به هیچ وجه مقرون به صرفه نبود چرا که به طور نمونه برای پارتیشن بندی 30 الی 40 متری در فضای اداری و کاری در شهری مثل ماهشهر یا عسلویه، یک بار باید یک نفر برای طراحی و بار دیگر تیم اجرا می بایست برای نصب به شهر مورد نظر می رفت.

به گفته عابدی اینجا بود که به فکر افتادیم تا سازه های فلزی لاوانی که بستر اصلی ساخت پارتیشن است را به ترتیبی مدولار طراحی کرده و به شکل سیستماتیک ارائه دهیم.

وی افزود: این سازه ها به گونه ای طراحی شدند که هر کسی با حداقل دانش فنی و حداقل تجهیزات می تواند اجزای مورد نظر را کنار هم چیده و اجرا کند.

وی در پاسخ به این پرسش که قیمت نهایی این سازه ها در صورت تولید انبوه چقدر است، تصریح کرد:

اگر در حالت فعلی، طراحی و اجرای پارتیشن به ازای هر متر مربع 500 هزار تومان محاسبه شود ،با استفاده از سازه لاوانی این رقم به نصف کاهش خواهد یافت.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 9754

فهرست مطالب شماره 9754

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×