menu

ثبت آگهی رایگان

زیبایی نمای ساختمان با آجر نما چین

امروزه در صنعت ساختمان سازی، به کارگیری آجر در نماها به صورت چشمگیری توسعه یافته، و ازاین رو تولید آجرنما در طرح ها و رنگ های مختلف در سرتاسر جهان گسترش یافته است. در حال حاضر از آجرنماها در نمای بیرونی ساختمان ها، فضاهای داخلی (دکوراسیون)، لابی ها، ورودی ها، پارکینگ ها و پله ها استفاده می شود. بر اساس مصوبه شهرداری ها در شهر تهران 40 درصد و در شهر اصفهان 70 درصد نمای پروژه های ساختمانی در حال اجرا در سطح کشور، از آجرهای نما بهره می گیرند.

درواقع استفاده از آجرنما در ساختمان سازی از اهمیت بالایی برخوردار است، به ویژه امروزه که به فضاها و نماهای شهری توجه ویژه ای می شود؛ به این معنا که نمای یک ساختمان صرفاً به ساختمان متمرکز نمی شود، بلکه بر روی نمای ساختمان های تمام شهر تأثیر می گذارد.

کارخانه آجر نماچین به عنوان یکی از سرآمدترین شرکت ها، با مدیریت مهندس رضا چینی، در عرصه تولید انواع محصولات و مصالح ساختمانی، از سال 1370 فعالیت خود را آغاز نموده است. حضور قدرتمندانه آجر نماچین، با به کارگیری بهترین و باکیفیت ترین دستگاه ها و تجهیزات به روز، و با بهره مندی از کادر فنی متخصص و پشتوانه 50 سال تجربه در تولید آجر و همچنین با شبکه گسترده فروش در سراسر کشور و خارج از کشور، با استقبال چشمگیر مشتریان روبه رو گردید. و همین امر سبب موفقیت آجر نماچین در برآورده ساختن نیازهای مشتریان در صنعت ساختمان سازی گردیده است.

شرکت آجر نماچین، با موافقت اداره کل صنایع، در زمینی به وسعت 100000 مترمربع در اصفهان (واقع در کیلومتر 6 جاده حبیب آباد)، با زیربنای بیش از 17000 مترمربع، موفق به اخذ پروانه بهره برداری گردید. بخش های تولیدی، انبارداری، اداری، مالی و رفاهی واقع در کارخانه آجر نماچین، به صورت مستمر و نظام مند، در جهت ارائه بهترین خدمات، و توسعه زیرساخت های عمرانی کشور، نقش خود را ایفا می کنند.

شرکت آجر نماچین با بیش از 25 سال تجربه در زمینه تولید انواع محصولات آجری، موفق به راه اندازی خط تولید اتوماتیک آجر با کوره های پخت تونلی، کوره های پخت سریع و افزایش ظرفیت تولید اسمی تولید محصولات ساختمانی، تا 3،000،000 مترمربع در سال، که افزون بر 500 نوع آجرنما، تایل و کف فرش هست، گردیده است. توسعه و ارتقا هر یک از شاخه های مدیریتی آجر نماچین، شامل مدیریت های تولید، بازرگانی، حسابداری، خدمات مهندسی، کنترل کیفیت و تحقیقات و توسعه (R&D)، هرروز بر توانمندی ها و افتخارات این مجموعه می افزاید.

رضا چینی مدیرعامل کارخانه ها آجرنما چین در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران به خبرنگار پیام ساختمان گفت: کارخانه های آجرنما چین سعی داشته با بهره گیری از تیم تحقیق و توسعه و استفاده از تکنولوژی های روز اروپا ، در تمامی نمایشگاه های داخلی و خارجی با دستاوردهای جدیدی حضور یابد .

چینی از دستاورد جدید کارخانه آجر نماچین گفت : بیش از هزار نوع آجر در ابعاد و رنگ های متنوع تولید می کنیم و این به واسطه نیروی انسانی و تیم توسعه و تحقیق بازار قوی مجموعه بوده است. آجرنما چین علاوه بر تولید آجرنما در تولید انواع چسب نما،تولید نانو، عایق های مختلف ساختمانی و پشم سنگ ضد رطوبت نیز فعال است..

مدیرعامل کارخانه های آجر نماچین از رونمایی محصول جدید در نمایشگاه خبر داد و افزود: کارخانه های آجر نماچین همواره تلاش داشته است تا در نمایشگاه ها محصولات جدیدی به بازار معرفی نماید.

چینی اظهار امیدواری کرد که با مصوبه شهرداری ها در استفاده از آجرنسوز در نمای ساخت وسازها بتوان نه تنها زیبایی به چهره شهرها بخشید بلکه از اتلاف انرژی در ساختمان ها جلوگیری کرد.

این صنعتگر با توجه به نیاز مبرم کشور به کاهش اتلاف انرژی در ساختمان گفت: ازآنجاکه کشور ایران در حال حاضر 7 برابر استاندارد جهانی مصرف انرژی دارد مجموعه آجر نماچین به پشتوانه تیم تحقیق و توسعه قوی مهندسی در این زمینه وارد عمل شده و برای جلوگیری از اتلاف 55 درصد انرژی در ساختمان های کشور که به واسطه دیوارهای پیرامونی هدر می رفت ، تولید دیوارهای ساختمانی را آغاز کرده است..

چینی ،مدیرعامل کارخانه های آجر نماچین گفت: ما در هجدهمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان تهران تلاش کرده ایم تا با برگزاری کارگاه های آموزشی آموزش های تخصصی و کاربردی در زمینه آجر و اجرای نمای خشک را توسعه دهیم.

ایشان موفقیت های مجموعه خود را به دلیل توجه به نیاز مشتری دانست و گفت : بیشتر تولید کنندگان، تحقیق و توسعه را فقط در بخش تولید محصول دنبال می کنند حال آنکه این امر در کارخانه های ما در سه بخش تحقیق و توسعه بازار، تحقیق و توسعه محصول و درنهایت تحقیق و توسعه مهندسی در حال پیگیری است..

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 9754

فهرست مطالب شماره 9754

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×