menu

ثبت آگهی رایگان

نمایشگاه ساختمان، محلی برای رونمایی از خطوط تولید

معاونت پشتیبانی برنامه ریزی و امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران گفت: هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان پویا تر ازگذشته، تبدیل به محلی برای عرضه آخرین دستاوردها و رونمایی ازجدیدترین خطوط تولید در بخش صنعت ساختمان شده است.

علی مطیع جهانی در گفتگو با خبرنگار پیام ساختمان، با بیان اینکه هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در متراژ 49 هزار متر در فضای بسته و باز برگزار می شود، گفت: 855 شرکت داخلی و 151 شرکت خارجی از 22 کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

وی افزود: در این نمایشگاه سعی شد با توجه به رکود چند ساله مسکن، شرایط برای حضور پرشور شرکت های داخلی و خارجی بیش از پیش فراهم شود.

جهانی با بیان اینکه در مراسم آغاز بکار نمایشگاه صنعت ساختمان، وزیرمحترم راه و شهرسازی حضور داشتند، اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی مسکن، تلاش شده، پایان این نمایشگاه با یک سری دستاوردهایی در حوزه صنعت ساخت و ساز همراه باشد.

به گفته این مسئول در اتاق تعاون ایران، مسکن تنها بخشی است که بیش از 80 صنعت در کشور به آن وابستگی دارند و از طریق برگزاری نمایشگاههای تخصصی این چنینی، می توان نیاز صنایع مرتبط با صنعت ساختمان را تامین کرد.

وی با اشاره به اینکه امسال ، به نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده، تصریح کرد: در هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان، با سرلوحه قرار دادن این شعار، بیش ازپیش تولید کنندگان وطنی را برای حضور پررنگ در نمایشگاه تشویق کردیم.

وی ادامه داد: با توجه به حضور پویای تولید کنندگان داخلی در نمایشگاه، امیدواریم این روند در سالهای آینده هم ادامه پیدا کند چرا که خروجی نمایشگاههای تخصصی به ویژه در حوزه ساختمان، می تواند در بحث برون رفت از رکود تاثیر گذار باشد.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 9752

فهرست مطالب شماره 9752

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×