menu

ثبت آگهی رایگان

نمایشگاه ساختمان ،ابزاری برای کاهش تصدی گری دولتی

نمایشگاه های تخصصی در حقیقت ویترین فعالیت های تجاری و صنعتی هر کشوری هستند که می توانند در فرصتی محدود و فضایی تعریف شده، 3رکن اساس عرصه اقتصاد یعنی تولیدکننده، عرضه کننده و مصرف کننده را در محیطی حرفه ای در کنار هم قرار دهند.

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با این ابعاد و با بیش از ربع قرن تجربه برگزاری، همواره مورد توجه جدی فعالین عرصه ساخت و ساز و عمران می باشد که پیوسته نیز با استقبال چشمگیر بنگاههای اقتصادی داخلی و خارجی روبه رو بوده است.

صنعت ساختمان به عنوان یکی از پیشران های اصلی اقتصاد با فعال شدن، قادر خواهد بود بیش از 300 رشته فعالیت را در مسیر رونق قرار دهد و این موضوع اهمیت برگزاری نمایشگاه را دو چندان کرده است.

حضور تولیدکنندگان و عرضه کنندگان صنایع مرتبط از جمله انواع مصالح ساختمانی سنگ و سرامیک و کاشی، لوله و اتصالات، آسانسورها، کامپوزیت ها، رنگ رزین، پوشش ها، عایق ها، ماشین آلات، پله برقی و درب بازکن های اتوماتیک، درب پنجره و یراق آلات و هر آنچه در صنعت ساختمان، کاربرد دارد، در کنار فعالیت های نرم افزاری، طراحی های صنعتی، دکوراسیون، خدمات عرضه مسکن، کارگاههای آموزشی، همایش های تخصصی، معرفی پروژه های دولتی از ویژگی های این نمایشگاه است.

با توجه به شرایط اقتصادی ناشی از احتمال تحریم های ظالمانه قدرت های استکباری و سیاست های اصولی دولت برای کاستن از حجم تصدی ها بویژه در واگذاری هزاران پروژه نیمه تمام عمرانی با تسهیلات ویژه به بخش غیردولتی، اهمیت اقبال به این نمایشگاه را برای شناسایی و استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های بالفعل و بالقوه داخلی و خارجی برای به کارگیری در پروژه های مذکور مضاعف می کند.

اینک به حول و قوه الهی هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با مشارکت بیش از 900 شرکت داخلی و خارجی در کل فضای قابل بهره برداری نمایشگاه بین المللی ایران برگزار می شود، ضمن درخواست از مشارکت کنندگان برای استفاده از زبده ترین مدیران وکارشناسان برای تصدی مسئولیت غرفه و آشنا به تعاملات و مذاکرات تجاری، از تشریک مساعی موثر همه آنها و مسئولان محترم سازمان توسعه تجارت ایران، شرکت سهامی نمایشگا ههای بین المللی، وزارتخانه های راه و شهرسازی، صنعت و معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امور خارجه و سایر عواملی که اتاق تعاون ایران را در برگزاری هر چه مطلوبتر این رخداد مهم، یاری کردند، تقدیر می نماید.

امیدوارم بتوانیم با تنظیم و تدوین برنامه نرم افزاری لازم برای عرضه مجازی این نمایشگاه امکان دستیابی در فرصت بیشتر را به کلیه فعالین ارائه دهیم.

خدایا چنان کن سرانجام کار

تو خشنود باشی و ما رستگار

و من الله توفیق

بهمن عبداللهی- رئیس اتاق تعاون ایران

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 9751

فهرست مطالب شماره 9751

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×