menu

ثبت آگهی رایگان

سیستم نظارت تصویری

در قسمت قبل در مورد سیستم نظارت تصویری و وضعیت بازار این سیستم ها صحبت کردیم ، در این قسمت به صورت کامل به نحوه ورود به بازار کار و لازمه های قبل از ورود می پردازیم .

برای ورود به حوضه ی نظارت تصویری افراد نیاز به پیش نیاز هایی برای شروع دارند تا بتوانند به پیشرفت خود در این حوزه سرعت ببخشند.سیستم های نظارت تصویری به دلیل گستردگی کاربرد از علوم و تکنولوژی های مختلفی استفاده می کنند ،که هر کدام در یک قسمت از این سیستم ها کاربرد دارند ، همچون مواردی مانند : طراحی ، تولید ، نصب و راه اندازی ، ایجاد بستر و ...

علوم مختلفی در سیستم های نظارت تصویری به کار برده میشوند که می توان به :الکترونیک ، برق ، شبکه های رایانه ای ، مخابرات و کامپیوتر اشاره کرد.

افراد تحصیل کرده یا دانشجو در رشته های فوق به راحتی میتوانند وارد این حوزه شوند.

با توجه به سرفصل های بین المللی این رشته و سرفصل های مقرر در سازمان فنی و حرفه ای کشور سیستم نظارت تصویری در سه سطح تکنسین ،کارشناس و متخصص آموزش داده می شود.

دوره تکنسین شروع آکادمیک مبحث سیستم نظارت تصویری از مفاهیم پایه و اساسی ، تشریح عملکرد تجهیزات به صورت تئوری و عملی و نحوه اجرای یک پروژه کوچک اما ساختار یافته از ابتدا تا انتها می باشد.

دوره تکنسین ، دوره ی بسیار کانل و مفیدی می باشد که افراد بدون داشتن پیش نیاز می توانند در این دوره شرکت کنند ، اشخاصی بوده اند که حتی رشته آن ها غیر مرتبط بوده است و به راحتی توانسته اند پس از اتمام این دوره به نقاط خوبی برسند.

دوره تکنسین پیش نیاز دو سطح بعدی می باشد.

در دوره ی کارشناس تمرکز بر روی نحوه کار با سیستم های پیشرفته و پیچیده جهت تسلط بر عیب یابی و رفع عیب در پروژه ، تشریح بستر های ارتباطی و نحوه انجام عملیات های کاربردی و پیشرفته شبکه می باشد.

پس از گذراندن دوره ی کارشناس ، افراد گواهی ورود به دوره ی متخصص را به دست می آورند.

ورود به حوزه طراحی و مدیریت پروژه از ابتدا تا انتها بصورت کاملا تخصصی با استفاده از نرم افزار های به روز طراحی و شناخت کامل تجهیزات برند های مختلف در این سطح رقم می خورد.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 340

فهرست مطالب شماره 340

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×