menu

ثبت آگهی رایگان

درود بر منتقد، رمز موفقیت و ماندگاری ماست

رضا اکبر قره­باغ مهندس عمران و عضو پایه یک نظام مهندسی ساختمان استان تهران است.

وی که فعالیت حرفه ای خود را از سال 1377در ساخت و نصب اسکلتهای سنگین فولادی و جرثقیل شروع کرده، در ابتدا رئیس کارگاه ساخت استراکچر فلزی صنعتی سالن خط تولید L90 (خودرو مگان) و هیوندائی و سپس طراح و نیزرئیس کارگاه ساخت کارخانه های فولاد گیلان (نورد سرد و گرم) و همچنین لوله گالوانیزه ماهان سمنان بوده است.

این فعال اقتصادی و صنعتی کشور به مدت ده سال نیز در کشور جمهوری آذربایجان در بخش تولید، ساخت و نصب اسکلتهای فولادی و انواع جرثقیل های سقفی و دروازه ای فعالیت میکرده است.

مجموعه فعالیت ها و نیز تجارب ارزشمند بیست ساله قره باغ موجب شد تا ایشان با توجه به درک مشکلات صنعت ساختمان ونیز تجزیه و تحلیل نیازهای بازار ایران، اقدام به تأسیس شرکت داده­پردازان سیمرغ امید با همکاری مهندسین فناوری اطلاعات کند.

با تاسیس این شرکت بود که محصولی بنام سازه 118درپلتفرم اختصاصی به آدرس (www.saze118.com) تولید شد که در نوع خود منحصر به فرد است.

در گفتگویی که با مهندس قره باغ داشتیم از او در مورد محصول ارائه شده، ویژگی های آن و نیز رمز موفقیت شرکت سیمرغ امید پرسیدیم که در گزارش زیر از نظر می گذرد.

مهندس قره باغ با بیان اینکه هدف از طراحی و تولید سازه 118درپلتفرم، تجارت آنلاین در صنایع و ساختمان بصورت ( B2C & B2B ) است، اظهار داشت: این وب­سایت امکانات و خدماتی از قبیل استعلام تبلیغات بازاریابی و فروش را به اعضاء خود ارائه می­نمایند که مشروح آن به شرح زیر است :

ـ حضور دائمی در نمایشگاه مجازی ساختمان و صنایع ایران.

ـ دسترسی به اطلاعات کلیه فعالین بخش ساختمان و صنایع (واردکنندگان، تولیدکنندگان، شرکتهای بازرگانی و...)

ـ ثبت آگهی­های خرید و فروش، بهینه سازی اطلاعات اعضا درنتایج موتورجستجو google

ـ استعلام و درخواست پیش فاکتور بصورت آنلاین.

ـ طبقه بندی و مشاهده آنلاین مناقصات و مزایدات کشور.

ـ شناسایی فروشندگان خرد و کلان بازار.

ـ اختصاص فروشگاه اینترنتی برای اعضا.

ـ تبلیغات هدفمند به بازار هدف و شناسایی رقبای کاری

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سازه 118در پلتفرم، مشابه خارجی و یا داخلی هم دارد، تصریح کرد: در حال حاضر محصول مشابه در بازار ایران که کلیه خدمات ما را ارائه نماید وجود ندارد و در واقع این محصول، نخستین سامانه آنلاین تجارت ساختمان و صنایع ایران است.

وی افزود: سازه 118در پلتفرم، خدمات را یکجا جمع­آوری کرده و با دسترسی به آن، دیگر نیازی به عضو شدن در چندین سایت جهت اخذ خدمات نخواهد بود.

این مدیر کارآفرین تاکید کرد: فعالین بخش ساختمان و صنایع ایران می توانند کلیه نیازهای کسب و کار خود را که شامل استعلام، بازاریابی، تبلیغ، خرید و فروش است را در این وب­سایت پیگیری و رفع کنند.

وی با اشاره به فعالیت های بین المللی شرکت داده­پردازان سیمرغ امید نیز گفت: این شرکت در شرف اخذ نمایندگی از یک کشورخارجی و وب­سایت معتبر B2B است که در نظر دارد حلقه ارتباطی وسیعی را به ویژه با کشورهایی نظیر ترکیه و کشورهای همسایه دیگر برقرار کند تا از این طریق، اعضاء هر دو وب­سایت امکان ارتباط با همدیگر را پیدا کنند و بدین وسیله بستر مناسبی برای صادرات و واردات بین کشورها برقرار شود.

قره باغ که در شرکت داده­پردازان سیمرغ امید برای 15 نفر به صورت مستقیم وبرای 200 نفربه صورت غیر مستقیم در رسته های مختلف از جمله راننده ،پیک و... شغل ایجاد کرده است، اظهار داشت: در هنگام بروز بحران، سعی می کنم واقع بینانه با مشکلات روبرو شوم و به طبع این دید، تلاش پیگیرانه ای جهت حل بحران و غلبه بر آن در پیش گیرم.

وی ادامه داد: تجزیه و تحلیل بحران، به ما کمک می­کند تا با شناسایی همه جانبه، راحت­تر بتوانیم بر آن غلبه کنیم.

وی در خصوص رمز موفقیت شرکت خود گفت: مشورت و شنیدن نظرات و انتقادات کارکنان، همچنین سرلوحه قرار دادن اصل "درود بر منتقد ما" رمز ماندگاری و موفقیت شرکت است.

به گفته قره باغ تجزیه و تحلیل دقیق بازار و نیز درک مشکلات و نیازهای فعالین و ارائه راهکاری مناسب جهت رفع آن یکی دیگر از رموز موفقیت شرکت داده­پردازان سیمرغ امید است.

وی افزود: ما خود را ملزم به رفع موانع ومشکلات اعضا می­دانیم و از سوی دیگر تمام تلاش خود را بکار می بندیم تا بهترین خدمات را ارائه دهیم.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 340

فهرست مطالب شماره 340

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×