menu

ثبت آگهی رایگان

اختصاص 15 میلیارد برای بازسازی مسکن مهر در زلزله کرمانشاه

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تامین مالی 15 میلیارد ریالی و سازماندهی خدمات فنی- مهندسی مشاوران و عوامل اجرایی به کار گرفته در پروژه بازسازی و بهسازی مسکن مهرهای آسیب دیده مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب خبر داد.

به گزارش پیام ساختمان، حمیدرضا عظیمیان اظهار کرد: سازمان ملی زمین و مسکن از همان ساعات اولیه پس از وقوع زلزله از طریق تماس با اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به دریافت آخرین اطلاعات و گزارش آسیبها به ویژه آسیب های وارده به پروژه های مسکن مهر اقدام کرد. بنا بر اطلاعات واصله برخی بلوک های ساختمانی پروژه های مسکن مهر دو شهر سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب آسیب دیده بود.

وی افزود: تفاهم نامه ای بین سازمان ملی زمین و مسکن و بنیاد انقلاب اسلامی جهت ساماندهی و سرعت بخشیدن به اقدامات سازمان امضا شد و مفاد آن به اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه ابلاغ شد.

عظیمیان همچنین از صدور و ابلاغ مجوزهای انجام آزمایشات فنی و خدمات مهندسی مرتبط با پروژه های مسکن مهر استان کرمانشاه، مجوز انتخاب تک گزینه ای مشاور به منظور انجام مطالعات و ارائه طرح مقاوم سازی، صدور و ابلاغ مجوز ترک تشریفات مناقصه با شرکت های پیمانکاری خبر داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی، تشکیل جلسه و انعقاد قرارداد با مرکز تحقیقات راه و مسکن در زمینه مشاوره و ارائه طرح های مقاوم سازی پروژه ها و بازدید از مناطق زلزله زده را از دیگر اقدامات سازمان برشمرد.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 340

فهرست مطالب شماره 340

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×