menu

ثبت آگهی رایگان

نخستین همایش انبوه سازان ری برگزار شد

دبیرهمایش انبوه سازان شهرستان ری از عضوگیری گسترده برای تشکیل انجمن انبوه سازان این شهرستان خبر داد.

دکتر غلامرضا جان بزرگی در گفتگو با خبرنگار پیام ساختمان با بیان اینکه در شهرستان ری سازندگان بسیاری وجود دارند که به صورت پراکنده عمل کرده و می کنند، گفت: سازندگان شهرستان ری مشکلات زیادی در ارتباط با اداراتی چون شهرداری،آبفا،برق، گاز و... دارند که معمولا به سختی حل و فصل می شود.

وی افزود: به طور مثال سازندگان شهرستان ری به دلیل فقدان یک تشکل و انجمن مرتبط، مدت زمانی که برای پیگیری نصب انشعابات یک پروژه مسکونی و عمرانی صرف می کنند، برابر با زمان ساخت پروژه است.

بزرگی با اشاره به اینکه این مشکلات، سازندگان شهرستان ری را به این نتیجه رساند که باید هرچه سریعتر برای تشکیل یک انجمن اقدام کنند، اظهار داشت: از این رو بخشی از سازندگان این شهرستان جمع شدند ونسبت به انتخاب هیات موسس اقدام کردند.

وی ادامه داد: سید محمد طباطبایی، مهندس پورذلفی، مهندس امردادی،اکبر ولی زاده و غلامرضا جان بزرگی به عنوان اعضای هیات موسس انتخاب شدند.

عضو هیات موسس انجمن در حال تشکیل انبوه سازان ، با اعلام اینکه پس از انتخاب هیات موسس تصمیم گرفته شد که همایشی جهت دعوت از تمامی سازندگان این شهرستان برگزار شود، گفت: در روز 26 تیرماه سال جاری نخستین گردهمایی و همایش سازندگان شهرستان ری برگزار شد که در آن علاوه بر حضور سازندگان شهرستان ری، مسئولان این شهرستان همچون فرماندار، شهردارو... نیز حضور داشتند.

وی ازاستقبال بسیار خوب سازندگان شهرستان ری از گردهمایی انبوه سازان نیز خبر داد و گفت: در روز برگزاری این گردهمایی، تعداد بالایی از سازندگان برای عضویت در انجمن انبوه سازان شهرستان ری ثبت نام کردند.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 339

فهرست مطالب شماره 339

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×