menu

ثبت آگهی رایگان

خلق فضایی آرام با تلفیق سبک سنتی و مدرن

در طراحی این آپارتمان که متعلق به یک زوج جوان است، از مبلمان سده میانه و مدرن استفاده کرده است. طراح قصد داشت که مکان وشیوه زندگی اجاره ای را در این فضا منعکس کند.

وی می گوید: " ما می خواستیم یک فضای زیبا و فاخر اما همچنان مدرن وشهری باشد، طراحی کنیم. هدف ما ایجاد یک فضای تأثیر گذار اما ساده بود."

طراحان یک نظم رنگی میان خاکستری و بژ، زمینه های تیره و تنالیته های آبی ایجاد کردند. در سالن نشیمن، یک مبل سفید و یک صندلی بژ روشن مشاهده می کنیم که روی یک قالیچه آبی رنگ قرار گرفته اند.

نور از پشت پنجره بزرگ و دیوار سفید رنگ روی این مبلمان می تابد و حس آرامش را بر می انگیزد.

یک دیوار واحد مشکی و برنجی، و یک اثر هنری آبستره بزرگ روی دیوار مجاور قرارگرفته، بدین ترتیب، یک فضای منسجمی را در مقابل بقیه فضای سالن به وجود آورده است.

به گفته طراح رنگ های پالت و انتخاب متریال حس طراوت و آرامش را القا می کنند، علی رغم اینکه این خانه در مرکزیت ازدحام وشلوغی قرار دارد، ولی از این رنگ ها برای رسیدن به آرامش استفاده کردیم."

برای افزودن تضاد در طراحی داخلی، سبک های مختلف مبلمان به کار می رود.

نوسازی به عنوان یک طراحی متفکرانه و دلپذیر به شمار می رود که می تواند با شیوه زندگی مستاجر جوان خود سازگار باشد. این آپارتمان فضای گرم و دلنشین در عین حال مدرن را القا می کند و زندگی کردن در آن برایشان لذت بخش می سازد.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 338

فهرست مطالب شماره 338

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×