menu

ثبت آگهی رایگان

هزینه رهایی از سر و صدا چقدر است؟

قبل ترها زمانی که نام عایق صوتی به میان می آمد، تصوری از آمفی تئاتر یا اتاق های پخش و ضبط برنامه ها در ذهن نقش می بست، ولی در حال حاضر به دلیل صنعتی شدن و سر و صدای شهری و یا قرار گرفتن فضاها با کاربردهای متفاوت در کنار یکدیگر، می توان از انواع عایق های صوتی مناسب با کارکرد محیط، استفاده کرد. در نتیجه دیگر فرقی نمی کند فضای زندگی تان به چه صورت است، اگر نیاز به یک عایق صوتی مناسب دارید با یک گردش ساده در بازار می توانید به انواع آن دست پیدا کنید. ناگفته نماند عایق های صوتی دکوراتیوی برای فضاهای داخلی طراحی شده اند که می توانید علاوه بر اینکه محیط زندگی و کارتان را در برابر امواج صوتی محفوظ بدارید، از لحاظ زیبایی شناسی هم، از آنها استفاده کنید و بر جذابیت فضا بیافزایید.

انواع عایق صوتی

پشم شیشه: عایق های صوتی پشم شیشه به صورت رولی یا پنلی طراحی و تولید شده اند. پشم شیشه های پتویی در انواع مختلف تور مرغی دار، کاغذ کرافت دار و یا آلومینیومی تولید می شوند.

فوم پلی اتیلن: این فوم به دلیل انسجامی که در بین دانه های خود دارد، مانعی بر سر راه امواج بشمار می آید و برای عایق کاری گزینه مناسبی است. می توان از آن به عنوان عایق صوتی در بین دیوارهای بتنی یا دیوارهای مشترک واحدها و قسمت های دیگر استفاده کرد.

پانل گچی: این پنل ها با هسته ای از جنس گچ ساخته شده اند. پوسته رویه آنها از کاغذ یا فایبرگلاس پوشیده شده است. گچ به دلیل جذب صدا و عدم بازتاب آن، از عناصر عایق صدا به شمار می رود. در بعضی فضاها که نیاز به عایق صوت با درجه بالاتر است از پانل های گچی سوراخدار استفاده می شود.

پنل آکوستیکی: پنل های آکوستیکی از جمله عایق های صوتی هستند که به صورت پنل هایی در ابعاد مختلف تولید میشوند. این پنل ها در رنگ های متنوع برای فضاهایی با کاربرد گوناگون استفاده می شوند.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 334

فهرست مطالب شماره 334

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×