menu

ثبت آگهی رایگان

نمادی از آرامش در معماری خانه ای لهستانی

خانه محفلی گرم برای زندگی است. جایی که در آن می توانید بدون ترس از قضاوت، خودتان باشید. این محلی است که شما به تعامل با اطرافیانتان می پردازید.

به گزارش پیام ساختمان، خانه محفلی گرم برای زندگی است. جایی که در آن می توانید بدون ترس از قضاوت، خودتان باشید. این محلی است که شما به تعامل با اطرافیانتان می پردازید. طراحی این خانه یک طراحی بیش ازحد ایده آل و رویایی است که در آن یک خانواده می تواند به راحتی و در آرامش مطلق زندگی کند که این ایده اصلی در طراحی این فضا است.

عناصر و المان های اصلی در اتاق نقش بزرگی در ایجاد یک محیط آرامش بخش و تأمین نیازها در زمان فراغت را ایفا می کند. به عنوان مثال عاملی بسیار تأثیرگذار در انسان، طبیعت بوده که سبب تسکین و تمدد اعصاب خواهد بود که در این فضا به کاررفته است.

قفسه مثلثی چوبی کنار شومینه با دیوار سیاه وسفید، کنتراستی جسورانه همراه با ترکیب رنگ نور ایجاد کرده است.

پس زمینه های چوبی دیواری سفید، هارمونی و زیبایی زیادی به فضا افزوده و سقف سفید با ارتفاع زیاد با پنجره های بلند احساسی از فضای باز، دید عالی و آرامش در این خانه ایجاد کرده است.

گاهی زندگی فوق العاده خسته کننده و بدون تضاد است و به این منظور راه پله ای به منظور جذابیت به فضا الحاق شده است. باغ سرپوشیده نیز ایده ای خوب و فضایی مانند یک بهشت کوچک در خانه به وجود آورده است که درب های کشویی در ترکیب با فضای باز، عمق را به فضا اهدا کرده است.

میز ناهارخوری چوبی فضایی لوکس و همچنین آویزهای کاسه ای شکل در غذاخوری در ترکیب با نقاشی معاصر دیواری نگاهی هوشمند و پیچیده به فضا می افزاید.

لازم به ذکراست در خانه هایی بادید و منظر مناسب، پنجره های بزرگ همیشه می تواند ایده مناسبی برای افزودن جذابیت به فضا باشد.

دیوار باغ حاصل نبوغ طراح است و افزودن آینه به بعضی از قسمت های داخلی سبب بزرگ تر شدن فضا شده است.

سبک طراحی اتاق خواب اصلی مینیمال و دارای فضایی تیره تر از بقیه قسمت های خانه است.

بهترین خصوصیت اتاق ها دید و منظر شگفت انگیز است که البته با طراحی پرده های ضخیم به محرمیت و فضای شخصی در خانه اهمیت داده شده است. این خانه نمونه ای رویایی از طراحی لوکس و محیطی دل نشین برای انسان در حین برطرف کردن نیازهای افراد خانواده است.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 333

فهرست مطالب شماره 333

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×