menu

ثبت آگهی رایگان

شهرداری تهران تاریخ افتتاح مترو پرند را اعلام نمی کند

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند بابیان این که از سه سال گذشته زیرساخت های متروی پرند را با پیشرفت فیزیکی 97 درصدی به شهرداری تهران تحویل داده ایم اما هنوز شهرداری تاریخی را برای افتتاح مترو اعلام نمی کند، گفت: این آمادگی راداریم که پروژه احداث متروی پرند را از شهرداری تحویل بگیریم و با منابع خود پروژه را به اتمام برسانیم.

سید علی اکبر طاهری بابیان اینکه ورود مترو به شهر پرند برای واحدهای این منطقه ارزش افزوده ایجاد خواهد کرد، گفت: در حال حاضر زیرساخت های متروی پرند انجام شده است و طول این خط از فرودگاه حضرت امام تا شهر پرند چیزی حدود 17 کیلومتر است که در حال حاضر ریل گذاری و زیرساخت های آن انجام شده است.

وی بابیان اینکه باید زیرساخت های متروی پرند از شهر آفتاب تا فرودگاه حضرت امام انجام شود، گفت: زیرساخت های این اتصال آماده است و باید تجهیزات برقی نصب شود که متولی این بخش، شهرداری تهران است.

مدیرعامل شهر پرند گفت: وزارت راه و شهرسازی در سال 92 زیرساخت های آن را با هزینه 32 میلیارد تومانی انجام داده است و با پیشرفت فیزیکی 97 درصدی این پروژه را به شهرداری تهران تحویل داد و مابقی کارها یعنی اتصال مترو تهران از مرقد حضرت امام به شهر آفتاب و فرودگاه حضرت امام بر عهده شهرداری است.

طاهری بابیان اینکه متأسفانه شهرداری تهران تاریخ و زمانی را برای افتتاح و بهره برداری از پروژه اعلام نمی کند، اظهار داشت: شهرداری مدعی است منابع مالی برای اجرای این پروژه را ندارد.

وی تأکید کرد: ما اعلام می کنیم این آمادگی راداریم که با مصوبه هیئت وزیران ادامه پروژه متروی پرند را بر عهده بگیریم و بودجه این پروژه را با تهاتر اراضی خودمان تأمین کنیم.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 289

فهرست مطالب شماره 289

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×