menu

ثبت آگهی رایگان

آیفون تصویری

آیفون-تصویری

این روزها آیفون تصویری از یک کالای لوکس به یک نیاز در ساختمان ها تبدیل شده است و به عبارتی جزئی از ضروریات ساختمان های مسکونی واداری محسوب می شود؛ نوع تصویری آن هم چندین دهه است که جایگزین آیفون های صوتی شده است.

مشخصه آیفون تصویری این است که شخص می تواند فرد پشت در را ببیند و تنها اگر مایل باشد در را بر او باز کند علاوه بر آن تصویر فرد مراجعه کننده را بر روی نمایشگر گوشی داخل ساختمان نمایش داده و در صورت لزوم ضبط نمایند. آیفون های تصویری ازلحاظ صفحه نمایش به دو نوع سیاه سفید و رنگی در سایزهای 4.3 اینچ 4 اینچ و 7 اینچ به بازار عرضه می شوند.

در سلسله گزارش های کالای برتر این شماره به معرفی آیفون تصویری، بازار فروش و چگونگی مصرف آن می پردازیم.

لازمه یک خرید خوب

یک کارشناس فروش کالای آیفون تصویری دراین باره گفت: برای خرید یک آیفون تصویری خوب گفت: در زمان خرید آیفون تصویری به خصوص آیفون های تصویری پیشرفته قطعاً از یک مدیر فروش توانا و قابل اعتماد کمک بگیرند. کمال حجت افزود: مواردی همچون گارانتی و خدمات پس از فروش آیفون تصویری، کیفیت و دید در شب، قابلیت و کارکردهای آن، صدای شفاف و رسا از عوامل مهم انتخاب این نوع محصول است.

وی افزود: همچنین ضد آب بودن و ضدزنگ بودن پانل تصویری که در کنار درب ورودی ساختمان نصب می شود بسیار مهم است و توجه به کیفیت رنگ مانیتور تصویری که باید دارای رنگ های واقعی باشد نه مانند بعضی از آیفون های تصویری به رنگ آبی مایل باشد.

کارشناس فروش در اشاره به نحوه کیفیت تصویر صاف و شفاف برای آیفون های تصویری و مشکل آن نیز توضیح داد: چشمک زدن لامپ ، قرمز بودن ، سفید برفکی بودن یا روشن نشدن مانیتور در اثر عوامل مختلفی مانند نوسان برق ، سوختن پاور یا منبع تغذیه، سوختن لامپ تصویر ، اشکال در سیم مربوط به تصویر ، سوختن ترانزیستور ورودی ، درآمدن سوکت پشت مانیتور ، قطع بودن برق مانیتور و خراب شدن دوربین اتفاق می افتد.

حجت افزود: وجود نویز در تصویر ممکن است به دلیل نیم سوز شدن لامپ تصویر یا منبع تغذیه اتفاق بیفتد. یا اینکه به دلیل نصب غیراصولی و نادرست آیفون تصویری، وضوح تصویر پایین باشد که این موارد نیازمند بررسی توسط فرد متخصص دارد. وی توصیه کرد: برای رفع اشکال آیفون های تصویری باید حتماً از نصاب های مورداطمینان کمک گرفت، افرادی که آموزش دیده هستند و در کار خود تجربه کافی کسب کرده اند.

درصورتی که نصاب ها کار خود را درست انجام ندهند علاوه بر مشکلات آینده به اعتبار فروشنده ها هم لطمه می زنند. هرچند در حال حاضر بسیاری از شرکت های تولیدکننده آیفون تصویری داخلی دوره های آموزشی نصب و نگهداری و سرویس آیفون ها را برای متقاضیان برگزار می کنند.

آیفون تصویری های هوشمند

یکی دیگر از فعالان فروش این محصول نیز با اشاره به افزایش عرضه و خرید آیفون تصویری های پیشرفته و دیجیتالی در بازار، گفت: معمولاً آیفون تصویری های هوشمند با صفحه مانیتورهای لمسی و بدون گوشی که ازنظر طراحی و کار آیی بدون نقص هستند.

برهمنی در توضیح انواع آیفون تصویری نیز افزود: با توجه به پیشرفت تکنولوژی در تولید آیفون تصویری ظرفیت های زیادی مانند آیفون تصویری با حافظه و ارتباط داخلی بکار می رود. یعنی انواع آیفون تصویری با حافظه داخلی، باقابلیت اتصال مموری و باقابلیت اتصال ماژول حافظه.

این فعال فروش اظهار داشت: از دیگر جزئیات آن دربازکن تصویری است که امکان ارتباط تلفنی واحدها را باهم دارد. او به خریداران این محصول هنگام خرید توصیه کرد: با توجه به اینکه برخی شرکت های بازرگانی آیفون های تصویری چینی را باکیفیت پایین و قیمت نازل عرضه می کنند، خریداران حتماً به خدمات پس از فروش و گارانتی و اعتبار شرکت توجه داشته باشند.

برهمنی درباره قیمت آیفون تصویری نیز توضیح داد: هزینه نصب آیفون های تصویری به شرایط مختلفی بستگی دارد، در بازار برای برندهای مختلف قیمت های مختلفی در نظر می گیرند ضمن اینکه قیمت نصب متناسب با نوع کارکرد و ساختمان مشخص می شود.

وی ادامه داد: بااین حال قیمت این محصولات نسبت به قابلیت های آن یعنی صفحه نمایش و حافظه داخلی متفاوت است، به عنوان نمونه نرخ تعرفه محصولات از 150 هزار تومان تا یک میلیون و 500 هزار تومان و باقابلیت های ویژه آن نیز تا حدود 3 میلیون تومان در بازار عرضه می شود.

برهمنی در پایان توصیه کرد: برای نصب و اجرای آیفون ها، مالکین ساختمان و برق کارها از شرکت های تأسیساتی کمک بگیرند.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 273

فهرست مطالب شماره 273

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×